kun a-studiokin tekee lähetyksen terrorismin uhan kasvusta peilautuen muslimeihin.
Outo on musliminaisen käsitys siitä mikä tekee radikaaliksi, se jos ei ole omia vuoroja uimahalliin:) Jos noin niin kielletään muslimimiesten uiminen muulloin kuin muslimivuoroilla:)
Mikä rajoittaa eniten musliminaisten uintia, se taitaa olla omien miesten tekemät säännöt jotka eivät päde puhuttaessa miehistä?
Miten palstalla muslimien kanssa yhdessä olevat selittävät sen ettei muut uskonnot tai kulttuurit pidä oman kulttuurin olemassaoloa ongelmallisena Suomessa. Miksi vain muslimit tekevät niin?!
Alistuskulttuuriin tottuneet selittävät kaiken muiden syyksi huomaamatta sen syrjinnän tulevan oman kulttuurin sisältä.
Ei ihme jos palstalla keskustellaan muslimeista...
22
338
Vastaukset
- silktikin
Väärä palsta silti keskustelun avaukselle!
- Jumalajeesussaata
Joo . Suomi24/ yhteiskunta/ uskonnot/ islam
Menkää jauhamaan jumalistanne jos noin kiinnostaa!
- huonostikäyttäytyviä
Sinisilmäisenä suomalais naisena voin sanoa, että voiko olla enää mitään sen saastaisempaa otusta suomessa, kuin muslimit. Sekä ämmät että heidän miehensä.
Kävimme erehdyksessä erään tuttavani kanssa ruokailemassa muslimien ylläpitämässä pizzeriassa. Palvelu oli ihan ok. Laatu hieman huonohko, mutta ok suhteessa hintaan. Suurin osa asiakkaista oli muslimeja. Kannattavat omien heimolaistensa omistamia paikkoja.
Muslimimies meni ämmänsä kanssa syömään toiseen pöytään. Istuin erään entisen miestuttavani seurassa, jonka kanssa minulla ei ole varsinaista suhdetta, mutta selvitimme vain tiettyjä käytännön asioita. Kohta muslimimies alkoi typerällä ja yksinkertaisella tavalla ärsyttämään minua, ja yritti saada minun huomiota itselleen. Heti huomasi, että eivät tippaakaan kunnioita omaa naistaan, vaikka istuu vastapäätä häntä. Keksi kyllä kaikki temput, että olisi saanut huomioni itselleen. Tulin oikein tosissani pahalle tuulelle. Tuli lataamaan kännykkäänsä virtaa siitä seinänvierestä, missä meillä oli pöytä, ja piti jättää oma puhelimensa meidän pöytään. Sitten alkoi kuulua jopa sellaista loukkaavaa suunsoittoa kohta selän takaa. Sitten mies alkoi kuljeksia ohi, ja kävi jatkuvasti hakemassa veitsiä, vettä jne., ja yritti joka kerta tuijotella minua silmiini. Tulin niin huonolle tuulelle, ja ajattelin jatkuvasti paskan haistatus asioita häntä kohtaan.
Täytyy sanoa, että eivät kyllä osaa käyttäytyä samalla tavoin, niinkuin monet muut tummat heimot, jotka osaavat eri tavalla olla kohteliaita naisia kohtaan. En tiedä, viitsinkö itse enää tämän jälkeen mennä koskaan kyseiseen paikkaan. Muutenkin ainakin tämä kyseinen tyyppi oli vielä pukeutunut rumasti tiukkoihin farkkuihin, ja kun hän pyllisti laittaessaan kännykän johtoa seinään, niin alushousut näkyivät todella rumasti takin ja housujen välistä.- hölmöläisilletapahtuu
Siinä olet oikeassa, että olet yksinkertainen suomalaisämmä, kun olet yleensäkin mennyt kyseiseen paikkaan rukoilemaan vääräuskoisena!!
Mokomakin saastainen ämmä.
Mistä tuollaisia idiootteja löytyykään maan päällä.
Yleensä teidänlaisille pölvästeille sitten sattuu ja tapahtuu.
- ChinaDragon
Aloituksessa oli kysymys muslimien kanssa parisuhteessa oleville.
Ei tule vastauksia yksinkertaiseen parisuhteeseen liittyvään kysymykseen?
Miksi muslimimiehet saavat mennä uimahalliin vaikka siellä on vääräuskoisia naisia mutta musliminainen ei saa mennä? Kuinka monta sääntöä tuossa kulttuurissa on missä mies saa tehdä mutta nainen ei saa? Miten se vaikuttaa tasa-arvoiseen parisuhteeseen?- pikkasenvääräpalstataas
Miksi et kysy tällaista kysymystä jostain muualta, jos se sinua niin askarruttaa?
Laita kysely vaikka Suomen eduskuntaan, sieltä saat varmaan apua mieltäsi hiertävään ongelmaan. Yleensähän ne ovat suomalaiset päättäjät ja virkakoneisto, jotka päättävät tällaisia sääntöjä. Myös uimahallin päättäjäpuoli päättää salliiko he uimahalleissaan vain musliminaisten yksittäisiä vuoroja ja miehet voivat käydä vapaasti kun haluavat.
Siinä mielessä kyllä, sinulla väärä palsta. - Ihmettä_tosiaan
pikkasenvääräpalstataas kirjoitti:
Miksi et kysy tällaista kysymystä jostain muualta, jos se sinua niin askarruttaa?
Laita kysely vaikka Suomen eduskuntaan, sieltä saat varmaan apua mieltäsi hiertävään ongelmaan. Yleensähän ne ovat suomalaiset päättäjät ja virkakoneisto, jotka päättävät tällaisia sääntöjä. Myös uimahallin päättäjäpuoli päättää salliiko he uimahalleissaan vain musliminaisten yksittäisiä vuoroja ja miehet voivat käydä vapaasti kun haluavat.
Siinä mielessä kyllä, sinulla väärä palsta.No nyt oot kyllä totaalisen pihalla!
Kysymykseen:
"Mikä rajoittaa eniten musliminaisten uintia, se taitaa olla omien miesten tekemät säännöt "
Vastaat:
"Yleensähän ne ovat suomalaiset päättäjät ja virkakoneisto, jotka päättävät tällaisia sääntöjä."
Ootko ihan tosissasi??
Kuvitteletko tosiaan että nimenomaan suomalaiset päättäjät ovat päättäneet ettei musliminaiset saa mennä uimaan silloin kun uimahallissa on muita uimareita. eli syy on sinun mielestäsi nimenomaan suomalainen virkakoneisto eikä suinkaan muslimimiehet? - Haluaisin_vielä
pikkasenvääräpalstataas kirjoitti:
Siinä mielessä kyllä, sinulla väärä palsta.Minun mies halusi mennä uimahalliin vuohensa kanssa. Ei päästetty! Miksi?
- omahyväomapaha
Ihmettä_tosiaan kirjoitti:
No nyt oot kyllä totaalisen pihalla!
Kysymykseen:
"Mikä rajoittaa eniten musliminaisten uintia, se taitaa olla omien miesten tekemät säännöt "
Vastaat:
"Yleensähän ne ovat suomalaiset päättäjät ja virkakoneisto, jotka päättävät tällaisia sääntöjä."
Ootko ihan tosissasi??
Kuvitteletko tosiaan että nimenomaan suomalaiset päättäjät ovat päättäneet ettei musliminaiset saa mennä uimaan silloin kun uimahallissa on muita uimareita. eli syy on sinun mielestäsi nimenomaan suomalainen virkakoneisto eikä suinkaan muslimimiehet?Päättäjät päättävät siitä, että sallitaanko musliminaisille omia vuoroja mikä on hyvä asia. Monet uimahallit eivät ota tätä käytäntöönsä.
Pitäisikö sekin kieltää musliminaisilta?
- täyttä-totta
Tällä palstalla keskustelee suomalaiset naiset, eivät musliminaiset. Kyllä kai ne suomalaiset naiset voivat mennä uimahalliin milloin haluaa. Tuskin heitä muslimimies määrää.
- ChinaDragon
Kyllä määrää, ainakin a-studiossa suomalainen muslimiksi kääntynyt nainen kertoi ettei voi käydä normaaleilla vuoroilla, ei ollenkaan jos ei ole muslimivuoroja. Hän siis oli yksi niistä kengän alle poljetuista, tuskin ainoa laatuaan Suomessa.
- voivoivoivoivoi
ChinaDragon kirjoitti:
Kyllä määrää, ainakin a-studiossa suomalainen muslimiksi kääntynyt nainen kertoi ettei voi käydä normaaleilla vuoroilla, ei ollenkaan jos ei ole muslimivuoroja. Hän siis oli yksi niistä kengän alle poljetuista, tuskin ainoa laatuaan Suomessa.
Ja se sinua nyt sitten huolettaa kovastikin?!
- Raaka-_-Watson
ChinaDragon kirjoitti:
Yaha! On kovin harvinainen tapaus, että suomalainen kääntyy muslimiksi. Ei taida olla kannattavaa odottaa niin pienen ryhmän kommentteja tälle sivustolle.
- ChinaDragon
Raaka-_-Watson kirjoitti:
Yaha! On kovin harvinainen tapaus, että suomalainen kääntyy muslimiksi. Ei taida olla kannattavaa odottaa niin pienen ryhmän kommentteja tälle sivustolle.
Voi olla että ovat päässeet televisioon ihan syyttä vaatimaan taas kaikenlaista...
- Raaka-_-Watson
ChinaDragon kirjoitti:
Voi olla että ovat päässeet televisioon ihan syyttä vaatimaan taas kaikenlaista...
Ensiksi tuo ei ollut minun kirjoittamani.
Ja tietenkin jokainen muslimi niin uusi kuin vanhakin on vaatimassa vaikka vallan mitä. - Raaka-_-Watson
Ensiksi tuo ei ollut minun kirjoittamani.
Ja tietenkin jokainen muslimi niin uusi kuin vanhakin on vaatimassa vaikka vallan mitä.Dooh, dooh Amalia. Minä kirjoitin sen viestin. Kun tein tarkempia tutkimuksia niin huomasin, että muslimeiksi kääntyneet on lisääntyneet viime vuosina 800 %.
- Raaka-_-Watson
Dooh, dooh Amalia. Minä kirjoitin sen viestin. Kun tein tarkempia tutkimuksia niin huomasin, että muslimeiksi kääntyneet on lisääntyneet viime vuosina 800 %.
Juuri niin, sinä Amalia kirjoitit.
- Raaka-_-Watson
Juuri niin, sinä Amalia kirjoitit.
Dooh, dooh Amalia. Minä en ole Amalia.
- kylläpäharmittaa
ChinaDragon kirjoitti:
Kylläpäs sinua nyt harmittaa ettei musliminaiset saa käydä yleisövuoroissa. Minua asia ei harmita tippakaan ja en viitsisi päätä vaivata moisella asialla.
- ChinaDragon
kylläpäharmittaa kirjoitti:
Kylläpäs sinua nyt harmittaa ettei musliminaiset saa käydä yleisövuoroissa. Minua asia ei harmita tippakaan ja en viitsisi päätä vaivata moisella asialla.
On olemassa ihmisiä jotka ajattelevat elämää vain omaa elämää ja niitä jotka pitävät oikeuksien rajaamista tasa-arvoisessa yhteiskunnassa epäterveenä ilmiönä.
Suomen lain mukaan naisella kun tulee olla samat oikeudet mitä miehillä, tätä varten Suomessa toimii suuri virkamieskoneisto tasa-arvo valtuutettuineen.
Sinun elämä ei ole mitään verrattuna siihen tavoitteeseen mikä Suomessa pitkään on jo vallinnut. Et tietysti ole huolestunut koska olet vapaa itse päättämään asioistasi, noin ei asia kaikilla naisilla Suomessa enää ole.
Palstan mukaan parisuhdepalstalle ei kuulu naisen oikeus päättää omista asioistaan, hmm. Mieluummin ollaan pinnallisia jaarittelijoita ja puututaan asioihin millä ei ole mitään merkitystä. Todellisuudessa parisuhteen ydin tulee omasta vapaudesta valita ja päättää elämään liittyvistä asioista. Ehkä palstalla ei ole parisuhteessa eläviä, vain niitä "seukkaajia". - ofgmj
ChinaDragon kirjoitti:
On olemassa ihmisiä jotka ajattelevat elämää vain omaa elämää ja niitä jotka pitävät oikeuksien rajaamista tasa-arvoisessa yhteiskunnassa epäterveenä ilmiönä.
Suomen lain mukaan naisella kun tulee olla samat oikeudet mitä miehillä, tätä varten Suomessa toimii suuri virkamieskoneisto tasa-arvo valtuutettuineen.
Sinun elämä ei ole mitään verrattuna siihen tavoitteeseen mikä Suomessa pitkään on jo vallinnut. Et tietysti ole huolestunut koska olet vapaa itse päättämään asioistasi, noin ei asia kaikilla naisilla Suomessa enää ole.
Palstan mukaan parisuhdepalstalle ei kuulu naisen oikeus päättää omista asioistaan, hmm. Mieluummin ollaan pinnallisia jaarittelijoita ja puututaan asioihin millä ei ole mitään merkitystä. Todellisuudessa parisuhteen ydin tulee omasta vapaudesta valita ja päättää elämään liittyvistä asioista. Ehkä palstalla ei ole parisuhteessa eläviä, vain niitä "seukkaajia".Kyllä täällä on parisuhteessa eläviä, mutta he eivät ole muslimeja.
- Raaka-_-Watson
Yaha, viestini on poistettu. Minä kirjoitin, että muslimit eivät ole ihmisiä ja kevään raiskausaalto tulee taas, kun naiset pukeutuvat roiskeläppiin. 800% on raiskaukset lisääntyneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832224
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1701946Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451904- 1261596
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641469Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1871452Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771211Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711043
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni691007