Sima on oivaa VHH juomaa

merelläTuulee

.. pieni hiiva ja sokerimäärä vain vilkastaa aineenvaihduntaa ja laihduttaja voi hyvin.

Samoin tippaleipä on oikeaa VHH-ruokaa. Itse olen nauttinut simaa ja tippaleipää koko ikäni ja painan vain 77 kiloa . pituus on 179 sm.

13

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai-Kui

      Sokeri on sumentanut nökösi vaakaa vilkuillessasi!

    • klaaraWappen

      Vain riepu-pettri papat lihoo jo sokerikorpun nähdessään kolmen kertaisen ikkunalasin läpi ...me normi-ihmisdet voimme syödä normaalisti vahtimatta jokaista suupalaamme....

    • Hessusetä

      Karppaajat eivät saa syödä vappuherkkuja.

    • veijoanaurattaa

      Aloittaja

      Ja joulupukki asuu Korvatunturilla. Mistä teitä idiootteja tulee????

      • Veijokertoo

        Isoin idiootti tulee Linköpingistä.


    • veijoaamuterveiset

      Sima on energialtaa 100% sokeria. Millainen idiootti luulee että se on VHH-juoma????

    • veijasiallataas

      Onneksi sivulla ei ole enää muita kuin minä kertomassa totuuden ja ylläpidon aivvammainen työpaikkansa menettämisen pelossa poistamassa sen. Kyllähän kaikki huomaa mistä on kysymys SUOMI24 katopaikalla.

    • Hessusetä

      Sima, munkit, tippaleivät... Kaikki vappuherkut ovat kiellettyjä karppaajilta.

    • hpv20

      Kätevä vappusiman korvike rasvaajille on jaloviina parilla rusinalla. Rusinat siis pulloon tekeytymään.

    • abkipinäkerhooy

      vhh ei saa s yödä kuin maanalaisia vihaneksia ja ppolttaa tupakkaa ...ainoa liikuntamuyoto on tulpattoman mopedin polkeminen

    • hiivavesivekuSWE

      hiivavesiveku

    • tenuVeku

      antakaa sen siman käydä n 2 viikkoa ja nauttikaa se sen jälkeen hyvässä seurassa,,,

    • Onnellinen.Laihduttaja

      Mikä estää karppaajaa syömästä tippaleivän ja pari lasia simaa Vapun kunniaksi? Eihän se maata kaada, jos koko muu viikko syödään terveellisesti karpaten.

      Minä karppaan, ja söin esim. reilun palan leipäjuustoa ja ruokalusikallisen lakkahilloa. Punnitsin ja laskin hiilihydraatit. Yhteensä hiilaria annoksesta tuli alle 8.

      Tippaleivässä (malviala) on hiilaria on 28.6 ja lasillisessa simaa (teollinen) 2 dl on hiilaria 20 g.

      Näin tippaleipä ja kotisima -annos sisältää alle 50 g hiilaria. Kun jättää päivän aikana muut hiilarit pois, tai hiilarit sopii omiin puittesiin, tai palaa seuraavana päivänä jälleen normiruokavalioon, niin eihän tuo kenenkään ruokavaliota pilaa?

      Sokerin syömisellä on ainakin itselleni vain sellainen vaikutus, että tuon lakkahilloannoksen jälkeen jo parin tunnin kuluttua tulikin outo nälän ja hiilarinkaipuun tunne, mikä tulee yleensä vasta jos on ollut ruuatta hyvin pitkään. Siitähän se kierre monilla lähtee takaisin hiilarilinjalle. Hiilihydraatteihin tulee helposti riippuvuus. Minulla ainakin siis.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe