Naiseuteni ei riitä!

KauheaaTekstiäPalstalla

Olen tässä päivän aikana lueskellut ohjeistuksia siitä miten mies isketään. Olen erittäin ihastunut yhteen mieheen ja tämä vaan pysyy flirtti tasolla. Ajattelin, että nyt mä toimin. Mies on äärettömän komea minun silmissäni, fiksu, kouluttautunut, hyvin toimeentuleva, kohtelias jne. Täydellinen paketti. Itse olen myös koulutettu ja varakas nainen. Ulkonäöstäni olen kuullut ihan kivoja kommentteja. En ole mikään missi. 170 cm ja olen pyöreä en kuitenkaan koe olevani läski. Laihempi voisin olla. Nyt, kun olen lukenut miesten kommentteja täältä naisista... Olen kauhuissani! Olen siis kahden lapsen äiti. Asun omistusasunnossa, minulla on mökki, 2 autoa ja vene. Miehellä on 3 lasta. Mies on minua 10V vanhempi. Minun täytyy kuitenkin unohtaa hänet, koska tekstien perusteella olen häntä alemman tason nainen, koska minulla on lapsia ka olen pyöreä! Lasteni isä on paljon tekemisissä lastensa kanssa ja elättäjää en itselleni tai lapsilleni tarvitse! Ei näitä tekstejä saisi lukea!!! Mä olen siis ihan nolla. Voisin hakea jostain jonkun spurgun ja ruveta sitä elättämään, koska minulla on ylipainoa? Olisi niin mukava saada nämä kommentoijat tuohon riviin ka katsoa miten omahyväisiä ihmisiä he ovat? Voivat luokitella ihmisiä eritasoijin! Jos ihminen on työelämässä tai työtön, jos yrittää huolehtia itsestään ja läheisistään, jos on puhdas jne EIKÖ SILLOIN OLE IHAN VAAN IHMINEN?

19

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laihdutaensin

      "Mies on äärettömän komea minun silmissäni, fiksu, kouluttautunut, hyvin toimeentuleva, kohtelias jne. Täydellinen paketti."

      Mies siis on kovaa tasoa.

      "Itse olen myös koulutettu ja varakas nainen. "

      Tällä ei ole mitään väliä.

      "En ole mikään missi. 170 cm ja olen pyöreä en kuitenkaan koe olevani läski. Laihempi voisin olla. ...Olen siis kahden lapsen äiti."

      Niin tässä ne ratkaisevat seikat on.
      Tuon kaltainen mies löytää "paremman" eli tasokkaamman naisen koska on itse täydellinen paketti.

      "Mä olen siis ihan nolla. Voisin hakea jostain jonkun spurgun ja ruveta sitä elättämään, koska minulla on ylipainoa? "

      Miehellä jolla ei ole lapsia tai tuolle miehelle joka on "täydellinen paketti" niin kyllä sun arvo aika alhainen on parisuhdemarkkinoilla.

      • KauheaaTekstiäPalstalla

        Oikeasti jos 67kg on läski 170 cm pitkänä? Tässä se nähtiin. Juuri niin, kuin ajattelin... olet ns. tietäjä ja neuvoja etkä tiedä mitään. En maininnut painoani ja itse voit olla 165cm 85kg ? Ei täällä ole oikeasti yksikään fiksu, kouluttautunut ihminen mollaamassa toisia... Elämä on erilaista jokaisella, koska jokainen eläjä on erilainen. Aloitus oli keksitty ;) Testasin kuka tarttuu! Olen itse näitä lukenut ja kauhistellut ihmisten ns. tietoja ja neuvoja toisten asioista. Eletään jokainen ja itse voin rakastua kouluttautuneeseen tai työttömään laiheliiniin taikka pullukkaan. Eikö meidän kuulu rakastua ihmiseen!!!?


    • Mies.vaan.maalta

      Kauneus on katsojan silmässä !!! Tällä iällä ei enää viitsi puuttua kaikkiin vikoihin (nainen) ihmisissä koska itsekkään en ole mikään Jhon Travoltta ulkonäöltäni ,silti kaipaan naista rinnalleni olitpa sitten "pyöreä sieltä, kaareva täältä ja herttaisen pehmeä päältä. ;D

    • Viitannet tasoluokituksilla näihin alkujaan jenkkiteorioihin joita joku Laasanen on tuonut Suomeen.

      Olen joskus törmännyt tähän juttuun, ja huomannut että siinä keskusteleva teoreetikko ottaa oikeudekseen määritellä muidenkin mielipiteen.

      Oikeastihan tuon pitäisi mennä niin, että jokainen kertoo oman kantansa. Jos 9999 hylkää sut ja yksi ottaa, niin yhtä varmasti sinä pääset naimisiin kuin se nainen jolle olisi ollut 9999 ottajaa. Moniavioisuus on Suomessa kielletty.

      Jos teillä on flirttiä ilmassa, niin ihan varmasti toinenkin on kiinnostunut. Ole rohkea, elämä pitää elää silloin kun siihen on mahdollisuus. Haudassa sitten voi olla vaan.

    • Ylipainoa_on

      Olet kyllä auttamattomasti liian lihava. Miehille ylipaino tuo lisää karismaa, naisille valitettavasti ei. Voisit ehkä laihduttaa ja kiinteyttää todennäköisesti jo roikkuvia paikkojasi. Näin lisäät mahdollisuuksiasi. Miehet rakastelevat silmillään. Miehen suosio kertoo siitä, että hänellä todennäköisesti on kysyntää myös sinua reilusti nuorenpien keskuudessa. Saat siis varautua kovaan kilpailuun.

      • Ylipainoa_on

        Niin, ja flirttihän ei varsinaisesti tarkoita vielä yhtään mitään. Laatumiehet kyllä tietävät olevansa suosittuja ja nauttivat huomiosta. Tähän tarkoitukseen kelpaa yleensä nainen kuin nainen. Ongelma tässä on lähinnä se, että ihastuneista naisista voi olla hankala päästä eroon.


      • Ylipainoa_on

        Oikeastaan jo itse tiedostit mikä ongelma on, naiseutesi ei riitä, olet alemman tason edustaja. Naisilla on usein taipumus yliarvioida oma viehätysvoimansa. Tiedosta tosiasiat, miksi mies ei ole tehnyt aloitetta, tiedät kyllä syyn.


      • Ylipainoa_on

        Unelmiahan ihmisellä toki saa ja pitääkin olla. Kuvailujesi perusteella sinun tasoasi lähinnä on lippalakki päässä formuloita tuijottava, hieman ehkä jo alkoholisoitunut kaljamahainen keski-ikäinen putkimies.


      • Ylipainoa_on

        Ei Sara Sieppikään seurustele rekkakuskin kanssa, eikä Pete Parkkonen yh-mamman kanssa. Tosiasioita ovat nämä.


      • Ylipainoa_on

        Tsemppiä kuitenkin sinulle. Kulman takana odottaa ehkä jo unelmiesi putkimies.


    • Dtkpökvfwaskp

      Kuka näitä provotekdtejä tänne jatkuvadti kirjottelee...?

    • HierArkki

      Ymmärtääkseni putkimiehen työ on sen verran fyysistä, ettei siinä kaljamahalla kauan pärjää. Lisäksi se on hyvin palkattua. Kaljamahaisia, lärvilaudan grillaajia ja tyhjänpuhujia löytyy erilaisista pienempituloisista henkisen työn tekijöistä, joilla on mukamas asema organisaatiossa.

      Jos nainen kokee pulskistuneen kehonsa olevan haittana: tankkaa vähemmän, kuluta enemmän ja treenaa paikat kuntoon, kun itseluottamus ja vetovoima paranee niin johan alkaa kelpaamaan

    • Hoikkajanätti

      Miten tämä ulkonäön ja nuoruuden ihannointi nyt liittyy vain naisiin? Ihan samaa me naiset tehdään. Itse voisin olla vaikka sata vuotta vanhemman miehen kanssa sängyssä, jos on ihanaa niin ei se iästä ole kiinni... Mutta turhamaisuuttani en kyllä vakituiseksi kumppaniksi ottaisi 10 vuotta itseäni vanhempaa - ehkä pelkään että sukulaiset ja tutut ihmettelee... Olen itse laiha ja nätti. Jos joku ihastuu näihin ominaisuuksiin, ei se rakkautta oo. Kun rakastaa, niin rakastaa muuta ku pintaa.

    • hyieiyök

      Suomi24 voisi palkata lisää trollisiivoojia. Pls.

    • javähänäkkiä

      Herra isä, nainen! Kerää ittes.

    • zemppiä

      Juu no näitä on. Nyt erottuani olen lukenut näitä juttuja ja sitten niitä juttuja, jotka on jotain ihan lehtien artikkeleita. Ihan oikeasti minä (nainen) annan sympatiapisteitä niille joiden titteli on AKM. Nuorempana tuli vietyä miehiä kuin pässiä narussa, kun niitä riitti joka sormelle ja enemmänkin. Ainakin yhden tappelunkin miesten kesken aiheutin ja siis nyt vanhempana ja viisaampana olen tosiaan pahoillani tästä asiasta.

      Mutta minä yritän pitää itseni tämän elintaso/koulutus yms arvostelun yläpuolella. Etsin miestä, joka elää oman tulotasonsa (kulutus ei ylitä tuloja) mukaan, tekee työtä, josta itse pitää ja hoitaa kaikki velvollisuutensa vastuullisesti, mutta on myös rento ja kiinnostunut asioista. Minä en todellakaan juokse rahan perässä, enkä minkään titteleiden. Itselläni on poika kotona kasvamassa ja nyt silmät auki saatuani olen alkanut miettimään, että jos hän haluaa tehdä vain jotain duunarihommia tulevaisuudessa, niin onko mun pakko kouluttaa hänelle vähintään AMK-tutkinto, jotta hän kelpaa jollekin puolisoksi?!? TÄMÄ YHTEISKUNTA ON IHAN SAIRAS!!!!

      Mä en eronneenakaan ottaisi mitään tyhmää miestä itselleni, mutta koulutuskaan ei takaa älykkyyttä. Itseasiassa tapasin tällaisen AKM:n joka olis kyllä aika kiva. Hän on lukion käynyt, mutta sen jälkeen tehnyt ihan duunarihommia, mutta mikään tyhmä hän ei siis todellakaan ole, ja mulle älykkyys on tärkeää. Kirjasta voi lukea tyhmäkin, mutta se oikea älykkyys on kyllä enemmänkin kyky ajatella - ei niinkään päntättyä tietoa.

      Mutta sinä! Mun mielestä nyt menet vaan ja ehdotat tälle miehelle jotain yhteistä. Siinäpä sitten selviää se onko hän tarpeeksi hyvä sulle! Äläkä ikinä sano, että olisit AKN.

    • KettusenVieno

      Just näin. Oon ite ihan varma siitä, että oon älykäs, no en ehkä niin älykäs ku joku Madonna, sehän on kai Mensassa. Älykkyyttäkin kun on niin montaa laatua ja nää tavalliset mensan testit kai mittaa vaan sitä matemaattista ja avaruudellista hahmotuskykyä. Mut se, että oon vain matalasti koulutettu, ei johu älyn puutteesta vaan kiinnostuksenkohteista, tunne-elämästä (oon liian herkkä), auktoriteettikammosta ja kunnianhimon puutteesta. Joka viimeksi mainittu on ehkä pahempi, kuin älyn puute. Kaikille löytyy sopiva puoliso. Paitsi meille väliinputoajille, jotka ei voi osoittaa erinomaisuuttaan tutkinnoilla ja menestymisellä, muttei myöskään ottaa omakseen ketään pölöhöä jantteria, koska sen kanssa vaan ois tylsää ja joutuisit olemaan sekä sivistyssanakirja, että kasvikirja, sienikirja, lintukirja, remontointiopas yhtäaikaa, vaikkei ole kirja laisinkaan, vaan nainen... Naisilta vaaditaan 10 kertaa enempi saman arvostuksen saamiseksi tekemisilleen. Ihan sama ootko (nais!)taiteilija vai raksanainen, sun pitää tehä 10 kertaa paremmin ku työkaverit, että oot hyvä, joka työkaveris on automaattisesti, vaikka oisi mikä lintsaava rapajuoppo. Kun se on mies. Toinen esimerkki on alkoholismi. Vain 1 kymmenestä naisesta jättää miehen siksi, että se on juoppo. Loput 9 sietää. Vain 1 kymmenestä miehestä (luultavasti iteki juoppo?) sietää juoppoa naista. Miehet osaa olla terveellä tavalla itsekkäitä. Naiset monesti uhriutuu, ja muutenkin riutuu... Mie onneksi en oo omaksunu hyvin selvää ja heteroseksuaalista patriarkaalista sukupuoli-identiteettiä. Se vähän vaikeuttaa puolison löytymistä ja myös kanssakäymistä toisten naisten (lukuunottamatta lapsuuden-, ja muita -ystäviä sekä siskoja ja kummitätejä) kanssa, mutta en voi sille mitään; että oon ensisijassa ihminen, ja vielä laiska valehtelemaan.

    • äärimmäisen-ruma

      Oikeasti se ulkonäkö ratkaisee ei mikään olemus. Ihan sama kuinka karski ja jätkämäinen olet niin se ULKONÄKÖ on kaiken A ja O. Jos sulla vain on naisen joko siro tai normaali luusto ja naisen leuka-ja kasvonpiirteet (ei tarvi olla edes kaunis) niin riittää ihan hyvin NAISEUTEEN ja mahdollisuuksia ihan mihin tahansa.

    • pyhhyh

      Suolsit kyllä sellasta tekstiä, että jättäsin väliin.. missä oli se rakkaus?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe