Olin vapunajan poissa kun oli tärkeämpiä hommia mutta huomaan että täällähän on ollut dramaattisia käänteitä. Onkohan vappu jotenkin semmoinen juhlapyhä että ihmiset riehaantuu täällä somessakin tavallista hurjemmiksi? Viinalla lienee ainakin hieman osuutta tapahtumiin.
Olenkohan kartalla näillä "tosiasioilla":
- Tähänsekaappi kävi tapaamassa N38:sia
- Seksiä ei ollut (uskoisikohan)
- Pertti ei saanut p..ua koko pyhänä
- N38 onkin Tähänsekaapin luoma palstatrolli jonka Pertti ja että.silleen paljastivat (missä ketjussa?)
- Genio on Tähänsekaappi (tätä en ainakaan usko)
- Mitähän muuta.....joo, en taida tietää paskaakaan koko asiasta.
Palsta on iskussa :D
16
282
Vastaukset 16
- Tarkennus
"- Pertti ei saanut p..ua koko pyhänä"
Saitkos sinä? - Näin.kävi
Nojoo, Perttihän täällä on riehunut kuin mielipuoli. Onhan se ennenkin ollut vainoharhojen vallassa mutta nyt vapun aikana otettiin vielä yksi askel.
Nyrjäytti raukka päänsä kun kuuli että kaappi ja n38v oli tavanneet.. No kävin viimeviikolla tapaamassa ExN38. Hänhän jo aikaisemmin kertoi tavanneensa palstalaisen. Silloin ajattelin pitää mölytmahassa, mutta nyt ajattelin, että mitäs tuosta..myönnetään. Akiperttihän sekos siitä ihan täysin. Nyt mä oon geniota ja vaikka mitä. Niin no tietenkin ExN38 tietenkin olen myös, kun kävi hänen luonteen päälle, kun mä meninkin tapaamaan häntä...tai en mätiedä. Ihan seko tyyppi.
No tää on tällästä. :oDSellaistahan se on, palstalla helposti tapahtuu niin että jos tarkoitat vaikkapa rauhoittaa tilannetta se onkin bensaa liekkeihin :D
Harmaaritari kirjoitti:
Sellaistahan se on, palstalla helposti tapahtuu niin että jos tarkoitat vaikkapa rauhoittaa tilannetta se onkin bensaa liekkeihin :D
Joo. Mahdotonta täällä on mitään silleen reippaasti vaan kertoilla mitään mistään. Jostain se on mahtailua, toisista turhaa ja kolmansille taas menee ihon alle. Paitsi että nyt puhuin kyllä ihan yhdestä tyypistä. :oD
Harmaaritari kirjoitti:
Sellaistahan se on, palstalla helposti tapahtuu niin että jos tarkoitat vaikkapa rauhoittaa tilannetta se onkin bensaa liekkeihin :D
Harmi vaan, että vappuna tää maanantai oli ainut kaunis päivä. Käytiin penskojen kanssa mummon ja ukin luona. Minä riehuin pihalla jumalattoman pensasaidan siistimmäks. Oli päässyt leviämään. Piti ihan raivuri kaivaa esiin. Pitänee huomenna mennä jatkamaan, kun muksut painelee opinahjoihin. :o)
Mitäs itse touhuilit?tähänsekaappi kirjoitti:
Harmi vaan, että vappuna tää maanantai oli ainut kaunis päivä. Käytiin penskojen kanssa mummon ja ukin luona. Minä riehuin pihalla jumalattoman pensasaidan siistimmäks. Oli päässyt leviämään. Piti ihan raivuri kaivaa esiin. Pitänee huomenna mennä jatkamaan, kun muksut painelee opinahjoihin. :o)
Mitäs itse touhuilit?Kovia hommia nuo pensasaitajutut mutta pakkohan ne on hoitaa ettei leviä ihan käsiin, onneksi ei mulla ole lähipiirissä moisia. Huoneistoremonttihommeleita tuli tehdyksi koko pyhä ja aika paljon tulikin sitten valmista, enemmän kuin olin etukäteen kuvitellut.
Harmaaritari kirjoitti:
Kovia hommia nuo pensasaitajutut mutta pakkohan ne on hoitaa ettei leviä ihan käsiin, onneksi ei mulla ole lähipiirissä moisia. Huoneistoremonttihommeleita tuli tehdyksi koko pyhä ja aika paljon tulikin sitten valmista, enemmän kuin olin etukäteen kuvitellut.
No porukoitten kesäpaikka on aikalailla iso pihapiiri ja alkavat olla jo sen verran huonoja liikkumaan ja tekemään tuollasia isompia projekteja, niin mulle ihan hyvää hyötyliikuntaa ja terapiaa. Lisäksi jos itse saan omakotitalon pois, niin nuo maistuu vieläkin makeammalle tuolla muualla tehtyinä. :o)
Huoneistoremontit on toisaalta hyviä, jos suunnittelee helkutin hyvin ja hommaa kaiken tarvitseman, niin saa aikalailla nopeesti tehtyä. Tälleen pyhinä vaan vaarana tarvikkeiden loppuminen tai yllärit. (patteriputket tai sähköjohdot menee poikki) :o)tähänsekaappi kirjoitti:
No porukoitten kesäpaikka on aikalailla iso pihapiiri ja alkavat olla jo sen verran huonoja liikkumaan ja tekemään tuollasia isompia projekteja, niin mulle ihan hyvää hyötyliikuntaa ja terapiaa. Lisäksi jos itse saan omakotitalon pois, niin nuo maistuu vieläkin makeammalle tuolla muualla tehtyinä. :o)
Huoneistoremontit on toisaalta hyviä, jos suunnittelee helkutin hyvin ja hommaa kaiken tarvitseman, niin saa aikalailla nopeesti tehtyä. Tälleen pyhinä vaan vaarana tarvikkeiden loppuminen tai yllärit. (patteriputket tai sähköjohdot menee poikki) :o)joo, ikääntyneiltä ei voi odottaa ihan samoja suoritteita kuin nuoremmilta, nuo munkin hommat liittyi vähän siihen samaan juttuun. Joo totta, vermeet pitää olla kaikki valmiina ja niitä pitää olla riitttävästi niin sitten onnistuu eikä mene kylillä hyppäämiseksi ja/tai tuhraamiseksi. Niitä ylläreitäkään ei sitten niin helposti tule kun etukäteen on vähän miettinyt mitä tekee ja miten.
Harmaaritari kirjoitti:
joo, ikääntyneiltä ei voi odottaa ihan samoja suoritteita kuin nuoremmilta, nuo munkin hommat liittyi vähän siihen samaan juttuun. Joo totta, vermeet pitää olla kaikki valmiina ja niitä pitää olla riitttävästi niin sitten onnistuu eikä mene kylillä hyppäämiseksi ja/tai tuhraamiseksi. Niitä ylläreitäkään ei sitten niin helposti tule kun etukäteen on vähän miettinyt mitä tekee ja miten.
Minäkin olen nykyään osannut tehdä hyviä suunnitelmia. On kyllä todella hienoa saada joku valmiiksi kerralla.
Mulla on vanha rintamamiestalo itsellä ja sen kunnostelu on ollut aikoinaan aika sekavaa. Nyt piti "meikata" myyntikuntoon, niin oli saakelin vaikea rajata sitä, että mitä kannattaa laittaa ja mitä ei.
Odotan innolla kun pääsen kerrostaloon asumaan. Tavoite on saada niin simppeli kämppä, että jokaiselle tavaralle on oma koti. Ja tavaroitakin vaan ne mitä tarvitsen. Ehkä pitkänajan projektin tulos, mutta sen teen vaikka henki lähtis. :oDtähänsekaappi kirjoitti:
Minäkin olen nykyään osannut tehdä hyviä suunnitelmia. On kyllä todella hienoa saada joku valmiiksi kerralla.
Mulla on vanha rintamamiestalo itsellä ja sen kunnostelu on ollut aikoinaan aika sekavaa. Nyt piti "meikata" myyntikuntoon, niin oli saakelin vaikea rajata sitä, että mitä kannattaa laittaa ja mitä ei.
Odotan innolla kun pääsen kerrostaloon asumaan. Tavoite on saada niin simppeli kämppä, että jokaiselle tavaralle on oma koti. Ja tavaroitakin vaan ne mitä tarvitsen. Ehkä pitkänajan projektin tulos, mutta sen teen vaikka henki lähtis. :oDMitä olen kuullut juttuja niin nuo vanhat rintsikat tosiaan osaa olla aika helvetillisiä kun jokainen edellinen omistaja on omat ei välttämättä edes lailliset -virityksensä laittanut. Melkein veikkaisin ettei kannata tehdä oikein mitään kun jos kokonaan fiksaa niin ei ikinä saa rahoja myyntivoittona ja toisaalta jos vain osittain se ostajaa saattaa vain häiritä kun kuitenkin haluaa laittaa omanlaisekseen ja laajasti nykyaikaiseksi.
Joo, kt-on helppo ja joudut varmaan oppimaan siihen ettei tavaroita kannata juurikaan jemmata myöhempää käyttöä varten, siihen varmaan okt:ssa olet tottunut kun tilaa on eri tavalla. Sulle kävis kyllä varmaaan myös rivari kun olisi sopivasti välimaastossa, olisi vielä vähän omaa pihalänttiä muttei liikaa.Harmaaritari kirjoitti:
Mitä olen kuullut juttuja niin nuo vanhat rintsikat tosiaan osaa olla aika helvetillisiä kun jokainen edellinen omistaja on omat ei välttämättä edes lailliset -virityksensä laittanut. Melkein veikkaisin ettei kannata tehdä oikein mitään kun jos kokonaan fiksaa niin ei ikinä saa rahoja myyntivoittona ja toisaalta jos vain osittain se ostajaa saattaa vain häiritä kun kuitenkin haluaa laittaa omanlaisekseen ja laajasti nykyaikaiseksi.
Joo, kt-on helppo ja joudut varmaan oppimaan siihen ettei tavaroita kannata juurikaan jemmata myöhempää käyttöä varten, siihen varmaan okt:ssa olet tottunut kun tilaa on eri tavalla. Sulle kävis kyllä varmaaan myös rivari kun olisi sopivasti välimaastossa, olisi vielä vähän omaa pihalänttiä muttei liikaa.No totta turiset.. Mutta otan vakuutuksen tönöön, että ei tarvii ostajan kanssa tapella...tai saa vakuutusfirman juristit sit kinata. :oD
Ja kylläpidän kt-ajatuksesta kiinni kynsin hampain. Mä sit käyn halutessa touhuilee porukoitten farmilla.:o)
- älä.trolli.aloita
Edelleen on vappu ja säkin osaat ampua puskista. :D
Käytä muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnustasi, tuota painat melko tiuhaan.Ei tarvii ampua puskista kun on ihan rekattu nikki, voin ihan samat sillä huudella kuin mitä puskista huutelisin.
- Pillujen--asiantuntija
Kaikki palstan miehet runkkasi vappuna eivätkä saaneet pillua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1971879
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481066- 81946
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56831Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te111828- 68752
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?73677- 94675
- 23607
Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19591