Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

narsistimiess

kauheaaon

vedätti minua 2 vuotta. piti toisena naisena. vonkasi seksiä ja aina piti olla sinne menossa. taisin seitsemän kertaa käydä ja eipä äijä onnistunut. jälkeenpäin ajateltuna olipa selvä tilanne ja kusipää ukko.... nykyinen avovaimo siellä asuu ja käy muualla töissä. onhan tämä inhottava tilanne kun vieläkin tunnen sydänsurua tuosta kuspäästä. taitava koukuttamaan olii ukko. hui. tuskallista oli erota ja ikävä iskee aika ajoin.....mutta en anna periksi ahdistusta on aika ajoin , mutta aion selvitä tästä.:(

14

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskomatontatouhua

      illalla kävin nukkumaan. viimeisenä olit mielessä, unta näin. jotaki kaverillista unta. ei kummempaa. mutta niin kummallisen painolastin sait rintaan. viisaat sanoo, että narsistista on tosi vaikea erota kokonaan... mutta miksi, vaikka on niin ällöttävä. rakastuin sen valheisiin, mutta vielä vain ei ala hellittämään.viesteillä sai minut lopulta sekaisin, tosi taitavaa vuorovaikutusta. en ole ikinä kokenut vastaavaa, valitettavasti. kun asutaan samalla paikkakunnalla, niin enempi sokaistuin siitä fyysisestä läheisyydestä. kun rakastan kovasti kotikuntaani, niin luulin tietenkin, että nyt löyty elämäni mies. hahhaaaa..... pelkkäää feikkiä, silti mietin sinua nytkin... koski kovasti kun tulitta vastaan sen naisen kanssa joka nyt asuu kanssasi. avovaimo. kuinkahan häntäkin kohtelet, kun oletta vappuaamuun heränneet. minut ainakin väsytit loppuun niillä vheilla, aion oppia elämään tämän tunteen kanssa. harmittaa ja on kusetettu olo. miten joku voi olla tommonen ??? olen joutunut käymään terapeutin juttusilla, pelkäsin sinua pitkään kaiken muun lisäksi...mutta sinä vain pidät kaikkia leikkikaluinasi...helppohan on porskuttaa kun vaimos käy muualla töissä ja on monia päiviä pois kotoa. voi että kun tulis jossain vastaan uskaltaisin kertoa sinulle minun kokemuksen tuosta äijästä nytkin on kova ikävä sinua. kun nyt korostuu juhlapyhänä tämä tunne ja kokemus. olet avioliittos särkenyt. saapa epäillä tätä nykyistäkin motiivia , tätä avovaimoas kohtaan. yritän pitää kasassa päänia ja ajatukseni. haluaiin sanoa sulle nyt.
      vielä saat samalla mitalla takaisin. näin pakkaa käymään elämässä... haa hah . kun vain saisit jo pian sen mikä sulle kuuluu.

    • kaikkiaikanaanpetturinäe

      inhottaa kun tänään tulit vastaan sen uuden naises kanssa, vedättäjä, kusettaja, narsisti luusseri. mutta helpottaa kun tiedän , että et pysty parempaan kenenkään kanssa. tämä uusi nainen tulee kyllä huomaamaan sun todellisen luonteen, hyi että oletki inhottava ja pettäjä mies. täys luuseri. on sulla pieni maailma, kun pitää kättä heilutella mulle, jolla ei kiinnosta enään tippaakaan sun elämä. jonkun aikaa joudun vielä sietämään ahdistusta kun tulet mua vastaan, mutta hah , alan päästä jo pikkuhiljaa susta yli. enhän tuommosesta paskahoususta edes menetä mitään:)

    • petturionainase

      no , taas yksi päivä mennyt:) helpottihan taas pikkushoppailureissu ja uusien kasvojen näkeminen. siinä vie vaikka minne se naises..... illat ovat vaikeimpia sietää kun tajusin homman nimen ja ilallahan ikävä yleensä iskee.....yksin kun asun. mutta tiedän taas että päivällä töissä niin olo on huomattavasti parempi. kuka nyt tuommosta kettua haluaa tosissaan ottaa..... joka siis tuntee sinun luonteen. hyi yäk. että ällöttääää

      • kokemustasiitäkin

        narsistin kanssa ei jaksaa kuka nainen, selviät viellä tästä hyvin. Noin 50 v miehet sekopäät, kokemusta niin minullakin.
        Narsisti ei muutu koskaan, ei ikinä


    • Älähuoli

      Tsemppiä sulle, erot on aina rankkoja mutta kyllä aika parantaa kun jaksat uskoa siihen itse etkä vain mene takaisin sen miehen luokse. Hän on sairas päästään ja narsistit ovat loistavia toisen manipuloinnissa ja saa toiselle syylliyyden tunteita ja vaikka mitä.

      Löydät vielä itelles sellasen joka sut ansaitsee oikeasti ja aidosti rakastaa sua ja on sulle aito.

      • kaikkihanmahdollista

        voi kiitos. tuo helpottaa jo kummasti, kun joku ymmärtää mistä on kyse. ei muutu, ei. inhottaa kun se aina jostaki haalii niitä naisia lisää. voi että minua kiukuttaa jälleen se temppu mitä se teki. mutta periksi en anna. en . säälittää ja ottaaa päähän miten se sitä sen avovaimoansa vedättää. niin. hyi, jos se vie sen vihille ja nainen ei tajua mistään mitään ennen kuin on sopassa ja syvällä....


      • naimisiinasti

        lisäänpä vielä ajatuksia.... on se vaikea ero, mutta edistyn kuitenkin:) ehkä jo ahdistus on pois, mutta eron tuska palaa sisällä. aivan kuten sillon kun ihastuin siihen, mutta nyt lopullisen eron vuoksi. en päätöstäni en kadu hetkeäkään, ainut mahdollinen, mutta olen kuitenkin vapautumassa ahdistavasta tunteesta:) tuntuu hyvältä aika ajoin. ja nyt tämän teen kun kesä tulossa:) ei pimeys ahdista ja hämärrytä ajatuksiani tuon sairaan paskan takia...vihaan, ja inhoan sinua, miten saatoit olla niin erikoisen ilkeä ja valehteleva petturi. tulen löytämään vielä aidon, rakkauteen kykenevän miehen.


      • LittleSunshine

        Toivotaan että löydät aidon rakkauden!


    • Hihihihijijjj

      Narsistimies käytti hyväksi 10 vuotta. Vihdoin pääsin eroon ku keräsin sisua, pistin pihalle. Itse ollut tyytyväisenä huojentuneena yksin. Mies meni heti uuteen suhteeseen. Ja edelleen hän vaan viestittelee ja haluaa minua tavata. Jos en vastaa puhelimeen, hän laittaa sähköpostia. Niin kovin kuulemma välittää vaikka on superonnellinen uuden kanssa ettei sekuntiakaan ole joutunut suremaan että minä hylkäsin. Mitä hemmettiä tommonen ihminen haluaa, edelleen vaan hyväkskäyttää??!? Ei voi käsittää, keskittyisi uuteen onneensa! Minä pärjään kyllä, kertaakaan en ole oma-aloitteisesti ollut yhteydessä.

      • Suurenmoinenelämä

        Pitää sua varalla et tietää mihin tulee jos ei suksi luista nykyisen kanssa. Näin ainakin meillä. Eli joo hyväksikäyttöä kyllä.


      • Odotatkoedelleen
        Suurenmoinenelämä kirjoitti:

        Pitää sua varalla et tietää mihin tulee jos ei suksi luista nykyisen kanssa. Näin ainakin meillä. Eli joo hyväksikäyttöä kyllä.

        Silläkö tuo ukon kakkonen roikkuu edelleen kuvioissa mukana jos ulos heitän? OK enpä ollut ajatellutkaan että voisi olla syy roikkumiseen. Kieli pitkällä odottelee aina viestiä pukaten muistuttaen ukkoa että voisi vielä tulla jos erotaan.


    • Ollaan.kaikki.erilaisia

      Se on väärin haukkua muita narsisteiksi. Se nimitys on jo niin kulunut loppuun. Ei kaikki huijarit ja valehtelijat narsisteja ole.

      Minä en tiedä sun tilanteesta, mitä meni ja mitten, mutta sul on pahaa olla. Siitä olen kovasti pahoillani, puolestasi.

      Itsekin olen mielessäni haukkunut erästä miestä narsistiksi eromme jälkeen. Ja luultavasti hän haukkuu näin minua. Epäilen ainakin.

      Narsisti kuitenkin, oikea siis sellainen, ei herätä muissa rakkautta kun ihan alkuvaiheessa. Koska heidän tavoitteena on vain oma hyvä, suhteesta puuttuu vastavuoroisuus ja yleensä se toinen "uhri" alkaa jättämään narsistin.

      On myös patologisia valehtelijoita. Sillä häiriöllä on joku nimityskin. Olen tavannut niitä muutama ja ihan satusetiä ovat. On myös sellaisia, jotka koko ajan katsoo muualle ettei mitään parempaa pääsis menemään ohi. Niiden kanssa on tosi vaikeaa. Sit sellaisia jotka omii sut tai sitten ripustautuu. Meitä siis on moneksi ja monenlaisia.

      Itse kun erosin oli kamalan paha olla. Mäkin mietin et mies on narsisti ja kaikkea. Nyt erosta kuulunut kohta 6 kk ja alkaa helpottamaan. Mä tein tyhmästi, otin heti toisen miehen tuskaa lievittämään ja siitähän ei tullut mitään hyvää. Nyt oon yksin ja meinaan pysyä.

      Saat ilmeisesti helpotusta kun kirjoitat asioita ja jaat ne. Niin mäkin sain. Täällä on hyvää päästää höyryt nimettömänä.

      Sä pääset vielä ohi tästä kaikesta ja löydät arvoisesi miehen :) mut jokin aikaa menee siihen kuitenkin. Keskity sen aika itseesi niin Kui olisit itsellesi rakkain henkilö maailmassa 🙂 Tsemppiä sulle ja lämmin halaus.

    • kylläsetästä

      kiitos viestistä, tuo lämmitti kyllä. tiedän että jossakin vaiheessa ei enään satu kun tuo äijä tai sen naikkonen näkyy jossakin, mutta aivan vielä ei ole sen aika. niin opettelenkin rakastamaan taas itseäni ja hyväksyn että tapahtunut mikä tapahtunut. vedätys mikä vedätys. kyllähän kirjoittelu auttaa, varsinkin kun joku vielä lukee ja viitsii vastata niihin. ero on aivan hirveä kun on ensiksi toisesta kuvitellut että on löytänyt elämänsä miehen. ja huomaakin tulleensa vain huijatuksi. mutta eipä auta itkut markkinoilla. eteenpäin on päästävä ja työnnettävä petturi pois mielestä. en aio masentua...

    • uskonnäin

      Varmasti löydät oikean rakkauden

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe