"Imuri, tuttu ja turvallinen väline"

Ettäsillätavalla

Teuvo Suni ketjussa Kyllä Teuvo Suni vastaa 17.3.2017 9.13

"Tuo oli taas sitä Hartaan Hurmahengen ilosanomaa, hänen ydinevankeliuminsa 5. luku jae 13.

Hyvin ymmärrän kun jo yli 300 henkeä saanut imuroitua vanhallakin imurilla, joka on myös tuttu ja turvallinen väline itsetyydytykseen."

Että sellaista tekstiä ja vielä naiselle kirjoitettuna. Tästäkö sinun piti ilmoittaa poliisille Teuvo?

119

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettäsillätavalla

      Minä ainakin käytän imuria pelkästään pölyjen ja roskien imurointiin, poistamiseen lattioilta. Sitä paitsi imuri on varmasti varsinainen kuhiseva bakteeripesä, ei suinkaan turvallinen moiseen käyttöön!!!

      • Kuulutti sinäkin pilkkaajiin!?


      • Änyel
        Penuela kirjoitti:

        Kuulutti sinäkin pilkkaajiin!?

        Olen pahoillani! En kestä enää! Mitä pahaa olen sinulle tehnyt?!


    • Voivoivoiteuvoa

      Ei ollut ensimmäinen kerta kun Teuvolta tuollainen sammakko pääsi.

      • Kuuluttko sinäkin pilkkaajiin.? Oletko sinäkin kuin fariseukset! Tunnet kyllä Sanan.mutta sinussa ei ole Jeesuksen Totuutta!


    • Voivoimeitä

      Voi, se meni rikki nyt!
      Täytyy huomenna Oulussa käydessä ostaa uusi.

      • Alemyynnissä

        Kyllä niitä Ruukissakin on, tuttuja ja turvallisia.


      • Näinsevarmaankinon
        Alemyynnissä kirjoitti:

        Kyllä niitä Ruukissakin on, tuttuja ja turvallisia.

        Tokkopa siellä sellaisia on. Ehkä Sale on ja nakkikioski.


      • DementiakoTahvoavaivaa
        Näinsevarmaankinon kirjoitti:

        Tokkopa siellä sellaisia on. Ehkä Sale on ja nakkikioski.

        Sutki asuu nyt Savitaipaleella, kai hän älyää imurinsa sieltä ostaa,


      • Taidantuntea
        DementiakoTahvoavaivaa kirjoitti:

        Sutki asuu nyt Savitaipaleella, kai hän älyää imurinsa sieltä ostaa,

        Sutkin


      • Hyvä että sinulta hajosi. Mikään hyvä ei kestäkkään.


    • Hoitomies

      Rakas uskonveli, hanki tuhkaimuri sopivan kokoisella suulakkeella. Sen saa esilämmitettyä, kun poistat sillä ensiksi tuhkat pesästä.

      Tulevaa lämpöä odotellessa, on hyvä harjoitella etukäteen.

      • OletkoKokeillut

        Oletko kokeillut itse tuota suosittelemaasi reseptiä Teuvo?


      • Hoitomies
        OletkoKokeillut kirjoitti:

        Oletko kokeillut itse tuota suosittelemaasi reseptiä Teuvo?

        Älä sotke tähän Teuvoa! Tekikö hän uskosi mukaan aviorikoksen pölyimurin kanssa?


      • TyhmäTeuvo

        Etkö tiedä teuvo ettei vielä lämpimiä tuhkia saa imuroida?


      • HoitomiesTeuvo
        Hoitomies kirjoitti:

        Älä sotke tähän Teuvoa! Tekikö hän uskosi mukaan aviorikoksen pölyimurin kanssa?

        Jos tutkamiestä kutsutaan pölynimuriksi niin mikäpä ettei


      • SIISMITÄ
        HoitomiesTeuvo kirjoitti:

        Jos tutkamiestä kutsutaan pölynimuriksi niin mikäpä ettei

        MITÄ?
        Järkyttävää on se havaita!


      • Järrrkyttävää
        SIISMITÄ kirjoitti:

        MITÄ?
        Järkyttävää on se havaita!

        Onko Teuvokin koivistolaisia?


      • Tarkoittko
        Järrrkyttävää kirjoitti:

        Onko Teuvokin koivistolaisia?

        Tuhkaluukun miehiä?


      • SavitaipaleenSutki
        Tarkoittko kirjoitti:

        Tuhkaluukun miehiä?

        Tämä on rikollisilmoituksen paikka.


      • IisalmenSutki

        Kannatan rikollisilmoituksen tekoa


      • Hoitomies kirjoitti:

        Älä sotke tähän Teuvoa! Tekikö hän uskosi mukaan aviorikoksen pölyimurin kanssa?

        Minuun sattuu. Onko teille ikinä tullut mieleen se että minuun sattuu!? Rukoilen kaikkien teidän puolesta!! Vaikka kuka olisi tehnyt ja mitä!! Menee kiusaamisen puolelle!! Saatana! Sitä mikä ei ole lapsille hyväksyttävää!! Ei ole aikuisillekkaan!! Voitte jauhaa passaa minusta.. Olen tottunut siihen!! Tein häpeäisin itseäni! Ei voi olla niin että pari "ylempää" taas sanelee muille miten toimia!! MITÄ!! VOIN SANOA !!!Haistaa pasta jokainen "kiusaaja!"


      • Vielä kerran eikö teille mikään riitä ja satuta.miksi te haluatte minua vahingoittaa!!?


    • Sesiisolikintotta

      Se siis olikin totta!

    • Kysyväeieksy

      Tämän Teuvo kiisti, vaikka oli itse sen kirjoittanut!

      • Ettäsillätavalla

        Aivan. Hän ei epärehellisyyttään myönnä kirjoittamaansa. Suoraselkäinen mies jos hän olisi, hän olisi myöntänyt ja sanonut, että pahasti tuli sanottua, mutta tekopyhyyttään ei kykene siihen.


      • Rehellisyyskunniaan
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Aivan. Hän ei epärehellisyyttään myönnä kirjoittamaansa. Suoraselkäinen mies jos hän olisi, hän olisi myöntänyt ja sanonut, että pahasti tuli sanottua, mutta tekopyhyyttään ei kykene siihen.

        "Jumala haluaa totuutta salatuimpaan saakka."


      • Aamenaamenaamen
        Rehellisyyskunniaan kirjoitti:

        "Jumala haluaa totuutta salatuimpaan saakka."

        Aamen!


      • Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen!

        Aamen.. Kiitos tuesta.. voin olla edelleen ruoskana teuvoa vastaan.
        Muistakaa että teidän Ruoska on ihminen !! Minä!!


      • Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Aivan. Hän ei epärehellisyyttään myönnä kirjoittamaansa. Suoraselkäinen mies jos hän olisi, hän olisi myöntänyt ja sanonut, että pahasti tuli sanottua, mutta tekopyhyyttään ei kykene siihen.

        Jumala tietää totuuden .minä myös. !


    • Kokemuspuhuuko

      Kokenut kaiken tietää, eli Teuvo on kokenut imuroinnin turvalliSEKSI. Turvaseksi on päivän sana. Imurista ei luulisi aidsia saavansa.

      • Mitenlienee

        Onko Teuvo imenyt imurillaan liian kovalla teholla?


      • Mitenlienee kirjoitti:

        Onko Teuvo imenyt imurillaan liian kovalla teholla?

        Ymmärrätkö että pilkkaa minua!?


      • Haista oma henkesi.
        Haisee juuri sinulta..
        Mädältä.


      • Mitenlienee kirjoitti:

        Onko Teuvo imenyt imurillaan liian kovalla teholla?

        Häpeä teitä! Tämän voin sanoa jo suoraan! Olenko ansainnut teidän pilkan!? EN OLE!!! TIEDÄTTEKÖ MITÄ.. JATKAKAA NAURAMISTA . ETTEKÖ YMMÄRRÄ EDES HÄVETÄ! TUO SATTUU!!!!!!!!!!!!!


      • Ei!!! Ettekö jo Saatana herkeä!!! Olenko ansainnut kaiken tämän!? Pilkan!!?? Viesti toisensa jälkeen
        . Lyökää!Lyökökää!!


      • Etkö häpeä puheitasi. Minä häpeän.


      • Oletko uskossa!? En usko! Olitko koulukiusaaja? Uskon! Kukaan muu ei sanoisi lähimmäiselle kuin sinä..kiusaaja!! Saatana.!!


    • Voivoivoiteuvoa

      Älytöntä puhetta Teuvolta kertakaikkiaan.

      • Mitä luulet!? Uskosi sinut pelastaa!? EI! PELASTA!!


    • Niiinpä

      Kaikki meni Mieleen, sanoi Teuvo kun imuroi.

      • Mitä!! Ei mennyt! Se oli Volta! Ja paljon isompi kuin sulla! !!


      • Anonyymi
        Penuela kirjoitti:

        Mitä!! Ei mennyt! Se oli Volta! Ja paljon isompi kuin sulla! !!

        Olet päässyt ihan mittailemaan?


    • Ihmettelensyvästi

      Tällä viestillään Teuvo paljasti lopullisesti, mitä hänen päässään liikkuu.

      • EiLiiku

        Vaan loiskuu


      • MITÄ!! KYSYY PENNI!!


      • Löysin ..o..Nou.
        Sorry kaikille..!lidl yritti taikinaan laittaa "katkarapua/ sorry!.. öö ..


    • Todistetähän

      Otetaanpas tämä todistuskopio esille.

      • Rikollisilmoitus

        Teen sinusta rikollisilmoituksen kun minua niin pännii.


      • Mitä!!KYSYY ! !!!!!!!!?


      • Jep. Minä penuela. Raatelevaisille susille heittää luun..se luu ..on hetkessä kaluttu paljaaksi. . Niin tekin teette! Häpeän olla ihminen×


    • Voivoivoiteuvoa

      Voi voi voi Teuvoa!

      • Kiva.. taisi tulla sullekin ylwmmyyden tunto!? Ei hätää . Helvetti odottaa!


    • Electroluxkokö

      Electrolux? Menikö oikein?

      • Onkoteuvomieletön

        Kaikki meni mieleen sanoi Teuvo.


      • Todella!? Rukoilen pulestasi!! Rukoilen myös kaikkien muiden täällä kirjottaneiden puolesta.


    • Niinpä.. tästäkö ilmoitat Teuvo!!?? Tai te muut!!?? Pelottaa se tilanne kun päätätte käydä minua vastaan. Onko teistä joku!!?? Yksi !!?? Eikö kukaan!!?? Teuvo veti omaan uskoonsa..te muutkin teitte samoin..mitä luulette!? Mitä etsin!!?? Etsin "ihmistä"!

    • Rukoilen..Minä etsin kasvojasi. Herra! Etsin kasvojasi.

    • Tämä siitä tuli.. Olemme molemmat pilkan kohteena!? Eikö mieleesi tullut etten se ollut minä!!?? Nyt olemme molemmat .... Etkö sen vertaan minua uskonut!? Voin sanoa että vituttaa!!! Sanon vielä sen että jos minua vituttaa nyt tässä elämässä..!! Joitain muita vituttaa vielä enemmän tuonpuoleisessa!

      • Todellako Teuvo!? Olen sieluani myöten pettynyt.. Miten kehtaat laittaa minulle noita loukkaavia viestejä! Oksensin ne luettuani.
        En halunnut olla missään tekemisissä kanssasi!! Irstauden ruumiillistuma.. Eikö mieleesi tullut..kaikesta mitä olen sinulle kertonut!@ Todellako!! Haistaa kaikki oma itserakkautenne!! Jokaisen teistä .. Saatana!!!"teuvoa" vastaan jotain!!?? Te vähät välitäte minusta!! Teuvo vetää "sulkia" omaan uskonsa "hattuun"..te muut.. teille riittää se että "teuvo" sai nokkiinsa. Olen teidän uskon pesukoneessa.. rumpu pyörii.. Kiitos Jeesuksen hyppäsin pois..Kiitos.. en pyytänyt muuta.. kuin että olisinko sopinut joukkoon.!?


    • QMitä!? Ei haittaa.. pilasi jo kaiken!! Miten vielä ajattelit minua alentaa!? Miksi kukaan voisi uskoa sinusta mitään hyvää!!? Ethän itsekkään usko!! Mitään hyvää muista.! Olen ymmärtänyt jo aikojen alusta että olet "paavali". Ja hänen myötään..Luther.. Molemmat menivät isosti väärään. .Paavali ja Luther.

    • Ehkä se olit sinä@?

    • Voin kertoa kaikille teille joita kiinnostaa totuus!! Kaikki tämä roska ja saastaisuus..kääntyy teidän panettelijoiden omaan niskaan!

    • Kyllä Teuvo vastaa. Minäkin vastaan!

    • Ei Teuvo.. Minä kyllä!! Miten vielä ajattelit puhua Saatanan nimeen!!?Rukoilemalla?

    • Täysin turvassa... Sinä... tai..Jeesuksen opetus.... Onko sinulla oikeasti varaa tuomita muita. Mielestäni teillä kellään ei ole.

    • Hyvä.. tuomitsit.. miten on? Oletko itse synnitön!?

    • Miksi sinä autot päätäsi!! Kun asia ei edes koske sinua!!

    • Teuvo ei ole Saatana! Te olette! Jokainen teistä. On saatava!

    • Jep.. Kiitos!vihaat Jumalaa? Miksi rankaiset minua!? Vihaat Teuvo!? Miksi rankaiset minua? Vihaat minua!? Miksi!!??

    • Etkö ymmärrä että lpukkaa minua?

    • Pilkkaa vain.ei haittaa.. Sinä menet helvettiin..

      • Tiesitkösitä

        Jeesus kielsi tuomitsemasta helvettiin. Tiesitkö sen?


      • Siltänäyttää
        Tiesitkösitä kirjoitti:

        Jeesus kielsi tuomitsemasta helvettiin. Tiesitkö sen?

        Penuela tottelee mieluummin Teuvoa kuin Jeesusta.


    • Tämäsiksi

      Tämä siteeraus siksi esille, koska Teuvo kiusaa omilla siteerauksillaan!

      • Ihmettelen.syvästi

        Kenelle naiselle, viestihän on nimenomaan osoitettu "Hartaalle Hurmahengelle" joka minun tietojeni mukaan on toistaiseksi mies.

        "Tuo oli taas sitä Hartaan Hurmahengen ilosanomaa, hänen ydinevankeliuminsa 5. luku jae 13.

        Hyvin ymmärrän kun jo yli 300 henkeä saanut imuroitua vanhallakin imurilla, joka on myös tuttu ja turvallinen väline itsetyydytykseen."

        #Että sellaista tekstiä ja vielä naiselle kirjoitettuna. Tästäkö sinun piti ilmoittaa poliisille Teuvo?#


      • Ettänäinseon
        Ihmettelen.syvästi kirjoitti:

        Kenelle naiselle, viestihän on nimenomaan osoitettu "Hartaalle Hurmahengelle" joka minun tietojeni mukaan on toistaiseksi mies.

        "Tuo oli taas sitä Hartaan Hurmahengen ilosanomaa, hänen ydinevankeliuminsa 5. luku jae 13.

        Hyvin ymmärrän kun jo yli 300 henkeä saanut imuroitua vanhallakin imurilla, joka on myös tuttu ja turvallinen väline itsetyydytykseen."

        #Että sellaista tekstiä ja vielä naiselle kirjoitettuna. Tästäkö sinun piti ilmoittaa poliisille Teuvo?#

        Niinhän sinä luulet. Jos tuntisit ja tietäisit Teuvon osaamattomuuden osoittaa viestinsä oikealle henkilölle, et kirjoittaisi noin ymmärtämättömästi.
        Teuvo itse tietää mokanneensa. Penuela myös vahvisti asian, luonnehtiessaan Teuvoa "irstauden ruumiillistumaksi".


      • Teuvontunnistaja
        Ettänäinseon kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet. Jos tuntisit ja tietäisit Teuvon osaamattomuuden osoittaa viestinsä oikealle henkilölle, et kirjoittaisi noin ymmärtämättömästi.
        Teuvo itse tietää mokanneensa. Penuela myös vahvisti asian, luonnehtiessaan Teuvoa "irstauden ruumiillistumaksi".

        Teuvo piileskelee ihmettelen syvästi nimimerkin takana nyt.


      • Tuskinpa.älyät
        Ettänäinseon kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet. Jos tuntisit ja tietäisit Teuvon osaamattomuuden osoittaa viestinsä oikealle henkilölle, et kirjoittaisi noin ymmärtämättömästi.
        Teuvo itse tietää mokanneensa. Penuela myös vahvisti asian, luonnehtiessaan Teuvoa "irstauden ruumiillistumaksi".

        Tuohon riittää vastaukseksi, että älä jauha paskaa, älyätkö???


      • Siinäpä.tunnistat
        Teuvontunnistaja kirjoitti:

        Teuvo piileskelee ihmettelen syvästi nimimerkin takana nyt.

        Rehellinen ihminen uskaltaa esiintyä omalla nimellään.


      • Näinsevaanonpi
        Siinäpä.tunnistat kirjoitti:

        Rehellinen ihminen uskaltaa esiintyä omalla nimellään.

        Eli sinä et siis omien sanojesi sitten lukeudu rehellisten ihmisten joukkoon.
        Ottaen huomioon Teuvon palstahistorian erittäin kyseenalainen käytös, on hyvin viisasta olla julkaisemasta omaa nimeään.


      • Palstaa.seurannut
        Näinsevaanonpi kirjoitti:

        Eli sinä et siis omien sanojesi sitten lukeudu rehellisten ihmisten joukkoon.
        Ottaen huomioon Teuvon palstahistorian erittäin kyseenalainen käytös, on hyvin viisasta olla julkaisemasta omaa nimeään.

        Sinun nimesi nyt on joka tapauksessa kaikkien tiedossa, lienetkö siitä ylpeä, en tiedä?


      • Teuvoimuroijotainmuuta
        Palstaa.seurannut kirjoitti:

        Sinun nimesi nyt on joka tapauksessa kaikkien tiedossa, lienetkö siitä ylpeä, en tiedä?

        kun ei saanut lahkolleen kannattajia imuroitua.


      • Melkoinenkerroin
        Palstaa.seurannut kirjoitti:

        Sinun nimesi nyt on joka tapauksessa kaikkien tiedossa, lienetkö siitä ylpeä, en tiedä?

        No voisitko sanoa nimeni, kun kerran sen niin hyvin tiedät? Ei, se ei ole ainakaan J. P., joten veikkaamiseksi se nyt taitaa sitten mennä. Mä luulen, että kerroin on melkoisen iso. ;)


      • Palstaa.seurannut
        Melkoinenkerroin kirjoitti:

        No voisitko sanoa nimeni, kun kerran sen niin hyvin tiedät? Ei, se ei ole ainakaan J. P., joten veikkaamiseksi se nyt taitaa sitten mennä. Mä luulen, että kerroin on melkoisen iso. ;)

        Minunko sinulle pitäisi nimesikin kertoa, luulisi sinun edes nimesi muistavan.


      • Melkoinenkerroin
        Palstaa.seurannut kirjoitti:

        Minunko sinulle pitäisi nimesikin kertoa, luulisi sinun edes nimesi muistavan.

        Et siis uskalla veikatakaan? Niin arvelinkin. ;)


      • Palstaa.seurannut
        Melkoinenkerroin kirjoitti:

        Et siis uskalla veikatakaan? Niin arvelinkin. ;)

        100%:n tiedossa ei ole mitään arvailemista, joten lopeta lapsekas hupsuttelusi:)


      • Palstaa.seurannut
        Ettänäinseon kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet. Jos tuntisit ja tietäisit Teuvon osaamattomuuden osoittaa viestinsä oikealle henkilölle, et kirjoittaisi noin ymmärtämättömästi.
        Teuvo itse tietää mokanneensa. Penuela myös vahvisti asian, luonnehtiessaan Teuvoa "irstauden ruumiillistumaksi".

        Täytyy olla todella heikko käsityskyky, jos ei tästä viestistä tajua kenelle se on tarkoitettu.

        #Tuo oli taas sitä Hartaan Hurmahengen ilosanomaa, hänen ydinevankeliuminsa 5. luku jae 13.

        Hyvin ymmärrän kun jo yli 300 henkeä saanut imuroitua vanhallakin imurilla, joka on myös tuttu ja turvallinen väline itsetyydytykseen.#

        On sikamaista vetää lapsellisiin kiistoihinne, joku todellisissa vaikeuksissa oleva nainen.


      • Annanyttullajo
        Palstaa.seurannut kirjoitti:

        100%:n tiedossa ei ole mitään arvailemista, joten lopeta lapsekas hupsuttelusi:)

        No kerro nyt, jos niin varma olet.


    • Teuvokojeesus

      On sankari tämä Teidän Teuvoprofeettanne.

    • AamenkiitosDevoit

      Meillä Hartaanselän nimimerkkilegioonalaisilla on jokaisella omassa puskassa ikioma imuri. Siitä kiitos johtajallemme Devoitille!

      • AamenkiitosTeuvo

        Olemme uskovinamme ettet ole Teuvo.


    • Teuvokerro

      Kertoisitko enemmän suhteestasi imurin Teuvo?

    • Kysyväinen

      Miksi Teuvo ei ole tullutkaan tekemään aamuimurointia?

    • KiitosDevoitAamen

      Kiitos Devoit, että suostuit Saatanalle heitetyksi. Ilman tuota emme olisi koskaan saaneet tietää minkälainen paskiainen Teuvo totuuden henki oikein on, kun sen vallassa 14 vuotta kuljit.

      Samalla pääsit palaamaan meidän oikeiden jumalanlasten uskoon, ja kokemaan minkälaista on elää kun sydän on täynnä syntiä ja saastaa, ja kuitenkin saa olla Kristuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen.

      • Onkorukouksenisiiskuultu

        Onko Devoit tosiaan palannut juurilleen, ja jos on niin kiitos Jeesukselle!!!


      • Onneametusalemille
        Onkorukouksenisiiskuultu kirjoitti:

        Onko Devoit tosiaan palannut juurilleen, ja jos on niin kiitos Jeesukselle!!!

        Vietitkö taas kuolimolla luistellen 82 vuotis syntymäpäivääsi Teuvo?


      • Onkorukouksenisiiskuultu
        Onneametusalemille kirjoitti:

        Vietitkö taas kuolimolla luistellen 82 vuotis syntymäpäivääsi Teuvo?

        Miksi minulta kysyt olen vasta 52 vuotias ja asun täällä pohjoispohjanmaalla.


    • KiitosDevoitAamen

      Kiitos Devoitille, että tulit heitetyksi Saatanalle, ja aloit hänen opastuksella tutkia Raamattua.

      Ilman sinua emme olisi koskaan saanet tietää, että Jumalan lähettämä raju eksytys onkin Jeesuksen Pyhä Henki, jota myös Totuuden Hengeksi kutsutaan.

    • Huononäköinen

      Missä mahtaa Teuvo olla, kun en löydä häntä enää mistään puskasta?

    • Änyel

      Antaa olla..teistäkö etsin auttajaa? Välitin todella!? Eikö mieleesi tullut että minuun sattuu.

      • Änyel

        Mikä on !!? Ettekö yksi mmärrä!?????🐾🙄


    • onkelma

      Tarkoitatko imuria vai IMURIA???????

    • Muistuttaja

      Erinomainen keskustelu valheen ihanuudesta.

      " Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
      Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
      Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden."

      • Teuvotunnistettu

        Teuvo: Jätät aina sanomatta että TOTUUS on veren voima. Et voi kun vihaat sitä.


    • Anonyymi

      Onko se tällaista se "profeetan" puhe? Kummastelen moista!
      Meillä imuria käytetään siivoamiseen, joka lienee sen alkuperäinen tarkoitus...

      • Anonyymi

        Jospa hän siivoaa kakkulinsa imurilla?


    • Anonyymi

      Tällaiset imurijutut ihmetyttävät minua.

      • Anonyymi

        Ei Teuvon suusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Teuvon suusta.

        Kuka Teuvo?


    • Anonyymi

      Tässä riittääkin siivoamista, kun hän lupasi tämän minulle:

      "Sinun jalkasi saavat kahlata veressä, koirasi saavat latkia kyllikseen vihollisten verta."

    • Anonyymi

      Tämä on luvattu minulle - ei Teuvolle joka herjaa verta:

      "Sinun jalkasi saavat kahlata veressä, koirasi saavat latkia kyllikseen vihollisten verta."

      • Anonyymi

        Mistä se kiikastaa kun et saa haastetta oikeuteen vaikka kuinka yrität? Siitä voit päätellä ettei sinua oteta vakavasti.


    • Anonyymi

      Imuri minulla on.
      Ämpäri minulla on.
      Mutta ämpäristä puutuu vielä……..
      AamenkiitosJeesus

    • Anonyymi

      HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
      Parempi kuolla nauruun kuin naruun!

      Toisaalta narussa roikkuessa viittani isot lupsut heiluisivat kauniimmin, ja miksi narussa ei saisi olla nauravan suun kanssa?

      • Anonyymi

        Kaikki Ok?


    • Anonyymi

      Kiinnostuin Teuvon kirjoituksista ja luulin häntä vakaaksi Jumalan mieheksi, mutta MITÄ TÄMÄ ON?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2819
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      386
      2690
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2210
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      74
      1855
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1793
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1784
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1718
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1603
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1502
    Aihe