Hakusessa hyvä meikkivoide

djgdjfgkfjj

Mitkä ovat teidän mielestänne hyviä meikkivoiteita/värivoiteita? Minulla on herkkä couperosa iho, joskin nenän alue on erittäin taipuvainen rasvaisuuteen ja mustapäihin, eli voisi kai sanoa minulla olevan myös eräänlainen sekaiho? Yritän kuitenkin tätä nenän aluetta hoitaa parhaani mukaan kosmetologilta saamillani ohjeilla. Muuten minulla on hyvin tasainen, kuulas ja näpytön iho, eli sinänsä helppo meikata :) Tiettyjä vaatimuksia minulla kuitenkin meikkivoiteen suhteen on, eli sen pitäisi olla;
1. Hikoilun ja kevyen hankauksen kestävä, mutta kuitenkin perus puhdistustuotteilla helposti pestävä ilman, että täytyy hankaamalla hangata :( Tällä hetkellä käytän kosmetologilta aikoinaan ostamaani värivoidetta, joka kuitenkin lähtee jopa pelkällä vedellä, eli ei oikein kestä hikoilua, saati vesisadetta... Ja sitä ennen käytin apteekin värivoiteita, jotka taas eivät meinanneet lähteä perusteellisimmankaan pesun jälkeen :(
2. Helposti meikkisienellä levitettävä (olen käyttänyt meikkisientä monta vuotta, ja se on minulle luontevin tapa levittää meikkivoide)
3. Tarpeeksi peittävä, jotta peittäsi pienet punastelut
4. Ei tuki ihohuokosia
5. Sisältää aurinkosuojan, joka on vähintään SK15

Levitän aamuisin värivoiteen alle pienen määrän kosteusvoidetta, joten meikkivoiteen/värivoiteen pitäisi toimia myös sen kanssa.

Olisin kiitollinen, jos joku viitsisi auttaa, ettei tarvitsisi kaikkia lähteä erikseen testaan!

1

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KMT

Kokeile esim. Clarinsin, Cliniquen tai Lancomen voiteita. Halvoista sarjoista ei luultavasti löydy sopivaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      2900
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1676
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1547
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1391
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      402
      1374
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      398
      1292
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1079
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1037
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      874
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      257
      855
    Aihe