.. pieni hiiva ja sokerimäärä vain vilkastaa aineenvaihduntaa ja laihduttaja voi hyvin.
Samoin tippaleipä on oikeaa VHH-ruokaa. Itse olen nauttinut simaa ja tippaleipää koko ikäni ja painan vain 77 kiloa . pituus on 179 sm.
Sima on oivaa VHH juomaa
13
951
Vastaukset
- Ai-Kui
Sokeri on sumentanut nökösi vaakaa vilkuillessasi!
- klaaraWappen
Vain riepu-pettri papat lihoo jo sokerikorpun nähdessään kolmen kertaisen ikkunalasin läpi ...me normi-ihmisdet voimme syödä normaalisti vahtimatta jokaista suupalaamme....
- Hessusetä
Karppaajat eivät saa syödä vappuherkkuja.
- veijoanaurattaa
Aloittaja
Ja joulupukki asuu Korvatunturilla. Mistä teitä idiootteja tulee????- Veijokertoo
Isoin idiootti tulee Linköpingistä.
- veijoaamuterveiset
Sima on energialtaa 100% sokeria. Millainen idiootti luulee että se on VHH-juoma????
- veijasiallataas
Onneksi sivulla ei ole enää muita kuin minä kertomassa totuuden ja ylläpidon aivvammainen työpaikkansa menettämisen pelossa poistamassa sen. Kyllähän kaikki huomaa mistä on kysymys SUOMI24 katopaikalla.
- Hessusetä
Sima, munkit, tippaleivät... Kaikki vappuherkut ovat kiellettyjä karppaajilta.
- hpv20
Kätevä vappusiman korvike rasvaajille on jaloviina parilla rusinalla. Rusinat siis pulloon tekeytymään.
- abkipinäkerhooy
vhh ei saa s yödä kuin maanalaisia vihaneksia ja ppolttaa tupakkaa ...ainoa liikuntamuyoto on tulpattoman mopedin polkeminen
- hiivavesivekuSWE
hiivavesiveku
- tenuVeku
antakaa sen siman käydä n 2 viikkoa ja nauttikaa se sen jälkeen hyvässä seurassa,,,
- Onnellinen.Laihduttaja
Mikä estää karppaajaa syömästä tippaleivän ja pari lasia simaa Vapun kunniaksi? Eihän se maata kaada, jos koko muu viikko syödään terveellisesti karpaten.
Minä karppaan, ja söin esim. reilun palan leipäjuustoa ja ruokalusikallisen lakkahilloa. Punnitsin ja laskin hiilihydraatit. Yhteensä hiilaria annoksesta tuli alle 8.
Tippaleivässä (malviala) on hiilaria on 28.6 ja lasillisessa simaa (teollinen) 2 dl on hiilaria 20 g.
Näin tippaleipä ja kotisima -annos sisältää alle 50 g hiilaria. Kun jättää päivän aikana muut hiilarit pois, tai hiilarit sopii omiin puittesiin, tai palaa seuraavana päivänä jälleen normiruokavalioon, niin eihän tuo kenenkään ruokavaliota pilaa?
Sokerin syömisellä on ainakin itselleni vain sellainen vaikutus, että tuon lakkahilloannoksen jälkeen jo parin tunnin kuluttua tulikin outo nälän ja hiilarinkaipuun tunne, mikä tulee yleensä vasta jos on ollut ruuatta hyvin pitkään. Siitähän se kierre monilla lähtee takaisin hiilarilinjalle. Hiilihydraatteihin tulee helposti riippuvuus. Minulla ainakin siis.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042