Moikka. Miten jatkamme. Onko teillä antaa neuvoja. Seurustelin 1.5v kihlattuni (turvapaikanhakijamieheni) kanssa,haluamme perustaa perheen ja arvioitua Suomessa
Hän joutui kotimaahansa. Väärä negatiivinen josta valitus vielä korkeimmassa, mutta ei antaneet täytäntöönpanon kieltoa.
Miten jatkamme nyt,haluamme naimisiin mutta missä ja kuinka. Kaikki epäselvää. Neuvoja kiitos.
Suomi-Irak suhteen jatko.
11
416
Vastaukset
Etsi
Toggle navigation Valikko
Aihealueet
Keskustelu24 Suhteet Kaukosuhteet Suomi-Irak suhteen jatko.
Katarina83
30.4.2017 13:45
Moikka. Miten jatkamme. Onko teillä antaa neuvoja. Seurustelin 1.5v kihlattuni (turvapaikanhakijamieheni) kanssa,haluamme perustaa perheen ja arvioitua Suomessa
Hän joutui kotimaahansa. Väärä negatiivinen josta valitus vielä korkeimmassa, mutta ei antaneet täytäntöönpanon kieltoa.
Miten jatkamme nyt,haluamme naimisiin mutta missä ja kuinka. Kaikki epäselvää. Neuvoja kiitos.
IlmiannaJaa
Vastaa alkuperäiseen viestiin
Moikka. Miten jatkamme. Onko teillä antaa neuvoja. Seurustelin 1.5v kihlattuni (turvapaikanhakijamieheni) kanssa,haluamme perustaa perheen ja avioitua Suomessa.
Miten jatkamme nyt,haluamme naimisiin mutta missä ja kuinka. Kaikki epäselvää.- miksiainajokuidiootti
Lähde irakiin, parempi vaihtoehto kaikille! Kyllä sinun nyt pitää sopeutua, eii noita loisia tänne haluta...mene sinä sinne! miksi itket täällä, hän on saanut kielteisen päätöksen ja hänellä ei silloin ole tänne mitään asiaa...menkää herrantähden miehen kotimaahan perustamaan perhettänne.
- nekrjtuhguj
Lähtekää sinne irakiin perustamaan perhettänne!
- KATARINA_1983
Muuten lähdenkin mutta viisumi vaaditaan. Ja niitä ei enää myönnetä turisteille.
- maatushka
"""suomi24.fissä voit hoitaa myös viisumi- ja muut maahantulo- tai maastalähtöasiat. Luottamuksella. Moniammatillinen väkemme löytää ongelmaan ratkaisun, johon edes virkamiehet eivät pysty."""
Hah. Noinko kuvittelit? - Miss7
Hei
Otatko yhteyttä- ApKATARINA_1983
Ok...Miss7 anna sähköposti. Täällä ap kirjoitan sulle jos haluat
- Seuraajanasivusta
Ei kaukosuhteessa ole väliä missä asuu rakkaushan ratkaisee.Olette tavanneet täällä ja kun hän ei saanut lupaa jatkaa elämääsä suomessa sinun kanssasi on sinun seurattava rakastasi.
Toivon teille monta lasta. - Etoleainutjokaonsokea
Minäkin kyllä suosittelen, että lähdet sinne. Tai sitten lähdette molemmat ihan uuteen maahan, jossa molemmilla on sama lähtötilanne: kummallakaan ei ole syntymäoikeutta oleskella maassa, eli saatte kahdestaan ihmetellä, miten elämä siitä eteenpäin.
Mutta ihan vakavissaan ja yritän olla piikittelemättä: mieti vielä. 1,5v on TODELLA lyhyt aika, alkuhuuma (kestää n. 2v) ei ole edes mennyt vielä ohi. Olet todella pahassa kusessa jos myöhemmin huomaat, että ei perkele.
Vähän lottoan, että sinulla on nyt kolmenkympin kriisi vähän myöhässä ja kiire sen takia, jolloin varovaisuus on heitetty hiiteen ja irakilainenkin on kelvannut noin kiireessä. - Rakastunutnainenk
Painu perässä sinne Irakiin, Sellon kirjastosta saat tarvittavat asiakirjat, viisumit ym. Pysykööt elintasopakolaiset omissa maissaan.
- Kälättäjä
Matksta miehen kotimaahan,menkää siellä naimisiin,hakekaa sieltä muutolupaa suomeen ja asukaa siellä kunnes pääsette muuttamaan tänne,eikös se olisi selvin systeemi jos taas murehdit ja vetoat työhösi niin ota virkavapaata vuoden pari ja jatka jos tarve vaatii.
Rakkaushan on rajatonta,ekö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579