Onko kellään kokemusta?
Ootteko ruvennu palvomaan Kim Jong-Unia?
Pohjois-korealainen puoliso.
77
1045
Vastaukset
Pohjois-koreassa on kivasti alistuvat, pienikokoiset naiset..
Vaikka pitkä mies olenkin niin mulla ei viehätä 180senttiset, korkkareilla kulkevat amatsonit..- 178cm
Voiko ihminen mitenkään lyhentyä? Joo, jokainen tykkää mistä tykkää, mutta tympäsee vain, kun meitä pitkiä naisia haukkua amatsoneiksi ja kirahveiksi mutta läskiä ei saa sanoa läskiksi tai muuten helvetti on irti. Lihava voi laihduttaa, lyhyt mies ei voi kasvattaa pituuttaan eikä pitkä nainen lyhentyä.
Pituus ei ole sidoksissa painoon. Tunnen pitkiä hoikkia sekä lyhyitä lihavia ja itse asiassa pitkät naiset ovat hoikemman näköisiä, joten olen mieluummin pitkä. Itse olen hentorakenteinen ruumiinrakentaaltani. 178cm kirjoitti:
Voiko ihminen mitenkään lyhentyä? Joo, jokainen tykkää mistä tykkää, mutta tympäsee vain, kun meitä pitkiä naisia haukkua amatsoneiksi ja kirahveiksi mutta läskiä ei saa sanoa läskiksi tai muuten helvetti on irti. Lihava voi laihduttaa, lyhyt mies ei voi kasvattaa pituuttaan eikä pitkä nainen lyhentyä.
Pituus ei ole sidoksissa painoon. Tunnen pitkiä hoikkia sekä lyhyitä lihavia ja itse asiassa pitkät naiset ovat hoikemman näköisiä, joten olen mieluummin pitkä. Itse olen hentorakenteinen ruumiinrakentaaltani.Pitkät naiset on yleensä huono ryhtisiä lautoja.
Nyrpeän näkösiä.
Amatsoni ei ole niin paha haukkumasana kuin "läski"..- eikannataedesvaivautua
178cm kirjoitti:
Pituus ei ole sidoksissa painoon. Tunnen pitkiä hoikkia sekä lyhyitä lihavia ja itse asiassa pitkät naiset ovat hoikemman näköisiä, joten olen mieluummin pitkä. Itse olen hentorakenteinen ruumiinrakentaaltani.Mitä tuollaisen maalaistolvanan jutuista kannattaa ottaa itseensä. Tuo Eräkettuhan on just tuollainen pösilö, joka laukoo typeryyksiä miettimättä ollenkaan, että joku voi loukkaantua. Ei ole ihmekään, että yksin elelee ja ei osaa naisten kanssa tehdä muuta kuin paneskella, aivot ovat siis navan alapuolella.
Mieti nyt tuotakin lausetta, että pitkät ovat nyrpeännäköisiä. Vain lapsellinen idiootti korreloi pituutta ryhtiin ja kasvojen ilmeisiin. - 178cm
Eräkettu kirjoitti:
Pitkät naiset on yleensä huono ryhtisiä lautoja.
Nyrpeän näkösiä.
Amatsoni ei ole niin paha haukkumasana kuin "läski"..No joo, otan toki kohteliaisuuteni jos joku kysyy että pelaanko koripalloa tai olenko malli. Mutta sitten jos haukutaan kirahviksi tai hongankolistajaksi, niin siitä en pidä. Pitkät naiset on vapaata riistaa, mutta läskejä kyllä suojellaan. Onneksi sentään oon ruumiinrakenteeltani hentonen.
eikannataedesvaivautua kirjoitti:
Mitä tuollaisen maalaistolvanan jutuista kannattaa ottaa itseensä. Tuo Eräkettuhan on just tuollainen pösilö, joka laukoo typeryyksiä miettimättä ollenkaan, että joku voi loukkaantua. Ei ole ihmekään, että yksin elelee ja ei osaa naisten kanssa tehdä muuta kuin paneskella, aivot ovat siis navan alapuolella.
Mieti nyt tuotakin lausetta, että pitkät ovat nyrpeännäköisiä. Vain lapsellinen idiootti korreloi pituutta ryhtiin ja kasvojen ilmeisiin.Ihan loogista että pitkillä naisilla on huono ryhti ja nyrpeä naama..
Häpeää pituuttaan ja kyyristelee..- juttiinsajuuh
Eräkettu kirjoitti:
Ihan loogista että pitkillä naisilla on huono ryhti ja nyrpeä naama..
Häpeää pituuttaan ja kyyristelee..No, tuon sinun logiikan ja järjenjuoksun kyllä ymmärtää!
Et ole mikään järjenjättiläinen muutenkaan.
Jutuista päätellen. juttiinsajuuh kirjoitti:
No, tuon sinun logiikan ja järjenjuoksun kyllä ymmärtää!
Et ole mikään järjenjättiläinen muutenkaan.
Jutuista päätellen.Niin eihän naiset koskaan myönnä mitään..
- järkihoiäläjätä
Eräkettu kirjoitti:
Niin eihän naiset koskaan myönnä mitään..
Voisitko kertoa, että mitä naisten pitäisi myöntää?
Tuota sinun idioottimaista logiikkaasi? - 178cm
Eräkettu kirjoitti:
Ihan loogista että pitkillä naisilla on huono ryhti ja nyrpeä naama..
Häpeää pituuttaan ja kyyristelee..Mistäköhän se mahtaisi johtua? Varmaan tuo jatkuva pituudesta huomauttelu ja haukkuminen voi saada jonkun pitkän tytön/naisen huonon itsetunnon partaalle. Haukkuisitko omaa tytärtäsi samalla lailla, jos hän olisi yli 170 cm?
Kyllä, olen toivonut peruskoulussa olevani lyhyempi ihan tämän naisten lyhyyttä ihannoivan yhteiskunnan takia.
Tajuatteko, mitä pituuden ihannoiminen voi pahimmillaan aiheuttaa? Varsinkin miehille. He ottavat riskin menemällä jalkojenpidennysleikkauksiin, jotka ovat suosittuja varsinkin Aasiassa. Luut voivat tulehtua ja näin ollen jalat kasvaa eri määrän pituutta. Pituuden/lyhyyden kanssa pitää olla sinut, muttei ylipainon, siitä pääsee eroon. Aasialaiset ihailevat länsimaalaisia piirteitä kuten pituutta ja vaaleaa ihoa siinä missä länsimaalaiset ihailevat tummaa ihoa. Aasiasta löytyy kosmetiikkahyllystäkin vaalentavia tuotteita 178cm kirjoitti:
Mistäköhän se mahtaisi johtua? Varmaan tuo jatkuva pituudesta huomauttelu ja haukkuminen voi saada jonkun pitkän tytön/naisen huonon itsetunnon partaalle. Haukkuisitko omaa tytärtäsi samalla lailla, jos hän olisi yli 170 cm?
Kyllä, olen toivonut peruskoulussa olevani lyhyempi ihan tämän naisten lyhyyttä ihannoivan yhteiskunnan takia.
Tajuatteko, mitä pituuden ihannoiminen voi pahimmillaan aiheuttaa? Varsinkin miehille. He ottavat riskin menemällä jalkojenpidennysleikkauksiin, jotka ovat suosittuja varsinkin Aasiassa. Luut voivat tulehtua ja näin ollen jalat kasvaa eri määrän pituutta. Pituuden/lyhyyden kanssa pitää olla sinut, muttei ylipainon, siitä pääsee eroon. Aasialaiset ihailevat länsimaalaisia piirteitä kuten pituutta ja vaaleaa ihoa siinä missä länsimaalaiset ihailevat tummaa ihoa. Aasiasta löytyy kosmetiikkahyllystäkin vaalentavia tuotteitaSiitä se varmaan johtuu...
Siihen päälle seki että se pituus syö naisen viehätysvoimaa.. Miehet hiljaa vieroksuu.
Mehän ihannoidaan pituutta koska pidempi mies on lähes aina vahvempi.
Suurinosa hyväksyy sen että on tullu huonot kortit käteen.
Aasialaisilla on ollu se vaalean ihon ihannointi jo kauan ennenkuin ne ees tapas valkoisen miehen.- taitaaollahuono
Eräkettu kirjoitti:
Siitä se varmaan johtuu...
Siihen päälle seki että se pituus syö naisen viehätysvoimaa.. Miehet hiljaa vieroksuu.
Mehän ihannoidaan pituutta koska pidempi mies on lähes aina vahvempi.
Suurinosa hyväksyy sen että on tullu huonot kortit käteen.
Aasialaisilla on ollu se vaalean ihon ihannointi jo kauan ennenkuin ne ees tapas valkoisen miehen.Ja sinä pönkität nyt omaa huonoa itsetuntoasi tällä kaikella?
Et ole varmaan koskaan kokenut sitä suurta rakkautta elämäsi aikana?
Hauskaa vappua vaan sinullekin, toivottavasti löydät sen oikean oli se sitten pygmi Koreasta tai huippupitkä nainen Suomesta nyrpeän nokkansa kanssa. taitaaollahuono kirjoitti:
Ja sinä pönkität nyt omaa huonoa itsetuntoasi tällä kaikella?
Et ole varmaan koskaan kokenut sitä suurta rakkautta elämäsi aikana?
Hauskaa vappua vaan sinullekin, toivottavasti löydät sen oikean oli se sitten pygmi Koreasta tai huippupitkä nainen Suomesta nyrpeän nokkansa kanssa.Kuhan vaan mietiskelen asioita..
En oikein ymmärrä sitä että muotimaailma ihannoi maskuliinisia piirteitä naisessa..
Pituus, korkeat poskipäät ja leveä leuka.
Varmaan johtuu siitä että kaikki muotimaailman "miehet" on hinttareita jotka kuolaa pikkupoikien perään.- huonoitsetunto
Eräkettu kirjoitti:
Kuhan vaan mietiskelen asioita..
En oikein ymmärrä sitä että muotimaailma ihannoi maskuliinisia piirteitä naisessa..
Varmaan johtuu siitä että kaikki muotimaailman "miehet" on hinttareita jotka kuolaa pikkupoikien perään.Sitähän se on ollut iät ja ajat, ei ne korkeat poskipäät ole ainoastaan miesten maailmaa, vaan muotimaailmaa, jotta näyttäisi paremmalta kuvissa lehdissä. Kuinka niin korkeat poskipäät ovat vain maskuliinista? Itselläni on hyvinkin korkeat poskipäät, ja minulle povattiin teininä mallin uraa pitkine jalkoineni, mutta sille tielle en lähtenyt.
Olet itse vaan niin kieroutunut, että kuolaat kaikkien perään, joka vain näyttää sinulle vihreää valoa! huonoitsetunto kirjoitti:
Sitähän se on ollut iät ja ajat, ei ne korkeat poskipäät ole ainoastaan miesten maailmaa, vaan muotimaailmaa, jotta näyttäisi paremmalta kuvissa lehdissä. Kuinka niin korkeat poskipäät ovat vain maskuliinista? Itselläni on hyvinkin korkeat poskipäät, ja minulle povattiin teininä mallin uraa pitkine jalkoineni, mutta sille tielle en lähtenyt.
Olet itse vaan niin kieroutunut, että kuolaat kaikkien perään, joka vain näyttää sinulle vihreää valoa!https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/45/74/86/45748678aaffd519ccd639d69609ff07.jpg
Jeps.. Kuumaa tavaraa.. :(
Kirveellä veistetty naama on miestenjuttu..
Nainen on veistetty puukolla.- 178cm
Eräkettu kirjoitti:
Kuhan vaan mietiskelen asioita..
Varmaan johtuu siitä että kaikki muotimaailman "miehet" on hinttareita jotka kuolaa pikkupoikien perään.Mahdatkohan edes tietää, miksi malleiksi nimenomaan otetaan pitkiä naisia? Koska vaatteet näyttää paremmilta pitkien naisten päällä ja se on kyllä ihan tottakin.
Näyttelijä Audrey Hepburn oli 170 cm ja siro. Tiedän naisia, jotka ovat lyhyitä ja isokokoisia (en nyt tarkoita lihavaa). Laulaja Sanni on 170-175 cm (pitkä tyttö ainakin, mitä livenä nähnyt ja kuvia katsonut), mutta on yhtä hento kuin minä! Olen joskus nähnyt kuvia pitkistä julkkisnaisista (en nyt tarkalleen muista, olivatko malleja vai näyttelijöitä), jotka olivat todella keijukaismaisia. Madonna on lyhyestä naisesta esimerkki, joka ei todellakaan ole mikään heikko keijukainen.
Tunnen 170-175 cm miehiä, jotka ovat lihaksikkaita, kun taas tuntemani yli 180 cm miehet ovat hinteliä. Minun huomioni aina katukuvassakin kiinnittyy 170-175 cm miehiin, jotka ovat yleensä lihaksikkaita sekä myös sitäkin lyhyemmät.
Minkäs ihminen omalle ulkonäölleen voi? Laihduttaa voi aina ja plastiikkakirurgiallakin voi käydä, mutta eipä sillä saa täydellistä lopputulosta. Ja miksi ihmisen pitäisi leikellä itseään ja hankkia silikonit? Ei silikonit ja botoxit ole ikuiset. Aina saa lukea näiden julkkisnaisten itkuja kun silikonit rupesi roikkumaan ja sitten ne poistetaan. - hoikkainen
Eräkettu kirjoitti:
Pitkät naiset on yleensä huono ryhtisiä lautoja.
Nyrpeän näkösiä.
Amatsoni ei ole niin paha haukkumasana kuin "läski"..Minä en koskaan mieltänyt amatsonia haukkumasanaksi. No toki mistä tahansa sanasta saa väännettyä haukkuman ja kohta sitä ei saa käyttää sakkojen uhalla :)
Ylipainoinenkin kielletään kohta. Ihmisiä ei saisi kuvailla mitenkään. Hei mä tiedän ratkaisun: lopetetaan kommunikointi kokonaan. Kun. Joku saa aina päähänsä kokea jonkin loukkauksena ;) jonkun tunteita loukataan aina. Tahtomatta.
Amatsoni. Näen siinä itse positiivisen kaiun, mä käytän tota niin. En haukkumasanana.
Suunnillen keskimittaisena ja normaalipainon rajoissa olevana vähemmän miehekkään ulkoisen olemuksen omaavana en silti koe näitä amatsooneja mitenkään vastenmielisinä, epänaisellisina ja miehuuttani uhkaavina. Hyvin mielelläni ottaisin tällaisen naisen :)
Mä oon ollu suhteessakin sen tyyppisen kanssa. Mä olin se fyysisesti heikko, eikä se tehny ikinä mua vaivaantuneeksi, eikä tuotakaan haitannu asia.
Harmi, ettei suhteesta tullu mitään pidemmälti. Ikäeroa liikaa ja alkon ongelmat.. - Arsattsi
Eräkettu kirjoitti:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/45/74/86/45748678aaffd519ccd639d69609ff07.jpg
Nainen on veistetty puukolla.Tos on tainnu olla liian löysä savi muotoillessa tuota pärstävärkkiä ku tollanen muotopuoli tullu.
hoikkainen kirjoitti:
Minä en koskaan mieltänyt amatsonia haukkumasanaksi. No toki mistä tahansa sanasta saa väännettyä haukkuman ja kohta sitä ei saa käyttää sakkojen uhalla :)
Ylipainoinenkin kielletään kohta. Ihmisiä ei saisi kuvailla mitenkään. Hei mä tiedän ratkaisun: lopetetaan kommunikointi kokonaan. Kun. Joku saa aina päähänsä kokea jonkin loukkauksena ;) jonkun tunteita loukataan aina. Tahtomatta.
Amatsoni. Näen siinä itse positiivisen kaiun, mä käytän tota niin. En haukkumasanana.
Suunnillen keskimittaisena ja normaalipainon rajoissa olevana vähemmän miehekkään ulkoisen olemuksen omaavana en silti koe näitä amatsooneja mitenkään vastenmielisinä, epänaisellisina ja miehuuttani uhkaavina. Hyvin mielelläni ottaisin tällaisen naisen :)
Mä oon ollu suhteessakin sen tyyppisen kanssa. Mä olin se fyysisesti heikko, eikä se tehny ikinä mua vaivaantuneeksi, eikä tuotakaan haitannu asia.
Harmi, ettei suhteesta tullu mitään pidemmälti. Ikäeroa liikaa ja alkon ongelmat..Niin jotku miehet ne tykkää olla se heikompi osapuoli suhteessa... Varsinki tuolla pääkaupunkiseudulla.
Parisuhteen kumpiki osapuoli on neitejä..
Eivät tunne miehuuttaan mitenkään uhatuksi vaikka vaimo vetää strap-onilla perseeseen.178cm kirjoitti:
Mahdatkohan edes tietää, miksi malleiksi nimenomaan otetaan pitkiä naisia? Koska vaatteet näyttää paremmilta pitkien naisten päällä ja se on kyllä ihan tottakin.
Näyttelijä Audrey Hepburn oli 170 cm ja siro. Tiedän naisia, jotka ovat lyhyitä ja isokokoisia (en nyt tarkoita lihavaa). Laulaja Sanni on 170-175 cm (pitkä tyttö ainakin, mitä livenä nähnyt ja kuvia katsonut), mutta on yhtä hento kuin minä! Olen joskus nähnyt kuvia pitkistä julkkisnaisista (en nyt tarkalleen muista, olivatko malleja vai näyttelijöitä), jotka olivat todella keijukaismaisia. Madonna on lyhyestä naisesta esimerkki, joka ei todellakaan ole mikään heikko keijukainen.
Tunnen 170-175 cm miehiä, jotka ovat lihaksikkaita, kun taas tuntemani yli 180 cm miehet ovat hinteliä. Minun huomioni aina katukuvassakin kiinnittyy 170-175 cm miehiin, jotka ovat yleensä lihaksikkaita sekä myös sitäkin lyhyemmät.
Minkäs ihminen omalle ulkonäölleen voi? Laihduttaa voi aina ja plastiikkakirurgiallakin voi käydä, mutta eipä sillä saa täydellistä lopputulosta. Ja miksi ihmisen pitäisi leikellä itseään ja hankkia silikonit? Ei silikonit ja botoxit ole ikuiset. Aina saa lukea näiden julkkisnaisten itkuja kun silikonit rupesi roikkumaan ja sitten ne poistetaan.Vaatteet näyttää hyvältä muodokkaan naisen päällä..
Suvi Koposet&kumppanit on rumia luurankoja.
Ei naisetkaan yleensä tykkää miehistä jotka on lyhyempiä kuin nainen itse.- Arvostustakiitos
Eräkettu kirjoitti:
Niin jotku miehet ne tykkää olla se heikompi osapuoli suhteessa... Varsinki tuolla pääkaupunkiseudulla.
Parisuhteen kumpiki osapuoli on neitejä..
Eivät tunne miehuuttaan mitenkään uhatuksi vaikka vaimo vetää strap-onilla perseeseen.Ei mikään ihme, miksi naiseutta pidetään vähempiarvoisena kuin miehuutta. Juuri tuollaiset kommentit kuin "Parisuhteen kumpiki osapuoli on neitejä.. Eivät tunne miehuuttaan mitenkään uhatuksi vaikka vaimo vetää strap-onilla perseeseen." tekee naiseudesta vähempiarvoisempaa.
Varmaan itsepuolustuksen opettelukin on naisilta kielletty vai pitääkö olla miespuolinen holhooja kuin Saudi-Arabiassa? Mitäs ajattelet esim. siitä yhdestä myyjänaisesta, joka itsepuolustautui somalivarkaita vastaan? Omasta mielestäni myyjä teki oikein siinä, oikein esimerkillistä toimintaa työntekijältä. Arvostustakiitos kirjoitti:
Ei mikään ihme, miksi naiseutta pidetään vähempiarvoisena kuin miehuutta. Juuri tuollaiset kommentit kuin "Parisuhteen kumpiki osapuoli on neitejä.. Eivät tunne miehuuttaan mitenkään uhatuksi vaikka vaimo vetää strap-onilla perseeseen." tekee naiseudesta vähempiarvoisempaa.
Varmaan itsepuolustuksen opettelukin on naisilta kielletty vai pitääkö olla miespuolinen holhooja kuin Saudi-Arabiassa? Mitäs ajattelet esim. siitä yhdestä myyjänaisesta, joka itsepuolustautui somalivarkaita vastaan? Omasta mielestäni myyjä teki oikein siinä, oikein esimerkillistä toimintaa työntekijältä.No naiset on naisia ja miehet on miehiä..
Naista pitääkin kohdella vähempiarvoisena..
Jos naisia ruvettais kohtelemaan kuin miehiä niin eihän siitä tulis helevettiäkään..
Jokainen työssäkäyvä nainen potkittais pihalle kun ei tule tuloksia ja naiset rupeais saamaan turpaansa koko ajan koska sieltä suuvärkistä tulee aina niitä typeryyksiä.
Nuo naisten itsepuolustuskurssit on huijausta..
Kannattaa vaan opetella kipittään lujaa karkuun..
TV-ohjelmien/elokuvien voimanaiset on antanu naisille harhaluuloja.. Nainenhan ei pärjää jotain korstoa vastaan.
Siellä marketissa oli vaan pari pientä somali kulttuurinrikastajaa..
Jos olis ollu esimerkiksi meikäläinen siellä tiskin takana ja olisin käyny niiden somalien kimppuun niin istusin nyt kakkua kauheasta viharikoksesta..
Jokainen vasukki/feministi olis ollu mun kimpussa kuin korppikotkat koska olenhan paha valkonen mies.- Raamikkaitajaraittiita
Muslimimaissa on taas raamikkaita miehiä, jotka eivät ole viinaanmeneviä kuin suomalaiset. Joskus ihastelenkin televisiota katsellessa urheilukisoja, jossa oli iranilaisten miesten joukkue, oli todella raamikkaita ja komeita miehiä ;) en kyllä ihmettele, muslimit ei ryyppää
- Sukupuolettomia
Eräkettu kirjoitti:
No naiset on naisia ja miehet on miehiä..
Naista pitääkin kohdella vähempiarvoisena..
Jos naisia ruvettais kohtelemaan kuin miehiä niin eihän siitä tulis helevettiäkään..
Jokainen työssäkäyvä nainen potkittais pihalle kun ei tule tuloksia ja naiset rupeais saamaan turpaansa koko ajan koska sieltä suuvärkistä tulee aina niitä typeryyksiä.
Nuo naisten itsepuolustuskurssit on huijausta..
Kannattaa vaan opetella kipittään lujaa karkuun..
TV-ohjelmien/elokuvien voimanaiset on antanu naisille harhaluuloja.. Nainenhan ei pärjää jotain korstoa vastaan.
Siellä marketissa oli vaan pari pientä somali kulttuurinrikastajaa..
Jos olis ollu esimerkiksi meikäläinen siellä tiskin takana ja olisin käyny niiden somalien kimppuun niin istusin nyt kakkua kauheasta viharikoksesta..
Jokainen vasukki/feministi olis ollu mun kimpussa kuin korppikotkat koska olenhan paha valkonen mies.No eihän suvakit tätä myyjää puolustaneet. Eikös esim. Lara Croftin ja Xenan pitänyt olla feministien ihannenaisia? Eipä näytä olevan, koska ovat liian seksistisiä isojen tissien sekä treenatun vartalon takia. Lihaksikas feministinainen on mystinen satuolento :D Niillehän ihan jo fitnesskin on esineellistämistä.
Joo, lapsikin osaa erottaa elokuvat ja todellisuuden eikä kukaan väittänyt elokuvien olevan todellisuutta. Raamikkaitajaraittiita kirjoitti:
Muslimimaissa on taas raamikkaita miehiä, jotka eivät ole viinaanmeneviä kuin suomalaiset. Joskus ihastelenkin televisiota katsellessa urheilukisoja, jossa oli iranilaisten miesten joukkue, oli todella raamikkaita ja komeita miehiä ;) en kyllä ihmettele, muslimit ei ryyppää
Siis puhutko nyt Iraniin muuttaneista pohjois-korealaisista?
- Raamikkaitajaraittiiti
Eräkettu kirjoitti:
Siis puhutko nyt Iraniin muuttaneista pohjois-korealaisista?
En, vaan ihan arabeista! Aasialaiset miehet ovat liian pieniä ja lyhyitä, eivät tosin juo mikä onkin hyvä puoli. Todella tykkään kun sellainen raamikas mies kantaa kauppakassini.
Sukupuolettomia kirjoitti:
No eihän suvakit tätä myyjää puolustaneet. Eikös esim. Lara Croftin ja Xenan pitänyt olla feministien ihannenaisia? Eipä näytä olevan, koska ovat liian seksistisiä isojen tissien sekä treenatun vartalon takia. Lihaksikas feministinainen on mystinen satuolento :D Niillehän ihan jo fitnesskin on esineellistämistä.
Joo, lapsikin osaa erottaa elokuvat ja todellisuuden eikä kukaan väittänyt elokuvien olevan todellisuutta.Näyttäis että modernit naiset on ruvennu tappelemaan/ryyppäämään niinkuin miehet..
Jostaki on tullu vaikutteita. :D
Olis se näyttäny aika pahalta jos meikä olis murjonu ne somalit siihen kaupan uloskäynnille..
Melekonen äläkkä siitä olis syntyny. :DRaamikkaitajaraittiiti kirjoitti:
En, vaan ihan arabeista! Aasialaiset miehet ovat liian pieniä ja lyhyitä, eivät tosin juo mikä onkin hyvä puoli. Todella tykkään kun sellainen raamikas mies kantaa kauppakassini.
Eikös ne iranilaiset ole persialaisia?
Aasialaiset dokaa ja pelaa uhkapelejä... Ne on tunnettuja siitä.
Itse en ole nähny raamikkaita musuja.- Sukupuolettomiajaläskejä
Eräkettu kirjoitti:
Näyttäis että modernit naiset on ruvennu tappelemaan/ryyppäämään niinkuin miehet..
Jostaki on tullu vaikutteita. :D
Olis se näyttäny aika pahalta jos meikä olis murjonu ne somalit siihen kaupan uloskäynnille..
Melekonen äläkkä siitä olis syntyny. :DNo ne on niitä siilitukkaisia läskifemakkoja, ei feministeistä mitään treenattuja naisia löydy :D Kovinpa ne meitä treenattuja naisia haukkuvatkin ja samoin laihojakin ja sitten puolustavat omaa ylipainoaan "Pitää naisessa olla jotain, mistä ottaa kiinni, ei saa olla ruipelo".
- Raamikkaitajaraittiita
Eräkettu kirjoitti:
Eikös ne iranilaiset ole persialaisia?
Aasialaiset dokaa ja pelaa uhkapelejä... Ne on tunnettuja siitä.
Itse en ole nähny raamikkaita musuja.Kuntosalilla olen nähnyt monesti arabin, joka on todennäköisesti Irakista, ja siinä vasta raamikas mies!
Muslimimaissa käydessäni paikalliset miehet tulivat auttamaan kauppakassien kantamisessa ja avasivat oven. He antoivat minun mennä jopa jonon ohitse kaupassa.
Ettet vaan ite vedä kaljaa sohvan äärellä ilman minkäänlaista liikuntaa, ellei sitten sohvalta jääkaapille hakemaan makkaraa ja olutta ole liikuntaa :D Raamikkaitajaraittiita kirjoitti:
Kuntosalilla olen nähnyt monesti arabin, joka on todennäköisesti Irakista, ja siinä vasta raamikas mies!
Muslimimaissa käydessäni paikalliset miehet tulivat auttamaan kauppakassien kantamisessa ja avasivat oven. He antoivat minun mennä jopa jonon ohitse kaupassa.
Ettet vaan ite vedä kaljaa sohvan äärellä ilman minkäänlaista liikuntaa, ellei sitten sohvalta jääkaapille hakemaan makkaraa ja olutta ole liikuntaa :DEt todennäkösesti ole koskaan nähny raamikasta miestä.
Oot vissiin invalidi kun kerta joka maassa tulee musut kantamaan kauppakassit.- Käytöstavat
Eräkettu kirjoitti:
Et todennäkösesti ole koskaan nähny raamikasta miestä.
Oot vissiin invalidi kun kerta joka maassa tulee musut kantamaan kauppakassit.En ole invalidi, ihan hyvin raajat toimii. Kauppakassien kantaminen osoittaa vain mielestäni herrasmiesmäisyyttä ja naisen huomioimista, samoin oven avaaminen. Kantoi paikalliset muidenkin naisten kauppakasseja ja avasivat oven naisille, että joo, invalideja koko kansa.
On nuo lähimmän vastaanottokeskuksen asukkaat kysyneet voisivatko kantaa raskaat kauppakassini kohdatessani heidät kauppareissulla. Siihen olen suostunut ;)
Olen tuolla Venäjälläkin saanut miehiltä kantoapua ja he avasivat naisille ovenkin. Ulkomailla tunnen oloni kotoisaksi, kun täällä ei tarvitse kantaa yksinään raskaita kauppakasseja. Näissä maissa nainen tuntee itsensä kuningattereksi. Käytöstavat kirjoitti:
En ole invalidi, ihan hyvin raajat toimii. Kauppakassien kantaminen osoittaa vain mielestäni herrasmiesmäisyyttä ja naisen huomioimista, samoin oven avaaminen. Kantoi paikalliset muidenkin naisten kauppakasseja ja avasivat oven naisille, että joo, invalideja koko kansa.
On nuo lähimmän vastaanottokeskuksen asukkaat kysyneet voisivatko kantaa raskaat kauppakassini kohdatessani heidät kauppareissulla. Siihen olen suostunut ;)
Olen tuolla Venäjälläkin saanut miehiltä kantoapua ja he avasivat naisille ovenkin. Ulkomailla tunnen oloni kotoisaksi, kun täällä ei tarvitse kantaa yksinään raskaita kauppakasseja. Näissä maissa nainen tuntee itsensä kuningattereksi.Venäjällä onkin sukupuoliroolit kohdallaan.
Naiset tekee huushollissa naisten hommat... Hoitaa lapset, siivoaa, tekee ruuan, pyykkää jne.
Suomessahan nainen makaa kämpillä koko päivän "hoitamassa lapsia" ja kehtaa vaatia miestäki osallistumaan kotitöihin raskaan työpäivän jälkeen.- huomautusta
Eräkettu kirjoitti:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/45/74/86/45748678aaffd519ccd639d69609ff07.jpg
Nainen on veistetty puukolla.Mutta eihän tuolla ole korkeat poskipäät.
- kannakortesikekoon
Eräkettu kirjoitti:
Venäjällä onkin sukupuoliroolit kohdallaan.
Naiset tekee huushollissa naisten hommat... Hoitaa lapset, siivoaa, tekee ruuan, pyykkää jne.
Suomessahan nainen makaa kämpillä koko päivän "hoitamassa lapsia" ja kehtaa vaatia miestäki osallistumaan kotitöihin raskaan työpäivän jälkeen.Ai niin, että naisen pitäisi hoitaa kaikki hommat himassa. Oletkin varmaan sellainen paksunahkamies, että nainen kuuluu hellan ja makkarin väliin?
No, tuolla landella kun asuu, niin ei meinaa tajuta elämän realiteetteja.
Hanki vaan se aasialainen kodinhoitajatar itsellesi.
Jos et ole sattunut huomaamaan, että suomalainen nainen ei elä pelkästään siitä, että asuu jonkun karjun kotona kiltisti ja tekee ruokaa ja siivoaa.
Suomalainen nainen tekee töitä sata lasissa, mutta sinä et sellaisesta tiedä yhtään mitään. kannakortesikekoon kirjoitti:
Ai niin, että naisen pitäisi hoitaa kaikki hommat himassa. Oletkin varmaan sellainen paksunahkamies, että nainen kuuluu hellan ja makkarin väliin?
No, tuolla landella kun asuu, niin ei meinaa tajuta elämän realiteetteja.
Hanki vaan se aasialainen kodinhoitajatar itsellesi.
Jos et ole sattunut huomaamaan, että suomalainen nainen ei elä pelkästään siitä, että asuu jonkun karjun kotona kiltisti ja tekee ruokaa ja siivoaa.
Suomalainen nainen tekee töitä sata lasissa, mutta sinä et sellaisesta tiedä yhtään mitään.Niin no ei voi sitten olettaa että mies tekee niitä perinteisiä ritarillisia eleitä kun ei nainenkaan tee perinteisiä naistenhommia.
- Kulttuurierot
Eräkettu kirjoitti:
Suomessahan nainen makaa kämpillä koko päivän "hoitamassa lapsia" ja kehtaa vaatia miestäki osallistumaan kotitöihin raskaan työpäivän jälkeen.Mutta eipä venäläisestä naisesta saa kuitenkaan mitään nyrkin ja hellan välissä elämätöntä kotirouvaa. Venäläiset naisetkin on nykyään korkeasti koulutettuja ja älykkäitä, tämähän piti sua pelottaa. Suosittelen siis niitä Aasian maita ja varsinkin maaseutualuetta.
- Kulttuurieroja
Kulttuurierot kirjoitti:
Mutta eipä venäläisestä naisesta saa kuitenkaan mitään nyrkin ja hellan välissä elämätöntä kotirouvaa. Venäläiset naisetkin on nykyään korkeasti koulutettuja ja älykkäitä, tämähän piti sua pelottaa. Suosittelen siis niitä Aasian maita ja varsinkin maaseutualuetta.
Ja vielä jatkaakseni, että Venäjällä toki eletään perheessä "vanhanaikaisemmin" ja koti on naisen valtakunta, jolloin hän sanelee huushollin säännöt, vaikka olisikin töissä. Mies kustantaa naisen haluamat kalusteet jne.
Tunnen venäläisiä ja he ovat korkeasti koulutettuja, myös naisetkin. Naiset osaa yhdistää naiseuden ja älykkyyden, mitä ihailen heissä.
Jos tosiaan haluat miestä palvovan naisen, niin suosittelen etelä-Aasiaa ja varsinkin Thaimaata, kannattaa tutustua maaseutuun. Afrikka voisi olla toinen vaihtoehto, mutta eipä teitä musta nainen kiinnosta. Kulttuurierot kirjoitti:
Mutta eipä venäläisestä naisesta saa kuitenkaan mitään nyrkin ja hellan välissä elämätöntä kotirouvaa. Venäläiset naisetkin on nykyään korkeasti koulutettuja ja älykkäitä, tämähän piti sua pelottaa. Suosittelen siis niitä Aasian maita ja varsinkin maaseutualuetta.
Naiset on paljon onnellisempia "nyrkin ja hellan välissä"..
Miesten kanssa kilpailu, feminismi jne. on stressaavaa.Kulttuurieroja kirjoitti:
Ja vielä jatkaakseni, että Venäjällä toki eletään perheessä "vanhanaikaisemmin" ja koti on naisen valtakunta, jolloin hän sanelee huushollin säännöt, vaikka olisikin töissä. Mies kustantaa naisen haluamat kalusteet jne.
Tunnen venäläisiä ja he ovat korkeasti koulutettuja, myös naisetkin. Naiset osaa yhdistää naiseuden ja älykkyyden, mitä ihailen heissä.
Jos tosiaan haluat miestä palvovan naisen, niin suosittelen etelä-Aasiaa ja varsinkin Thaimaata, kannattaa tutustua maaseutuun. Afrikka voisi olla toinen vaihtoehto, mutta eipä teitä musta nainen kiinnosta.Afrikkalaisissa ja rättipää naisissa on se huonona puolena että joudut sietämään niiden miespuolisia sukulaisia..
Joudut kattomaan niiden oksettavaa vetelehtimistä.. Kunnes jonain päivänä pato vaan murtuu ja pistät ne kylmäksi.- Kulttuurieroja
Eräkettu kirjoitti:
Naiset on paljon onnellisempia "nyrkin ja hellan välissä"..
Miesten kanssa kilpailu, feminismi jne. on stressaavaa.Jospa sitten suuntaat sinne etelä-Aasiaan, se voisi sopia sulle paremmin kuin Venäjä.
- Taisittentäältä
Kulttuurieroja kirjoitti:
Jospa sitten suuntaat sinne etelä-Aasiaan, se voisi sopia sulle paremmin kuin Venäjä.
Tai sitten Thaimaahan. Filippiinit ei taida sopia, koska kovinpa hyvin siellä huolehditaan naisten asemasta mitä tulee näkemääni tilastoon.
- Jeesmeininki
Eräkettu kirjoitti:
Suomessahan nainen makaa kämpillä koko päivän "hoitamassa lapsia" ja kehtaa vaatia miestäki osallistumaan kotitöihin raskaan työpäivän jälkeen.Joo niin munkin mielestä! :)Mies nimittäin maksaa aina perheen elatuksen. Aina ja todellakin kantaa ne kassit ja avaa ovet. Jos nainen jostain syystä joutuu tai haluaa käydä töissä, niin silloin käyttää ansaitsemansa rahat itseensä.
- Haluaasamanlaisenmyös
Eräkettu kirjoitti:
Afrikkalaisissa ja rättipää naisissa on se huonona puolena että joudut sietämään niiden miespuolisia sukulaisia..
Joudut kattomaan niiden oksettavaa vetelehtimistä.. Kunnes jonain päivänä pato vaan murtuu ja pistät ne kylmäksi.Niinpä vain se musliminainenkin kadehtii ja haluaa elää vapaudessa kuin länsimaalainen nainen. Luuletko tosiaan, että musliminainen on onnellinen, kun pitää turpansa kiinni ja laittaa ruokaa?
Haluaasamanlaisenmyös kirjoitti:
Niinpä vain se musliminainenkin kadehtii ja haluaa elää vapaudessa kuin länsimaalainen nainen. Luuletko tosiaan, että musliminainen on onnellinen, kun pitää turpansa kiinni ja laittaa ruokaa?
Feministit on niin innokkaana puolustamassa Ahmeddeja ja heidän kulttuuriaan..
Monet länsimaiset naiset on ruvennu muslimiksi..
Naiset tykkää palvella miestä... Eivät vaan myönnä sitä halua koska se on niin noloa.- Eikiusaamiselle
eikannataedesvaivautua kirjoitti:
Mitä tuollaisen maalaistolvanan jutuista kannattaa ottaa itseensä. Tuo Eräkettuhan on just tuollainen pösilö, joka laukoo typeryyksiä miettimättä ollenkaan, että joku voi loukkaantua. Ei ole ihmekään, että yksin elelee ja ei osaa naisten kanssa tehdä muuta kuin paneskella, aivot ovat siis navan alapuolella.
Mieti nyt tuotakin lausetta, että pitkät ovat nyrpeännäköisiä. Vain lapsellinen idiootti korreloi pituutta ryhtiin ja kasvojen ilmeisiin.Eikä mikään ihme miksi koulukiusaaminen lisääntyy. Lapset ottaa mallia aikuisilta. Mielestäni aikuiset ovat pahehmpia kommentoijia, mitä olen nähnyt somessa, kun kyseessä on toisen ulkonäkö. Varsinkin, jos on treenattu tai hoikka, heti ollaan huutelemassa "Hyi helvetti". Ettekö vain osaa sanoa, ettei ole teidän mieleen, mutta joku muu voi tykätä. Näin ajattelen minäkin pienirintaisena; saa tykätä tai olla tykkäämättä. Jos joku mies haluaakin isorintaisen miehen, niin suon sen hänelle.
- Eikiusaamiselle
Eikiusaamiselle kirjoitti:
Eikä mikään ihme miksi koulukiusaaminen lisääntyy. Lapset ottaa mallia aikuisilta. Mielestäni aikuiset ovat pahehmpia kommentoijia, mitä olen nähnyt somessa, kun kyseessä on toisen ulkonäkö. Varsinkin, jos on treenattu tai hoikka, heti ollaan huutelemassa "Hyi helvetti". Ettekö vain osaa sanoa, ettei ole teidän mieleen, mutta joku muu voi tykätä. Näin ajattelen minäkin pienirintaisena; saa tykätä tai olla tykkäämättä. Jos joku mies haluaakin isorintaisen miehen, niin suon sen hänelle.
Isorintaisen naisen anteeksi. En tykkää tatuoinneistakaan, mutta joku muu voi tykätä ja saa tykätäkin. En silti huutele esim. tatuoiduille tai kehonrakentajille hyihyi.
- hölökölkyn
Eräkettu kirjoitti:
Niin no ei voi sitten olettaa että mies tekee niitä perinteisiä ritarillisia eleitä kun ei nainenkaan tee perinteisiä naistenhommia.
Yleiseen kohteliaisuuteen kuuluu, että mies avaa naiselle oven aina. Mutta jos asuu landella, ei voi tietää kaikista kohteliaisuus eleistä millään. Riittää kun kehuskelee itseään ja panosuhteitaan.
Mies voi silti tehdä "vahingoittamatta itsetuntoaan" ritarillisia eleitä toisia naisia kohtaan saamatta vastapalvelusta.
Se on sitten eri asia mitä siellä neljän seinän sisällä tapahtuu.
Ja ne jutut ovatkin sitten jokaisen parin omia asioita. - suomimiesrumamies
Kulttuurieroja kirjoitti:
Jos tosiaan haluat miestä palvovan naisen, niin suosittelen etelä-Aasiaa ja varsinkin Thaimaata, kannattaa tutustua maaseutuun. Afrikka voisi olla toinen vaihtoehto, mutta eipä teitä musta nainen kiinnosta.Mustaa naista ei edes valkoinen varsinkaan suomalainen mies kiinnosta.
Tunnen yhden mustan tytön ja sanoi, että suomalaiset miehet tylsiä ja rumia.
Olen samaa mieltä. suomimiesrumamies kirjoitti:
Mustaa naista ei edes valkoinen varsinkaan suomalainen mies kiinnosta.
Tunnen yhden mustan tytön ja sanoi, että suomalaiset miehet tylsiä ja rumia.
Olen samaa mieltä.Niin... Toiset rodut ei yleensäkään kiinnosta valtaosaa porukasta. :D
Minkähänlaisessa keskustelussa tuoki tulee esille... "mitä pidät valkoisista miehistä?"...
Hieman outo kysymys.. :D Varsinkin kun sitä kyselee nainen..hölökölkyn kirjoitti:
Yleiseen kohteliaisuuteen kuuluu, että mies avaa naiselle oven aina. Mutta jos asuu landella, ei voi tietää kaikista kohteliaisuus eleistä millään. Riittää kun kehuskelee itseään ja panosuhteitaan.
Mies voi silti tehdä "vahingoittamatta itsetuntoaan" ritarillisia eleitä toisia naisia kohtaan saamatta vastapalvelusta.
Se on sitten eri asia mitä siellä neljän seinän sisällä tapahtuu.
Ja ne jutut ovatkin sitten jokaisen parin omia asioita.Se kuuluu perinteisen miehen toimintamalliin..
Ajat on muuttunu...Suomen tulevaisuus näyttäs olevan nuo lukutaidottomat, sisäsiittoset islamisti simpanssit joille suominaiset sitten tarjoaa lämpöä kun on tullu kielteinen päätös..
- oubatabumskadaripu
Joo, yhdellä mun kummin tutun serkulla on P-koreelainen tyttöystävä. On kuulemma ollu aika kinki ja erikoinen kokemus. tykkää kumiasuista erityisesti. Ja silleee : 0
- alkutoimointaa
Eräkettu kirjoitti:
Tykkään pienikokosista naisista jotka kantaa mulle kaljaa ja tekee ruokaa mulle.
Sulle sopiikin tuollainen tyhjänpäiväinen toiminta.
Toivottavasti saadaan Suomeen pian korealaisia horoja palvelemaan teitä suomalaisia junttijätkiä:-)) alkutoimointaa kirjoitti:
Sulle sopiikin tuollainen tyhjänpäiväinen toiminta.
Toivottavasti saadaan Suomeen pian korealaisia horoja palvelemaan teitä suomalaisia junttijätkiä:-))Onkos se nyt niin tyhjänpäiväistä?
Mun mielestä tyhjänpäiväinen nainen ei osaa pyykätä, siivota tai laittaa ruokaa..
Asuu vaan miehen omistamassa talossa.
Joo tottakai ulkomaalaisia naisiaki Suomeen... Näyttäs nykynen mamupolitiikka päästävän vain miehiä sisään.- Islaminhyväpuolikin
Eräkettu kirjoitti:
Onkos se nyt niin tyhjänpäiväistä?
Mun mielestä tyhjänpäiväinen nainen ei osaa pyykätä, siivota tai laittaa ruokaa..
Asuu vaan miehen omistamassa talossa.
Joo tottakai ulkomaalaisia naisiaki Suomeen... Näyttäs nykynen mamupolitiikka päästävän vain miehiä sisään.No eikös musliminaiset olisi myös sopivia tähän? Hehän pitää suunsa kiinni ja laittaa ruokaa, eikös tämä kuulosta vielä paremmalta? Saat tehdä mitä haluat ja musliminainen pitää turpansa kiinni.
Islaminhyväpuolikin kirjoitti:
No eikös musliminaiset olisi myös sopivia tähän? Hehän pitää suunsa kiinni ja laittaa ruokaa, eikös tämä kuulosta vielä paremmalta? Saat tehdä mitä haluat ja musliminainen pitää turpansa kiinni.
Olishan ne... Muslimihömpötykset vaan ei mun taloon kuulu.
- ChinaDragon
Eräkettu siis tarvitsee naisen joka siivoaa, pyykkää, tekee ruokaa ja myötäilee miestä kun saa asua tämän omistamassa talossa?
Miehenä en koe noiden asioiden olevan missään merkittävässä roolissa puhuttaessa parisuhteen sisällöstä. Jokainen mies osaa siivota, pyykätä ja laittaa ruokaa. Ei noihin hommiin naista välttämättä tarvita. Yksin asuvan miehen koti voi olla siistimpi mitä parisuhteessa elävän juuri tuosta syystä. Mies voi olettaa siisteyteen liittyvien asioiden kuuluvan naiselle, se on ajattelua 1970-luvulta.
Nainen on miehelle tasa-arvoinen elämänkumppani jonka kanssa jaetaan ne ilot ja surut toisiaan tukien. Kokemusten jakaminen on yhteiseloa vahvistava tekijä.
Mielestäni mies ei tarvitse siis naista kotitöihin. Nainen tuottaa miehelle henkisen ja fyysisen tasapainon, se lienee parisuhteessa molempien osapuolien tärkein tehtävä omalle kumppanilleen.
Tuosta naisen pituudesta ei voi kiistellä. Onhan 165 senttimetriä pitkä oleva nainen jollekin pätkälle jo "amatsoni", minulle sellainen on taas lähinnä kainalosauva.
Miehet ja naiset ovat eripituisia ja heille luonnollisesti löytyy tarvittaessa omaa pituutta vastaavia ehdokkaita.- Amatsoonia
No jaa. Ei tuo aina ole se tärkein pointti. Itse olen melko pitkä ja olin aikoinaan pitkässä suhteessa n. 10cm lyhyemmän miehen kanssa eikä tuo pituusero haitannut millään tavoin. Käsi kädessä ei kyllä kävelty kuin ehkä vitsimielessä.
- Amatsoonia
Missä lyhyt siellä myös pitkä
En miekään tarvitse naista kotitöihin.. Sanon vaan että ne plus lastenhoito kuuluu naiselle parisuhteessa.
Meikä ei ala mitään isäinvapaata pitämään tai ala kantamaan mukuloita repussa niinkuin joku tossun alla oleva pässi.
Mulla ei ole mitään henkistä tarvetta naiselle.. Ja sen fyysisen tarpeen tyydyttäjän saa nopeasti poimittua baarista.
Itsellä on pituutta 199cm ja olen seurustellu jopa alle 160senttisen naisen kanssa. :D
Joillaki pätyköillä on fetissi barbaarin kokosia miehiä kohtaan.- 150cm
Eräkettu kirjoitti:
En miekään tarvitse naista kotitöihin.. Sanon vaan että ne plus lastenhoito kuuluu naiselle parisuhteessa.
Meikä ei ala mitään isäinvapaata pitämään tai ala kantamaan mukuloita repussa niinkuin joku tossun alla oleva pässi.
Mulla ei ole mitään henkistä tarvetta naiselle.. Ja sen fyysisen tarpeen tyydyttäjän saa nopeasti poimittua baarista.
Itsellä on pituutta 199cm ja olen seurustellu jopa alle 160senttisen naisen kanssa. :D
Joillaki pätyköillä on fetissi barbaarin kokosia miehiä kohtaan.Oletko kenties hirmuinen pullisteja, kun barbaariksi kutsut itseäsi? Itse suoraan sanoen pelkään sellaisia ja yli 190 cm on itselleni jo liikaa. Sehän olisi aika hurjan näköistä 150 cm naisen kanssa, mitä itse olen. Minulle kelpaa mies pituusluokasta 170-185 cm.
Pidän toki lihaksikkaista miehistä, mutta jos se alkaa mennä pullisteluksi, niin ei hyvä. Mikäpäs siinä, jos joku muu tykkää. - vaiihanbarbaari
Eräkettu kirjoitti:
Joillaki pätyköillä on fetissi barbaarin kokosia miehiä kohtaan.Puheistasi päätellen olet henkisesti vajaa; et pysty ottamaan vastuuta, mutta paneskelujutut kiinnostaa. Onko niin, että noinkin pitkät kuten sinä, ovat vajavaisia yleensäkin?
Itse olet noin pitkä ja haukut naisia, jotka ovat pituudeltaan n. 178 cm, nyrpeiksi ja tylsiksi.
Oletko ajatellut, että kukaan nainen ei halua tuollaista jättiläistä itselleen paitsi tietenkin Aasian luuskat, koska niille kelpaa mikä vaan. vaiihanbarbaari kirjoitti:
Puheistasi päätellen olet henkisesti vajaa; et pysty ottamaan vastuuta, mutta paneskelujutut kiinnostaa. Onko niin, että noinkin pitkät kuten sinä, ovat vajavaisia yleensäkin?
Itse olet noin pitkä ja haukut naisia, jotka ovat pituudeltaan n. 178 cm, nyrpeiksi ja tylsiksi.
Oletko ajatellut, että kukaan nainen ei halua tuollaista jättiläistä itselleen paitsi tietenkin Aasian luuskat, koska niille kelpaa mikä vaan.Mulla on ihan tarpeeksi vastuuta.
Pilluhan se on aina mielessä mutta kirjotetaan tää kommentti nyt ensin.
Miehellä tuo pituus on eri asia..
Pääasiassa on kaikenmaalaiset valkoset naiset tullu pikkarit kermassa mulle vouhottaan.
En mitenkään aktiivisesti hakeudu eri rotusten pariin mutta kyllä niitäkin on tullu vastaan.- ChinaDragon
Eräkettu kirjoitti:
Joillaki pätyköillä on fetissi barbaarin kokosia miehiä kohtaan.Voisi kysyä onko Eräketulla lapsia?
Kyllä se tyttövauvan tuleminen sulattaa kovemmankin miehen sydämen ja sitä kantaa omaa tytärtään ihan mieluusti reppuselässä ja pitää vapaata jo sen vuoksi että voi tutustua uuteen tulokkaaseen paremmin. Lapsen ja isän suhde voi toki olla etäinen jos mies ei vielä ymmärrä antaa parisuhteeseen sitä mitä se normaali parisuhde tarvitsee.
Siinä voi käydä loppujen lopuksi niin että pitää vauvaa tärkeämpänä ihmisenä omassa elämässään mitä vaimoa:)
Aikuiset ovat varauksellisia, laskelmoivia, omaa etuaan ajavia kun taas vauvan olemus pyyteettömyyksineen tekee vaikutuksen. Puhutaan luottamuksesta ja yhteydestä jota ei aikuisten kesken voi edes saavuttaa.
Fyysinen tyydytys on vain hetkellistä, toki sitä usein saa baareista mutta jo seuraava viikko tuo jonkinlaisen tyhjiön elämään ja joutuu hakemaan taas samaa ja samaa, uudestaan ja uudestaan pääsemättä tasapainoon. Noista partyista voi jopa saada hankaluuksia omaan elämäänsä. Epätasapaino tulee etsimisestä, etsii jotain mitä ei voi löytää, ei ainakaan kovin usein baareista.
Itse olen mielellään viettänyt paljon aikaa omien lasten kanssa. Vauva-aika on lyhyt mutta se antaa vanhemmille paljon uutta henkistä älykkyyttä kun vain vapauttaa itsensä vanhemmuuteen ja nauttii siitä mikä tavallaan on elämässä tärkeintä.
Moni pelkää vastuunottamista ja pakenee olematta läsnä, ei se miehestä kovaa tee, lähinnä todellisuutta pakenevan epäkypsän ihmisen. - mairittelutsikseen
Eräkettu kirjoitti:
Mulla on ihan tarpeeksi vastuuta.
Pilluhan se on aina mielessä mutta kirjotetaan tää kommentti nyt ensin.
Miehellä tuo pituus on eri asia..
Pääasiassa on kaikenmaalaiset valkoset naiset tullu pikkarit kermassa mulle vouhottaan.
En mitenkään aktiivisesti hakeudu eri rotusten pariin mutta kyllä niitäkin on tullu vastaan.Itse ja monet muutkin naiset eivät huolisi kumppanikseen jättiläistä. Jättiläiset ovat rumia ja pelottavan näköisiä, jäykkiä ja kulkevat pää kumarassa, ovat myös nyrpeännäköisiä naamaltaan, koska häpeävät pituuttaan.
En myöskään haluaisi lasteni olevan pituudeltaan jotain tuota luokkaa. Noinkin pitkillä on enemmän kaikkia niveliin, jäseniin ja liikkuvuuteen olevia sairauksia.
Varmaan monet naiset haluavat vain paneskelumielessä olla noinkin ylipitkän kanssa kokeilumielessä. Ei kovin mairittelevaa. mairittelutsikseen kirjoitti:
Itse ja monet muutkin naiset eivät huolisi kumppanikseen jättiläistä. Jättiläiset ovat rumia ja pelottavan näköisiä, jäykkiä ja kulkevat pää kumarassa, ovat myös nyrpeännäköisiä naamaltaan, koska häpeävät pituuttaan.
En myöskään haluaisi lasteni olevan pituudeltaan jotain tuota luokkaa. Noinkin pitkillä on enemmän kaikkia niveliin, jäseniin ja liikkuvuuteen olevia sairauksia.
Varmaan monet naiset haluavat vain paneskelumielessä olla noinkin ylipitkän kanssa kokeilumielessä. Ei kovin mairittelevaa.No joo ehkä ihan himpun verran jotain Jason Momoaa pidempi..
ihan hyvin on naiset tykänny..
Ei miehet häpeä pituuttaan... Ellei sitten ole liian lyhyt.
Perusilme mulla on närkästyneen olonen mutta se ei kuvaa mun sen hetkistä mielentilaa. :)
Perus pidempi kaveri.. Ei tällä pituudella mitään sairauksia vielä tule..
Pidät vaan hurjan isona kun olet jostain pikkukylästä jossa kaikki on tullu samasta siemenestä ja porukka on pygmien kokosia. :D
Jos haluaa olla mun kanssa vain paneskelumielessä niin se on vaan parempi. :D
Ohan se villi kokemus kun meikä vie sängyssä niinkuin mollamaijaa.- mair8ittelutsikseen
Eräkettu kirjoitti:
No joo ehkä ihan himpun verran jotain Jason Momoaa pidempi..
ihan hyvin on naiset tykänny..
Ei miehet häpeä pituuttaan... Ellei sitten ole liian lyhyt.
Perusilme mulla on närkästyneen olonen mutta se ei kuvaa mun sen hetkistä mielentilaa. :)
Perus pidempi kaveri.. Ei tällä pituudella mitään sairauksia vielä tule..
Pidät vaan hurjan isona kun olet jostain pikkukylästä jossa kaikki on tullu samasta siemenestä ja porukka on pygmien kokosia. :D
Jos haluaa olla mun kanssa vain paneskelumielessä niin se on vaan parempi. :D
Ohan se villi kokemus kun meikä vie sängyssä niinkuin mollamaijaa.Miehet häpeävät lyhyyttään ja pituuttaan samalla tavalla kuin naisetkin. Noinkin pitkä kuin sinä, on turn off monen naisen mielestä, niin kuin minunkin mielestäni. Olet huomattavasti normaalia pitempi ja itse ainakaan en halua lapsistani mitään jättiläistä. Monilla tuon pituisilla miehillä on ongelmia monien asioiden kanssa.
Perusilme pitkillä naisilla on närkästyneen oloinen, mutta se ei kuvaa heidän hetkistä mielentilaansa:-)
Pidän sinua hurjan isona totta kai, koska olet ylisuuri. En ole sisäsiittoinen pikkukylästä, olen 169 cm pitkä ja Helsingistä. Nyt sitten ne lyhyet ovatkin pygmejä, kun ne äskettäin olivat sinusta mielettömiä. Huoh, tuota järjenjuoksua!!! Missähän päin Suomea mahtaa olla tällainen kyläpahanen, jossa kaikki ovat pygmejä? mair8ittelutsikseen kirjoitti:
Miehet häpeävät lyhyyttään ja pituuttaan samalla tavalla kuin naisetkin. Noinkin pitkä kuin sinä, on turn off monen naisen mielestä, niin kuin minunkin mielestäni. Olet huomattavasti normaalia pitempi ja itse ainakaan en halua lapsistani mitään jättiläistä. Monilla tuon pituisilla miehillä on ongelmia monien asioiden kanssa.
Perusilme pitkillä naisilla on närkästyneen oloinen, mutta se ei kuvaa heidän hetkistä mielentilaansa:-)
Pidän sinua hurjan isona totta kai, koska olet ylisuuri. En ole sisäsiittoinen pikkukylästä, olen 169 cm pitkä ja Helsingistä. Nyt sitten ne lyhyet ovatkin pygmejä, kun ne äskettäin olivat sinusta mielettömiä. Huoh, tuota järjenjuoksua!!! Missähän päin Suomea mahtaa olla tällainen kyläpahanen, jossa kaikki ovat pygmejä?Eikä häpeä..
189senttinen mies saattaa kusettaa pituutensa 193senttiseksi.
Miehet haluaa olla yli 190senttiä pitkiä.
Se pituus, lihakset ja matala ääni on monen naisen mielestä seksikästä. :D
Parempi että lapsista tulee jättiläisiä kuin joitain rumia mulatteja tai koukkunokkasia arabeja jotka ei ees näytä sinulta. :)
Ne terveysongelmat ei tule tän pitusille..
Pitää olla joku Yaon pitunen ja meikä on Michael Jordanin pitunen.
Naisen pitää hymyillä ja olla iloinen.
No jaa... Sun päälakes on mun hartioiden alapuolella.. Ihan soppeli pituusero.
Voit pitää korkkiksia ja olet siltikki naisellisen pieni mun rinnalla.
Niin pygmikylä.. Miehetki on lyhyitä..- pituuttajapitkääikää
Eräkettu kirjoitti:
Eikä häpeä..
189senttinen mies saattaa kusettaa pituutensa 193senttiseksi.
Miehet haluaa olla yli 190senttiä pitkiä.
Se pituus, lihakset ja matala ääni on monen naisen mielestä seksikästä. :D
Parempi että lapsista tulee jättiläisiä kuin joitain rumia mulatteja tai koukkunokkasia arabeja jotka ei ees näytä sinulta. :)
Ne terveysongelmat ei tule tän pitusille..
Pitää olla joku Yaon pitunen ja meikä on Michael Jordanin pitunen.
Naisen pitää hymyillä ja olla iloinen.
No jaa... Sun päälakes on mun hartioiden alapuolella.. Ihan soppeli pituusero.
Voit pitää korkkiksia ja olet siltikki naisellisen pieni mun rinnalla.
Niin pygmikylä.. Miehetki on lyhyitä..Tuskinpa. Mies, kun alkaa olemaan yli 187 cm pitkä, alkaa hän häpeämään suurta kokoaan ellei ole sitten tyhmä kuin aasi. Jalkakin on silloin jotain numeroa 55. Mistä sellainen jättiläinen normaalikaupoista edes saa vaatteensa ja kenkänsä. Ei ole normaalia olla noin pitkä, on tapahtunut jokin virhe geeneissä.
"Miehet haluaa olla yli 190senttiä pitkiä."
En usko.
"Se pituus, lihakset ja matala ääni on monen naisen mielestä seksikästä. :D"
Normaalilla urheilulla hankitut lihakset ja sopusuhtainen vartalo on seksikästä, liian lihaksikas on jäykkä ja yleensä ´superbodaajia pidetään hieman tyhminä, tuskin naiset ihailevat tyhmiä miehiä.
"Parempi että lapsista tulee jättiläisiä kuin joitain rumia mulatteja tai koukkunokkasia arabeja jotka ei ees näytä sinulta. :)"
Niin no, jos nuo ovat ainoat vaihtoehdot, heh. Minä en ainakaan halua lapsistani mitään 199 cm pitkiä jättiläisiä ja siksi ihailenkin ihan normaalipituisia miehiä.
"Naisen pitää hymyillä ja olla iloinen. "
Nainen on ihminen eikä mikään kone, mutta onhan nuo sinun jutut muutenkin aika sovinistisia. pituuttajapitkääikää kirjoitti:
Tuskinpa. Mies, kun alkaa olemaan yli 187 cm pitkä, alkaa hän häpeämään suurta kokoaan ellei ole sitten tyhmä kuin aasi. Jalkakin on silloin jotain numeroa 55. Mistä sellainen jättiläinen normaalikaupoista edes saa vaatteensa ja kenkänsä. Ei ole normaalia olla noin pitkä, on tapahtunut jokin virhe geeneissä.
"Miehet haluaa olla yli 190senttiä pitkiä."
En usko.
"Se pituus, lihakset ja matala ääni on monen naisen mielestä seksikästä. :D"
Normaalilla urheilulla hankitut lihakset ja sopusuhtainen vartalo on seksikästä, liian lihaksikas on jäykkä ja yleensä ´superbodaajia pidetään hieman tyhminä, tuskin naiset ihailevat tyhmiä miehiä.
"Parempi että lapsista tulee jättiläisiä kuin joitain rumia mulatteja tai koukkunokkasia arabeja jotka ei ees näytä sinulta. :)"
Niin no, jos nuo ovat ainoat vaihtoehdot, heh. Minä en ainakaan halua lapsistani mitään 199 cm pitkiä jättiläisiä ja siksi ihailenkin ihan normaalipituisia miehiä.
"Naisen pitää hymyillä ja olla iloinen. "
Nainen on ihminen eikä mikään kone, mutta onhan nuo sinun jutut muutenkin aika sovinistisia.190senttinen mies on yleinen näky.. Et vaan osaa yhdistää senttejä ja ulkonäköä mielessäs.
187senttisen jalka ei ole 55..
46-48 kengänkoko.. Hyvin löytyy kokoja kaupasta.
Itsellekkin löytyy kaupasta sopivia vaatteita.. Mutta tilaan siltikkin Zalandolta jne. koska kaupoista ei löydy miellyttävän näkösiä kenkiä/vaatteita.
Juhlapuku on räätälöity koska ne liikkeen pussit ei istu kunnolla ja näyttää rumalta.
Itse tykkään CAT saappaista ja niissä on paksut pohjat. :D Joten olen ne jalassa yli 200senttiä.
Itellä on ihan sopusuhtaiset lihakset.. Ihan raskaalla työllä hankittu... Salilla pidän vaan kuntoa yllä.
Hyvähän se on että poika on raamikas kaveri.. Naiset tykkää.
Saa hätistellä liiat naiset pois vouhottamasta. :D- nytmeni
Eräkettu kirjoitti:
190senttinen mies on yleinen näky.. Et vaan osaa yhdistää senttejä ja ulkonäköä mielessäs.
187senttisen jalka ei ole 55..
46-48 kengänkoko.. Hyvin löytyy kokoja kaupasta.
Itsellekkin löytyy kaupasta sopivia vaatteita.. Mutta tilaan siltikkin Zalandolta jne. koska kaupoista ei löydy miellyttävän näkösiä kenkiä/vaatteita.
Juhlapuku on räätälöity koska ne liikkeen pussit ei istu kunnolla ja näyttää rumalta.
Itse tykkään CAT saappaista ja niissä on paksut pohjat. :D Joten olen ne jalassa yli 200senttiä.
Itellä on ihan sopusuhtaiset lihakset.. Ihan raskaalla työllä hankittu... Salilla pidän vaan kuntoa yllä.
Hyvähän se on että poika on raamikas kaveri.. Naiset tykkää.
Saa hätistellä liiat naiset pois vouhottamasta. :DSeli, seli.
Kerroit olevasi 199 cm pitkä etkä 190 senttimetrinen?
Siinä on vissi ero.
Kyllä osaan mieltää sen onko mies about 189 cm pitkä vai 200 cm.
187 jalka ei olekaan kokoa 50, mutta 199 senttisen jätkän jalka on iso.
Hyvä sinulle, että naismarkkinoilla jyrää:-) nytmeni kirjoitti:
Seli, seli.
Kerroit olevasi 199 cm pitkä etkä 190 senttimetrinen?
Siinä on vissi ero.
Kyllä osaan mieltää sen onko mies about 189 cm pitkä vai 200 cm.
187 jalka ei olekaan kokoa 50, mutta 199 senttisen jätkän jalka on iso.
Hyvä sinulle, että naismarkkinoilla jyrää:-)Eipä oo paljoa eroa.. :D
Iso on jalka.. Saat käyttää mun kenkiä kun söpösti kipität hakemaan mulle postia aamulla.
Joillaki on sellaset typerän näköset klovnijalat.
Kengät löytyy ihan normikaupasta.. Niillä on nykyään jopa jenkkikokoa 17 kenkiä.
Japanilaiset ja korealaiset naiset on karvattomia..
Hiukset on silkkiset.
Valkoisten hiukset ja karvat on karkeita.- eiolenäkynyt
Kyllä, mutta hän katosi 10 vuotta sitten ja kuulin huhuja että viimeksi hänet nähtiin hieromassa jonkun naisen tarjoamaa voidetta kasvoihinsa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832224
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1701946Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451904- 1261596
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641469Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1871452Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771211Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711043
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni691007