50plusmatch?

syvän

Onko kenelläkään kokemusta 50plusmatch deittisivuista? Olettaisn ettei tuolla miehet etsi itseään paljon nuorempa seuraa. ;)

73

17345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikoteväät

      En tiedä just yritän väsätä mainosta sinne. Turha on etsiä paljon nuorempaa,ei se johda pitkälle.. Minulla oli kymmenen vuotta nuorempi vaimo ja eipä ne kemiat pelittänyt. Jos tarpeeksi rahaa on varmasti naiset kiinostuu. Huijarit ja koijarit on naisit kuin miehet.

      • syvän

        No onnea etsintään. Tule ihmeessä kertomaan miten sujuu. Niin ehkä minäkin uskallan yrittää. Olen siis nainen, enkä etsi elättäjää,enkä kyllä elätettävääkään.


      • Uskonpasenlöytäväni

        Ei vielä ole julkaisukelpoinen ja pitää tarkastuttaa naisilla, että ei tee virheitä. Nyt olen oikeasti asialla. Vaatimus on olla samalla aaltopituudella ja omaa silmää miellyttävä,ei nynny eikä itserakas.


      • Anonyymi
        syvän kirjoitti:

        No onnea etsintään. Tule ihmeessä kertomaan miten sujuu. Niin ehkä minäkin uskallan yrittää. Olen siis nainen, enkä etsi elättäjää,enkä kyllä elätettävääkään.

        Siellä 70 ämmätkin munaa vailla valitsevat vielä,hyvinvarusteltuja uroksia.Kiimaisia akkoja jotka eivät ole saaneet tarpeeksi vielä elintä,hautaan kaatumassa,ei muuta mielessä,kuin mulkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä 70 ämmätkin munaa vailla valitsevat vielä,hyvinvarusteltuja uroksia.Kiimaisia akkoja jotka eivät ole saaneet tarpeeksi vielä elintä,hautaan kaatumassa,ei muuta mielessä,kuin mulkku.

        Eipä taida 70v miehistä olla antajiksi ku noin otetaan itseensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä 70 ämmätkin munaa vailla valitsevat vielä,hyvinvarusteltuja uroksia.Kiimaisia akkoja jotka eivät ole saaneet tarpeeksi vielä elintä,hautaan kaatumassa,ei muuta mielessä,kuin mulkku.

        Ei tuo ole ongelma. Pääasia on, että ovat oikeita käyttäjiä, eivät botteja tai huijareita, ja avoimen rehellisesti hakevat "munaa". On heillä siihen oikeus.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä 70 ämmätkin munaa vailla valitsevat vielä,hyvinvarusteltuja uroksia.Kiimaisia akkoja jotka eivät ole saaneet tarpeeksi vielä elintä,hautaan kaatumassa,ei muuta mielessä,kuin mulkku.

        Hyi kuinka rumaa puhetta. Etsikööt jokainen mitä mieli tekee, mitä se muita haittaa.
        Pitäskö mielikses etsiä päinvastaista lerppaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä 70 ämmätkin munaa vailla valitsevat vielä,hyvinvarusteltuja uroksia.Kiimaisia akkoja jotka eivät ole saaneet tarpeeksi vielä elintä,hautaan kaatumassa,ei muuta mielessä,kuin mulkku.

        Puhut asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi sama teksti on joka palstalla. Nimimerkki vaan vaihtuu. Tietääkö joku ihminen, millainen tuo sivusto on?

        Minulla ainakin viruksentorjuntaohjelmisto esti sivulle menemisen. Joten se "hyvä deittisivusto hespac" olikin sitten oikeasti jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä 70 ämmätkin munaa vailla valitsevat vielä,hyvinvarusteltuja uroksia.Kiimaisia akkoja jotka eivät ole saaneet tarpeeksi vielä elintä,hautaan kaatumassa,ei muuta mielessä,kuin mulkku.

        Ai sinäkö luulet olevasi eilisen teeren poika /ukko paremminkin ,et sinä mittään pillua saa ,vanaha äijä älä luulekkaan laitan naisille viestiä et tommonen munaton äijän käppyrä yrittää muka naista saaha ,,hah hah haaaaaa vejä kätteen hah hah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä 70 ämmätkin munaa vailla valitsevat vielä,hyvinvarusteltuja uroksia.Kiimaisia akkoja jotka eivät ole saaneet tarpeeksi vielä elintä,hautaan kaatumassa,ei muuta mielessä,kuin mulkku.

        Ei kun pesään


      • Anonyymi

        Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
        Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.


      • Anonyymi
        syvän kirjoitti:

        No onnea etsintään. Tule ihmeessä kertomaan miten sujuu. Niin ehkä minäkin uskallan yrittää. Olen siis nainen, enkä etsi elättäjää,enkä kyllä elätettävääkään.

        Tollasta ihmistä minäkin etsin. Lyhyesti sanoit ettei ole mitään turhia kuvitelmia. Kunpa tuntisin sinut paremmin.


    • Sint-ti

      Oikeasti miehet etsii samanikäisiä kuin itse ovat. Tahtovat olla samalla aallonpituudella. On eri asia miten käy onkeen.

    • syvän

      Eikö kellään ole mitään kerrottavaa tuosta deittipalvelusta? Vieläkin mietin uskallanko.

      • Miäcc

        Minä mietin samaa,uskallanko, se että suitä on helppo tunnistaa varsinkin jos on kuva.


      • Kusetusta

        Ihan silkkaa huijausta koko sivusto!!! Miesten profiilit tekaistuja, luultavasti firman toimesta. Miehillä valokuvia itsestään ja ne esittävät eri ihmistä :D Iät ei täsmää kirjoitustyylin kanssa, 71v muka kirjoittaa slangia ;) Pyytelevät sähköpostiosoitteita ja kun annat sen, niin postisi meneekin yhtäkkiä jumiin ja lukittuu. Lykkäävät sinne jotai roskapostia tai muuten väärinkäyttävät sitä. Älkää haaskatko rahaa moiseen paskaan!!!!


      • ZSZ

        Minä olen "deitissä" ei mitään pahaa sanottavaa, yhdteen asiattomaan alkoholisti ketaleeseen olen törmännyt muut olleet asiallisia, ei ole Tinder ...matchissa voi keskustella kunnes on varma ja ohjeistuskin siellä on "ethän anna yhteystietojasi..." Löysin kyllä aika ....ihanan ihmisen.


      • Anonyymi

        Hyvät sivut arvioida "omaa markkina arvoa" harva kai tosissaan , liian korkea arvio itsestään, moni ei kohtaa ketään sopivaa, onhan se viihdettä pitkiin yksinäisiin iltoihin ja viiko loppuihin. Kannattaa kokeillaa järkipässä eikä odota ihmeitä.
        Sivuilla on kun lapsi suuressa karkki kaupassa


    • kukkapuro

      Olin saitilla uteliaisuuttani kuukauden, ja kuten muillakin saiteilla, saa tyhjän pyytämättäkin. Hukkaan meni se kokeilu, ei siellä kukaan tuntunut olevan tosissaan. Viestittely-palstalla muutamat älykääpiöt olivat ahkerasti, mutta mitään asiantynkää ei siellä ollut. En suosittele!

    • jotaintietoa

      Tässä hieman esittelyä ja arvostelua, niille joita kyseinen sivusto kiinnostaa. http://www.seuranhaku.net/paras-seuranhakupalsta-yli-viisikymppisille/ Lienee ihan varteenotettava vaihtoehto vanhemman polven nettideittailijoille.

      • eioomuntapa

        Ei kiinnosta nettideittailu.


      • Anonyymi

        MAINOSMAINOS!!!!


      • Anonyymi
        eioomuntapa kirjoitti:

        Ei kiinnosta nettideittailu.

        No ei tässä kysytty onko kiinnostunut...


    • Yksinäinen-11

      Olin yllättynyt, että on noinkin kallis...
      Onneksi on ilmaisiakin treffihaku paikkoja...
      Olen kirjautunut, mutta maksaa en aijo..

    • Anonyymi

      Tälläkin 50plussalla on niitä miehiä, jotka ns. seurustelevat ja silti näköjään hakevat matka/ym.seuraa itselleen ja ilmoittavat olevansa sinkkuja. Sitten ollaan siellä "kotopuolessa" että näinhän me tässä ollaan yhdessä. Samaset miehet tuntuvat olevan treffit24 palstalla etsimässä ja missähän muualla lienevätkin.
      "Taas kerran näin?!"

      • Anonyymi

        Miten tiedät että on noin?


    • Anonyymi

      "Olettaisn ettei tuolla miehet etsi itseään paljon nuorempa seuraa. ;)"

      Sori, pieleen meni =D! Sain ekat kontaktit just 25v itseäni vanhemmilta vanhoilta papparaisilta =D. Mut aina voi blokata ja rasettaa rajat, kuviakin voi jakaa vain pyynnöstä jne. Aika hiljaiselta vaikuttaa ainakin nyt kesällä. Vonkaajia sielläkin, molemmissa sukupuolissa, mut on aika paljon siistimpää kuitenkin, kuin moni muu palsta :-). Ihan ok toimii ja tosiaan ei yhteystietoja kannata jakaa varomattomasti, missään. Ei ole niin viihteellinen kuin S24 :P

      • Anonyymi

        Minä olen törmännyt lähinnä 25v. nuorempiin mummeleihin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen törmännyt lähinnä 25v. nuorempiin mummeleihin...

        50 matchilla? Oot 75 ?


    • Anonyymi

      Aivan surkee paikka.

    • Anonyymi

      Näin viisikymppisenä naisena: Miehet ei laita viestin viestiä, siitä keskustelualueella jotkut keskustelivatkin että vaikuttaa siltä ettei kumppania kuitenkaan todellisuudessa edes etsitä. Profiilia katsoneet on kymmenisen vuotta vanhempia tai liian kaukaa, omalta alueelta ei yhtään potentiaalista. Rahantuhlausta oli.

      • Anonyymi

        Minäkin oon yli viisikymppinen mies minussa ei ne feikit viehätä kyllä jos vaan löytyy saman ikänen kun sinä niin minua viehättää jos vaikkapa voitas jatkaa samalla linjalla laita viesti tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin oon yli viisikymppinen mies minussa ei ne feikit viehätä kyllä jos vaan löytyy saman ikänen kun sinä niin minua viehättää jos vaikkapa voitas jatkaa samalla linjalla laita viesti tulee

        Ainakin suoli24 treffeissä Naisia joista ei mitään tietoja itsestään.Ei paljon inspiroi sellaiset nicit.Yleensä kamalia syöttiläitä ja suttuisilla kuvilla.Eli reilusti mitat profiiliin.


    • Anonyymi

      Kuinka paha sukupuolten epätasapaino tuolla on ikäluokassa 50-60? Montako miestä on yhtä naista kohti? Naiskäyttäjiä väitetään olevan paljon, mutta etsivätkö siellä rouvat vain lenkkeilyseuraa toisistaan ilman mitään pariutumisaikomusta?

      Voiko siellä rajata oman profiilin näkymistä, niin että vain ne, jolllaisia etsii (ikähaarukka, sukupuoli, asuinseutu) voivat nähdä profiilin?

    • Anonyymi

      Ämmät on rupsahtaneita, sponsoria vailla erotiikka juttelut on tabu joista ei saa kysyä. ämmät viettää aikaansa kun muuta sosiaalista elämää heillä ei oo..

    • Anonyymi

      Olettautuneisuus ei aina muistuta huvittautuneisuudesta, mikä kaikille lapsille ilmoitetaan.

    • Anonyymi

      Onko verkot maalattu valmiiksi?

    • Anonyymi

      mitä rivopi reppu sitä paremat eväät

    • Anonyymi

      Ikäiseni ladyt ovat niin itse rakkaita "ämmiä". 90% jättää vast. Viesti tai soitto pyynt,herää kysymys, että mitä ne hakee kyseiseltä sivustolta?? 😡😠

    • Anonyymi

      Täällä ap kyselijä kertoo nyt oman kokemuksen 50- plusmatchista: Kyllähän siellä yli kymmenenkin vuotta vanhemmat miehet lähetti viestiä mutta myös muutamaa vuotta nuoremmatkin.
      Itse laitoin heti tunnistettavan valokuvan itsestäni ja hämmästyin miten vähän kuvallisia miehiä sivustoilla oli.
      Kiinnostusviestejä ja tykkäyksiä profiiliini sain ihan kaikkialta Suomesta ja kaikenikäisiltä ja itseäni paljon lyhyemmiltä miehiltä. Eihän se nyt haitannut, vaikka olinkin rajannut hakuni omaan lääniin ja toiveen että mies ei olisi montaa senttiä itseäni lyhyempi. :))
      Ai niin ja miksi kirjoitan kokemuksia vasta nyt niin kauan aloituksen jälkeen johtuu siitä, etten heti uskaltautunut nettideittailun maailmaan. Ja kun uskaltauduin löytyi aika pian miesystävä, jonka kanssa syntyi lyhyt suhde. Ja kun palasin sivustoille löysin sieltä uuden rakkauden.
      Joten kyllä sieltä voi löytää sen oikean ihmisen rinnalleen. Onnea etsintään.

    • Anonyymi

      Kyllä sieltä löytyy, jos on päättäväinen ja nopea. Jos jää jahkailemaan ja odottamaan, tulisiko vielä joku parempi, voi jäädä ilman

      • Anonyymi

        Rumia ihmisiä riittää ,ulkoisesti ja sisäisesti.


    • Anonyymi

      Toi ei kyllä pidä paikkaansa. 50 miehet ikähaarukaksi ovat laittaneet 25-40 vuotta. Ei ihme jos ei tule matchejä. Harvemmin kaksvitonen haluaa seurustelemaan 60v. papparaisen kanssa. Kuvitelmat ja todellisuus ei siellä kohtaa.

      • Anonyymi

        On olemassa joitain missä eivät saa olla kuin 50 ikäiset. Yksi sukulaiseni löysi sieltä ja seurustelikin.


    • Anonyymi

      Vaikeetahan ketään on löytää, etekin ei viestiin edes vastata ja se paraati ovikin pidetään raollaan, jos sattuis löytyy se vieläkin parempi. no sitä täydellistä herraa tai rouvaa olekkaan.

    • Anonyymi

      Samat naamat pyörii kaikilla sivustoilla, ei mitään eroa on sitten eliittejä tai 50 .
      Näissä pyöriminen on tosi masentavaa aikuiselle naiselle. Seksiä vongataan pääasiassa ja sitten jos sanoo, että ei kiitos, ihmetellään, että miksi naisia ei enää seksi kiinnosta. Jos haluaa vain seksiä, siihen on kai löydettävissä ammattilaisia maksua vastaan.
      Ei väliä mitä haet tai kirjoitat, niitä ei lueta ja yhteyttä ottaa ihan väärät tyypit, liian kaukana asuvat tai liian nuoret/vanhat.

      Masentavaa on sekin, että miehet panostavat niin vähän itsensä esittelyyn. Kuvat huonoja, näytetään autoja ja kaloja ja omaisuuksia. Teksti mitä sattuu, ei tietoakaan oikeinkirjoituksesta tai välimerkeistä. Niillä on väliä, ei tarvitse olla täydellistä, mutta peruskoulussakin saa jo pohjan kirjoitustaitoon. Tosin sivun mittainen löpinä itsestä on yhtä puuduttavaa.

      Olen tullut siihen tulokseen, että näissä roikkuminen on ihan turhaa.

      • Anonyymi

        "Seksiä vongataan..." luoja miten tää tappaa fiiliksen jossain deittipalvelussa kun miehenä lähetän viestin.

        Keskustelu loppuu yleensä siihen.
        Ei kiinnosta kuulla tota samaa laulua.

        Moni mies ei vonkaa seksiä ja siitä kuuleminen lopahduttaa koko keskustelun siitä seuraa ghost.
        Ihan samaa mitä naiset tekevät lopettaessaan yhteydenpidon. Tosin ei se mua mitenkään vaivaa.
        Turhaa touhua ja ajan hukkaamista.


      • Anonyymi

        Juu totta! Samat naiset vuosikausia, vanhoilla kuvilla joka saitilla!


    • Anonyymi

      Niin....Löysin aivan ihanan miehen. Oltu yhdessä reilu vuosi. Kaikki natsasi hyvin meillä!

      • Anonyymi

        Mulla on sekä positiivisia että negatiivisia kokemuksia. Aina löytyy muutama idiootti, mut olen löytänyt netin kautta kaksi kertaa ihanan rakkauden. "Yläkerran herra" vaati omansa, joten jälleen olen netin armoilla. Kokemukseni lähinnä S24: sta.
        Onnea matkaan meille kaikille sitä etsiville ;-))


    • Anonyymi

      Jännämies kysyy

    • Anonyymi

      Juuri erosin 50 palstalta. Olin viikon ja totesin että se on pelkkää rahastusta. Maksoin 1kk liittyessäni. Viikonpäästä erotessani. Luin että se maksu jää heille kohtuulisena korvauksena. Siis mistä?? Se raha ei merkkaa. Mutta eikös kuluttajalla ole 14pv perumis oikeus ilman maksua. Ei mulla muuta. Älkää vaan menkö sille palstalle.!!!

      • Anonyymi

        Kuluttajasuoja ei koske ulkomailla toimivia yrityksiä . Vaikka olisikin suomenkielinen, ei se välttämättä ole suomalainen.


    • Anonyymi

      Aika masentava, ainakin näin miehenä. Ollut tällaisena reilun 50 ikäisenä miehenä jonkin aikaa yksin pitkän parisuhteen päätyttyä. Kun ei ole oikein kokemusta viime vuosikymmeniltä seuran hausta, niin päätin tehdä profiilin kyseiselle sivustolle. Hain itseni kaltaista liikunnallista naista, ikähaarukka viiden vuoden sisällä omasta. Rohkenin vielä toivoa jos ei savuttaisi kuin korsteeni ja alkokin olisi kohtuuden rajoissa.
      Ikähaarukkaan omasta maakunnasta osuin kokonaista kaksi naista, muut kriteerit ei sitten ihan natsanneet. Kun loivensin kriteerejä, niin löytyi yksi nuorempi, jolla ei ollut paljon muuta kuin ikätiedot profiilissaan. Ylöspäin mentäessa olisi ollut pari liki kymmenen vuotta vanhempaa. Varsinainen täyspotti olisi sitten ollut yli 15 vuotta vanhemmissa 70 naisissa, jotka etsivät lankavyyhden pitelijää.
      Jotenkin tuntuu ettei tästä ainakaan tuolla saitilla mitään tule.

    • Anonyymi

      Kuvalliset ovat olleet 20v vanhemman näköisiä kun on tavattu.Suurin osa haluaa vain 1yö viikossa suhteen.

    • Anonyymi

      Yritin kolme kertaa luoda sinne 50plusmatchiin profiilin, tein kaiken uuden valokuvan ja puhelinnumeron kera ja kuittasin sähköpostivarmistuksen. Mutta joka kerta tuli puolen päivän jälkeen ilmoitus, että profiili ei vastannut sääntöjä eikä sen jälkeen voinut enää kirjautua sinne.
      Mutta kun luin teidän kokemuksistanne todetan, etten ole menettänyt mitään.

    • Anonyymi

      Eikös tää 50 match ole synkattu myös johonkin toiseen deittisoftaan eli profiilit näkyvät myös sielläkin

    • Anonyymi

      Tarkistetaanko mitenkään onko henkilöllisyys aito? Vai onko nettihuijarit liikkeellä.. Tai niinsanotut rakkaushuijarit??

    • Anonyymi

      Minä kirjauduin sivuille, olen yli 70 vuotias nainen. Tykkäyksiä tuli ja yhden miehen kanssa, joka oli 60 vuotias kirjoittelimme. Hän tuntui kiinnostavalta, siirrymme whatAppiiin viestittelemään. Viimein, kun olin tarpeeksi tentannut, oliko hän täyspäinen tapasimmekin. Kutsuin hänet luokseni, seksiä harrastettiin heti ensimmäisellä tapaamisella, ei huono! Tavattiin vielä toisenkin kerran. Kolmannen, ja neljännen kerran hän perui työ kiireisiin vedoten. Sitten ei hänestä enää mitään kuulunutkaan. Hän oli siis minua yli 10 vuotta nuorempi, joten ymmärrän, että sattui kohdalle sopivamman ikäinen. Sitten puolen vuoden jälkeen hän taas laittoi viestin, mutta en ollut paikkakunnalla. ( ei varmaan ollut sille viikolle muuta panopaikkaa hänellä) Uskon, että hän on sellainen mies, joka vaan haluaa harrastaa seksiä, eri naisten kanssa. (Olisko ihan vihko mihin merkkaa kaikki panot) Hän ei varmaan haluakaan sen lähempää tuttavuutta, vaan on jo seuraava nainen kiikarissa, jonka kanssa on mukava viestitellä ja saada taas uusi kokemus. En kuitenkaan muistele häntä mitenkään pahalla, minä vaan olin yksi merkintä hänen vihkoonsa. Olisin tietenkin toivonut jotain muuta, hän tuntui ihan mukavalta mieheltä. Itse olen sen verran vanhanaikainen, että en kenenkään panopuuksi halua, jos suhteella ei ole muuta annettavaa. Enää en sivustolle ole maksanut, mutta olisi mukavaa, jos tämän ikäinenkin vielä voisi löytää mukavaa seuraa, en vaan tiedä mistä?

    • Anonyymi

      Ei ole mitään kokemusta miltään deittisivuilta. Ei ole minun juttuni sellaiset.

    • Anonyymi

      Olin matcissä vuosi sitten... Löytyi huippuhuijari... Oli muka dubaissa... Oli vankilassa... Kirjoittelin jonkun aikaa.. Heräs epäilys??? Tuli sairalassa olot.. Lapsenlapsen sairaus... Onnettomuudet... Alkoi rahanpyyntö... Puuttui 8000 euroa.. Yritti lähettää paketteja... Sisältäen tietokoneita ja puhelimia... En ollut valmis ottamaan vastaan... Siihen loppui se kirjoittelu... Nimimerkki marty 68 helsinki... Varokaa tätä miestä... Vain rahastus mielessä... Vaihtaa numeroa... Väittää asuvansa Helsingissä ja olevansa kotoisin floridasta

    • Anonyymi

      Katoppa miten osasitkin juuri noin olettaa.

      • Anonyymi

        Mikä vaate on katoppa? Toppa? Toppahousut vai toppatakki?


    • Anonyymi

      Joskus yli 10 vuotta sitten kokeilin, mutta turhaan. Meikkaamattomana ja 5 kilon ylipainoisena harmaana köyhänä hiirulaisena ei vientiä ole ja sen jo tiesinkin ennestään, mut tulipahan kokeiltua. Nyt jo ikää niin että ei enää viitsi ketään katellakaan

    • Anonyymi

      Itse etsin vanhempaa ku ite.. Olen70v

    • Anonyymi

      Hieno palsta , joka toiminut pitkään, oli sopiva kaikille vanhemmille , jotka ei halunneet yhden illan tinderjuttuja .Jokainen on kertonut oikean ikänsä ja useita hyviä ystäviä löytynyt ja parisuhteita syntynyt . Suosittelen ! Anlikki

      • Anonyymi

        Heh ja *kat!
        Samaa sontaa jäaeninä vaan vanhemmat henkilöt.
        Eli ajankuluksi jees muuten ei.


    • Anonyymi

      Ruumishuoneeltako viisikymppisten pitäisi itselleen parisuhdetta etsiä?

    • Anonyymi

      Samat tyypit sielläkin vuosikymmenestä toiseen. Itse ollut välillä poissa. Viiskymppisenä löysin sieltä itseäni hiukan nuoremman miehen mutta olin hälle liian nuori! Se etsi rikasta leskeä, mä olin vain omillani toimeentuleva, en rikas. Porukasta on osa jo kuollutkin, niin se aika menee :(

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe