Oon ajatellut että ottaisin parhaan ystäväni nimen ranteen kohdalle tatuoiduksi. Ennestään löytyy tatuointeja, ensimmäiset otin 16-vuotiaana ja nekin aika isoja. Yhtäkään en kadu, päinvastoin. Ollaan oltu parhaita ystäviä vuodesta 2006. Tämä henkilö on tukenut jokaisessa vastoinkäymisessä ja ollaan jaettu parhaimmat ja vaikeimmat hetket yhdessä. Hän on mulle kuin sisko, kaikki kaikessa. Mielipiteitä siitä, kannattaako tatuointi ottaa. Perjantaina on walk-in yhdessä liikkeessä missä olen aikasemminkin ottanut tatuoinnin ja mietin tosissani, ottaisinko sillon kyseisen tatuoinnin. Ikää on 17-vuotta ja vanhempani rakastavat parasta ystävääni. Hän on meille perhettä ja tulee aina olemaan. Kuitenkin tietyt ihmiset sanovat ettei kannata tatuoinnin ottamista, koska "elämässä voi käydä mitä vaan" ja välimme voivat mennä.
Paras ystävä
Rakastanhäntä
3
220
Vastaukset
- Yläikänen
Ainahan sen voi peittää tai sitä muuttaa. Anna mennä jos siltä tuntuu.
- mustekuva
jos tatuoinnin ottamisesta tarvii kysellä keskustelupalstoilla toisten mielipidettä,niin parasta on kun jätät ottamatta.
- Eikannatavielä
Ei kyllä kannata ottaa, ainakaan nyt alaikäisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6428616Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3583327Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4522357- 1291383
- 341375
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151295Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091231- 941147
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66959