hei olen 14v tyttö ja valitettavasti hieman myöhässä näiitten kesätöiden kanssa. Onko minun enään edes järkevää yrittää etsiä?
myöhään liikkeellä KESÄTÖITÄ 14v?
4
174
Vastaukset
- GoodLuck44
Laitat hakemuksia vaan :)
koskaan ei voi tietää jos vaikka nappais. Häviät siinä vain aikaasi, et muuta.
Onnea metsästykseen! - LapsetLeikkii
Et ole myöhässä, koska ikäsi vuoksi et kuitenkaan saisi kesätöitä. Ainakaan mitään "oikeita" töitä.
Lapset, eli myös sinä, leikkivät kesäisin. Kun kasvat aikuiseksi, niin ehdit kyllä töitä tehdä. - mekkk
Ainoa huono puoli suomessa on että lain mukaan alle 15v on työnteko kielletty työlainsäädännöllä että se siitä.
- EiIhanNoin
Ei ihan noin:
"Kuluvan kalenterivuoden aikana 14 vuotta täyttävä nuori voi tehdä työtä vain huoltajan luvalla. "
"Alle 15-vuotiaan puolesta työsopimuksen allekirjoittaa huoltaja tai nuori itse huoltajan suostumuksesta.
Huoltajalla on oikeus purkaa nuoren työntekijän työsopimus, jos se on hänen mukaansa tarpeen nuoren kasvatuksen, kehityksen tai terveyden takia."
Mutta fakta on se, että 14-vuotiasta ei kukaan työnantaja hevillä palkkaa, koska rajoituksia työtehtävissä, mitä saa tehdä, on liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059