Parasta avioliitossa on piereskely

Tuulig

Kumpikin voi piereskellä mielin määrin eikä toinen voi sille asialle mitään.

19

440

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinajattelen

      Niinpä, ja se on vielä helpompaa jos molemmilla on jo kokemusta parisuhteessa elämisestä aiemmin.

    • jakamatonilo

      Mitä eroo on sinkkupierulla

      • Aviopieru

        Paras lukemani kommentti pitkään aikaan.
        Sinkkupieru!


    • LeidiGaga

      Me on ukon kanssa sovittu, että toisen seurassa saa pieraista max. 30 kertaa päivässä.

      • Jokunimimerkki2

        Pidättekö asiasta tukkimiehenkirjanpitoa? Mitä tapahtuu, jos jompikumpi turauttaakin 31. kerran? Eropaperit vetämään?


    • LeidiKakalla

      Väärä nimimerkki.

    • tapojenorja

      Johan osu tämä aihe! Juuri aioin aloittaa keskustelun aiheesta, mutta jatkankin nyt tähän. Elikkä minua on alkanut suunnattomasti ärsyttään ukon paukuttelu aina ja koko ajan ja missä vaan. Jopa ruokapöydässä! Minusta ei kuulu kyllä ruokapöytätapaoihin, onko joku ehkä eriävää mieltä? Ja yöllä ei mikään niin ala ällöttään, ku heräät siihen hirveään rusahdukseen ja hajut tulee perästä, että joskus miettii, et jokohan sinne peiton alle levis läjä...kyllä on seksihalut kaukana tommosessa sängyssä...

      • jabalalaikkasoi

        Hyi yök.


    • poksprrrrrr

      No niiiin nyt sitten pitää avioliitossa pietellä pieruakin, suolisto kärsii, en pietä.

      • tapojenorja

        Ei tarvi, jos älyää mennä päästeleen johonki muualle esim. vessaan, pois ruokapyödästä!


    • ååååååååååååååk

      Se joka väittää ettei piere, puhuu paskaa. Sen verran biologiaa vois sinkutkin opiskella.

    • Pierunainen

      Haha ihana topiikki <3 Oma mies tuli kerran keskellä yötä kaljottelemasta ja röhisi sängylle. Nousin sängystä ja kävelin miehen puolelle sänkyä. Housut vaan alas ja peppureikä miehen nenään kiinni ja PUUUUFFF! Pääsi sellainen märkäpieru, että seinät tärisi! Mies siinä tokeni ja hemmetinmoinen huutaminen alkoi! Noh, tuon siitä saa kun ei vietä mun kanssa aikaa...

      • plötsd

        Hihi <3 Minäkin teen tuota minun Taiston kanssa, kun römyää yömyöhään kylillä! Hauskaa seurata, kuinka miehen naama vääntyy, kun haistelee kunnon kirpeää papu-kananmunapommia! Aina Taisto ei herää, mutta joskus joo ja silloin otan kuvan samaan aikaa, kun avaa silmänsä xD Oppis nyt jo aikuinen mies, ettei tuossa iäsää tarvis kylillä enään hyppiä!


    • Pössö

      Ei nämä Pierut mitään ,verrattuna mitä paskaa suu tuottaa.

    • Näin on, eihän kukaan ilmavoimille voi mtään. Pierulla perille.

    • goos

      Eipä sille mittään maha tulee ku tulee(paukku). Otko Lydia aatellu deittejä olen 61 v mies ??

      • Tule Hakunilan lähelle rivariin tehtäs joskus kivaa


    • Haluutko ottaa kuitenkin poskeen

    • Anonyymi

      Avioliittoon kuuluu elämän ala- ja yläpierut.
      Koittakaa kestää hajujanne.
      Terveisin #avioliittoneuvoja.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe