50plusmatch?

syvän

Onko kenelläkään kokemusta 50plusmatch deittisivuista? Olettaisn ettei tuolla miehet etsi itseään paljon nuorempa seuraa. ;)

23

992

Vastaukset

• En tiedä just yritän väsätä mainosta sinne. Turha on etsiä paljon nuorempaa,ei se johda pitkälle.. Minulla oli kymmenen vuotta nuorempi vaimo ja eipä ne kemiat pelittänyt. Jos tarpeeksi rahaa on varmasti naiset kiinostuu. Huijarit ja koijarit on naisit kuin miehet.

• No onnea etsintään. Tule ihmeessä kertomaan miten sujuu. Niin ehkä minäkin uskallan yrittää. Olen siis nainen, enkä etsi elättäjää,enkä kyllä elätettävääkään.

• Ei vielä ole julkaisukelpoinen ja pitää tarkastuttaa naisilla, että ei tee virheitä. Nyt olen oikeasti asialla. Vaatimus on olla samalla aaltopituudella ja omaa silmää miellyttävä,ei nynny eikä itserakas.

• syvän kirjoitti:

No onnea etsintään. Tule ihmeessä kertomaan miten sujuu. Niin ehkä minäkin uskallan yrittää. Olen siis nainen, enkä etsi elättäjää,enkä kyllä elätettävääkään.

Siellä 70 ämmätkin munaa vailla valitsevat vielä,hyvinvarusteltuja uroksia.Kiimaisia akkoja jotka eivät ole saaneet tarpeeksi vielä elintä,hautaan kaatumassa,ei muuta mielessä,kuin mulkku.

• Oikeasti miehet etsii samanikäisiä kuin itse ovat. Tahtovat olla samalla aallonpituudella. On eri asia miten käy onkeen.

• Eikö kellään ole mitään kerrottavaa tuosta deittipalvelusta? Vieläkin mietin uskallanko.

• Minä mietin samaa,uskallanko, se että suitä on helppo tunnistaa varsinkin jos on kuva.

• Ihan silkkaa huijausta koko sivusto!!! Miesten profiilit tekaistuja, luultavasti firman toimesta. Miehillä valokuvia itsestään ja ne esittävät eri ihmistä :D Iät ei täsmää kirjoitustyylin kanssa, 71v muka kirjoittaa slangia ;) Pyytelevät sähköpostiosoitteita ja kun annat sen, niin postisi meneekin yhtäkkiä jumiin ja lukittuu. Lykkäävät sinne jotai roskapostia tai muuten väärinkäyttävät sitä. Älkää haaskatko rahaa moiseen paskaan!!!!

• Minä olen "deitissä" ei mitään pahaa sanottavaa, yhdteen asiattomaan alkoholisti ketaleeseen olen törmännyt muut olleet asiallisia, ei ole Tinder ...matchissa voi keskustella kunnes on varma ja ohjeistuskin siellä on "ethän anna yhteystietojasi..." Löysin kyllä aika ....ihanan ihmisen.

• Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

• Hyvät sivut arvioida "omaa markkina arvoa" harva kai tosissaan , liian korkea arvio itsestään, moni ei kohtaa ketään sopivaa, onhan se viihdettä pitkiin yksinäisiin iltoihin ja viiko loppuihin. Kannattaa kokeillaa järkipässä eikä odota ihmeitä.
      Sivuilla on kun lapsi suuressa karkki kaupassa

• Olin saitilla uteliaisuuttani kuukauden, ja kuten muillakin saiteilla, saa tyhjän pyytämättäkin. Hukkaan meni se kokeilu, ei siellä kukaan tuntunut olevan tosissaan. Viestittely-palstalla muutamat älykääpiöt olivat ahkerasti, mutta mitään asiantynkää ei siellä ollut. En suosittele!

• Ei kiinnosta nettideittailu.

• Olin yllättynyt, että on noinkin kallis...
    Onneksi on ilmaisiakin treffihaku paikkoja...
    Olen kirjautunut, mutta maksaa en aijo..

• Tälläkin 50plussalla on niitä miehiä, jotka ns. seurustelevat ja silti näköjään hakevat matka/ym.seuraa itselleen ja ilmoittavat olevansa sinkkuja. Sitten ollaan siellä "kotopuolessa" että näinhän me tässä ollaan yhdessä. Samaset miehet tuntuvat olevan treffit24 palstalla etsimässä ja missähän muualla lienevätkin.
    "Taas kerran näin?!"

• Miten tiedät että on noin?

• "Olettaisn ettei tuolla miehet etsi itseään paljon nuorempa seuraa. ;)"

Sori, pieleen meni =D! Sain ekat kontaktit just 25v itseäni vanhemmilta vanhoilta papparaisilta =D. Mut aina voi blokata ja rasettaa rajat, kuviakin voi jakaa vain pyynnöstä jne. Aika hiljaiselta vaikuttaa ainakin nyt kesällä. Vonkaajia sielläkin, molemmissa sukupuolissa, mut on aika paljon siistimpää kuitenkin, kuin moni muu palsta :-). Ihan ok toimii ja tosiaan ei yhteystietoja kannata jakaa varomattomasti, missään. Ei ole niin viihteellinen kuin S24 :P

• Minä olen törmännyt lähinnä 25v. nuorempiin mummeleihin...

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen törmännyt lähinnä 25v. nuorempiin mummeleihin...

50+matchilla? Oot 75+?

• Aivan surkee paikka.

• Näin viisikymppisenä naisena: Miehet ei laita viestin viestiä, siitä keskustelualueella jotkut keskustelivatkin että vaikuttaa siltä ettei kumppania kuitenkaan todellisuudessa edes etsitä. Profiilia katsoneet on kymmenisen vuotta vanhempia tai liian kaukaa, omalta alueelta ei yhtään potentiaalista. Rahantuhlausta oli.

• Minäkin oon yli viisikymppinen mies minussa ei ne feikit viehätä kyllä jos vaan löytyy saman ikänen kun sinä niin minua viehättää jos vaikkapa voitas jatkaa samalla linjalla laita viesti tulee

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    117
    5058
  2. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    124
    739
  3. Mistä Trumpia syytetään?

Kertokaas nyt tällaiselle politiikasta tietämättömälle se. Onko se tehnyt Ukrainan presidentin kanssa jonkun salaisen sopimuksen missä Ukraina tuhotaa
    Maailman menoa
    80
    547
  4. Martinan virheelliset ravitsemusneuvot

Tänään antaa vinkkejä sitruunavedestä, jonka teksti "lainattu" mtv3-sivulta, jossa sentään on mainittu lähde(toisin kun Martinalla) Toisekseen sitruun
    38
    512
  5. Näytit väsyneeltä tänään

Väsyneeltä, totiselta, kiireiseltä ja hiljaiselta. Näytät siltä, että kukaan ei pidä sinusta huolta En tiedä edes nimeäsi. Ehkä minun ei ole tarkoit
    Ikävä
    20
    478