Mikä on tämän kevään - kesän tilanne miesten stringien kannalta?
Viime keväänä niistä oli paljonkin juttua, jolloin kokeilumielessä ostinkin emporio armanin versiot. Vastoin alkuperäisiä odotuksia tykästyinkin, sillä osoittautuivatkin yllättävän mukaviksi.
Olen myös kokeillut muitakin miehille suunnattuja versioita, mutta ovat olleet melko epämukavia.
Homoksi saa myös haukkua vapaasti, niitähän tulee jokatapauksessa.
Emporio armani tangat
3
438
Vastaukset 3
- Stringtime
Helsingin Sokoksella on Armanin miesten stringejä. Yhdet sellaiset omistan, mutta kuten yleensä Armanilla, ovat melko pienet etumuksesta. Suosittelen Ergowearin stringejä, jotka ovat ergonomisesti muotoiltuja ja mukavuudeltaan parhaita mielestäni. Olen käyttänyt miesten stringejä nyt seitsemän vuotta, ja puhtaasti mukavuus syistä. Tosin brief-mallisia pidän kaikkein useimmiten. Boksereita en kykene pitämään ollenkaan. Ovat hyvin ahdistavat ja epämukavat. Mielestäni stringit ovat alushousut miehille siinä missä muutkin mallit. Homottelijat ovat juntteja. Niistä ei kannata välittää.
- Stringipoju
Mistäs noita Ergoweareja saa? En ole oikein löytänty mitään mukavia stringejä miehille, niin käytän naisten saumattomia.
- Obviously
Lumingerie.fi myy parhaat. On kotimainen ja tosi rohkea valikoima.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493