Moi,
Olen vuokratyön kautta töissä ja harkitsen irtisanoutumista, koska olisi mahdollista saada vakituinen paikka saman firman eri yksiköstä. Onko olemassa joku "karenssiaika" ennenkuin firma saa työllistää vakkariksi ilman hyvitysmaksuja vuokratyönantajalle? Eli joutuisinko olemaan tyyliin kaksi kuukautta työttömänä ennenkuin tuo eri yksikkö voisi palkata mut normisti?
Irtisanoutuminen & samaan firmaan töihin
Irtisanoutuminen
3
243
Vastaukset
- Pettw
Kyllä nykysin nämä on huonoja paikkoja on jotunu pettymään ikävä kyllä .monelaista kohdannu aivan sekasin koko fiilikset .
- Hoojapeejaäl
Heippa, kannattanee kysyä vuokratyönantajalta. Entisaikaan oli ns. karenssi, mutta nykyään se ei ole käyntäntö.
- yleinenkaytanto
Niissä on usein joku summa jonka työnantaja maksaa vuokrafirmalle jos haluaa ottaa työntekijän omalle palkkalistalleen. Ei irtisanomisia tai odotteluaikoja. Melko yleistä että otetaan ensin vähäksi aikaa mutta tarve jatkuu ja tulisi kalliiksi pitää pitkään vuokrafiurman kautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346