Mikä on tämän kevään - kesän tilanne miesten stringien kannalta?
Viime keväänä niistä oli paljonkin juttua, jolloin kokeilumielessä ostinkin emporio armanin versiot. Vastoin alkuperäisiä odotuksia tykästyinkin, sillä osoittautuivatkin yllättävän mukaviksi.
Olen myös kokeillut muitakin miehille suunnattuja versioita, mutta ovat olleet melko epämukavia.
Homoksi saa myös haukkua vapaasti, niitähän tulee jokatapauksessa.
Emporio armani tangat
3
376
Vastaukset
- Stringtime
Helsingin Sokoksella on Armanin miesten stringejä. Yhdet sellaiset omistan, mutta kuten yleensä Armanilla, ovat melko pienet etumuksesta. Suosittelen Ergowearin stringejä, jotka ovat ergonomisesti muotoiltuja ja mukavuudeltaan parhaita mielestäni. Olen käyttänyt miesten stringejä nyt seitsemän vuotta, ja puhtaasti mukavuus syistä. Tosin brief-mallisia pidän kaikkein useimmiten. Boksereita en kykene pitämään ollenkaan. Ovat hyvin ahdistavat ja epämukavat. Mielestäni stringit ovat alushousut miehille siinä missä muutkin mallit. Homottelijat ovat juntteja. Niistä ei kannata välittää.
- Stringipoju
Mistäs noita Ergoweareja saa? En ole oikein löytänty mitään mukavia stringejä miehille, niin käytän naisten saumattomia.
- Obviously
Lumingerie.fi myy parhaat. On kotimainen ja tosi rohkea valikoima.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918