harjoiteltu monta kertaa et saisin ees yhden asia puhelun soitettua ja sä epäilet et se on mulle oikeesti vaikeaa.. meinaan puhelimessa puhuminen esmes....
Vastaukset 3
- onkokemustaitsellä
ei kannata haksahta vanhempiin mihiiin, mikä ongelma niissä on niin ne on tuittupäitä, ja epäromanttisia, eli jos haluaa seksiä tai jotain elämänkokemuksia niin ne on vahvuus mutta tunteettomuus ons ittten huono puoli, vaikka nuoret ehkä säätävät enempi niin voin kertoa että kyllä miehetkin tekee, ne on arvaamattomia ei puhua asioistaan, ja vallanhimo on ainut mikä aiheuttaa tunteita, ne panee nuoria ihmisiä ja istten heittää heidt uin tiskirätit nurkkaan ja jos täsät tulee ongelmia he kertoo että olivat vaan panoja jos taas niille tekee tn saman ne tekee riksoilmoituksen raiskaamisesta. varokaa näit, vaarallisia ja petollisia
- eikannata
Ravintolasta harva mies hakee muuta kuin yhden yön seuraa. Itse en ole käynyt enää 25 vuoteen, joten siitä ei ole tullut ongelmia. Kännissä oleva mies ei halua mitään vakavaa. Mutta kyllä monet huikentelevat selvinkin päin. Mutta kun on itse selvin päin niin ei tule tehtyä virheitä.
Puhelunko soittaminen on noin vaikeaa(?)
Tsemppiä sitten vain ap:lle, olitpa
nainen tai mies:
T: Ei_ap., kuten nimimerkkikin kertoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479