SuomiMies, tee vaikutus treffeillä !

MiestenMiestosimies47

Jos haluat tehdä hyvän vaikutuksen treffeillä, käy ostamassa joku hyvä miesten parfyymi ja suhauta sitä sopivasti suihkun raikkaalle iholle. Ei Mennen, tai jokin Tokmannin halpis, vaan kunnon laadukas tuote. Toimii ja saa mielikuvituksen villiin vauhtiin. Joskus tuntuu, että Suomalaiset miehet eivät oikein ymmärrä, miten tämä vaikuttaa naiseen. Luulen että miehet pitää myös naisella laadukkaasta parfyymistä ? älkää nyt alkako höpöttämään hajuallergigoista sun muista. jutuista.

9

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielikuvituksellako

      Kyllä aika ihme aromi saa olla että ruma muuttuu komeeks ja tyhmä fiksuks..

      • Sitä kutsutaan alkoholiksi.


    • kutosenmies

      Vaatiiko kutosen naiset nyt vielä että miehen pitää tuoksua hyvältä. Eihän naisetkaan näytä hyvältä joten miksi miehen pitäisi tuhlata rahaa kalliiseen tuoksuun. Ominais tuoksuni on parempi kun naisten ex juoppo miesten jotka haisi alkoholilta

      • fdvvvvvvvvvvvvvvvv

        Eli sinä et valita rumista naisista, koska sinä haiset pahalta?

        En usko. Sinä haiset pahalta, mutta valitat, jos treffeille tulee ruma nainen. Kaunis pitäisi olla, mutta itse et jaksa panostaa.

        Mutta ei hätää, minä käytän kyllä hajusteita, pukeudun siististi ja treenaan, vien sinun puolesta ne kauniit - ja ihan kiusallani vähemmän kauniit - naiset syömään ja viettämään mukavaa iltaa. Junttimiehet tekee tuosta liian helppoa.


    • Sniiif_

      Jos menestys on keinotekoisesta tuoksusta kiinni, olkoon.

      Ja kyllä, alan juuri siitä tuoksuallergiasta. En voi sietää voimakkaita tuoksuja. Päätä särkee, nenä vuotaa, hankala hengittää... Jos et voi elää ilman tuoksuja, voit elää ilman minua.

    • asdffghjklö

      Niin niin, kun Minä en voi sietää sitä enkä tätä enkä tota. Voin kyllä elää ilman sinua. Olen kuvitellut että miehet myös pitävät siitä että nainen tuoksuu hyvälle parfyymille. Marilyninkin yöasukin oli tippa Chanel vitosta. Jos joskus käyt ulkomailla, pistä merkille kuinka miehet kiinnittävät huomiota siihen, miten he myös haluavat huomioida naisia. Niitä kutosenkin naisia.

      • cnjgcytg

        Ai että oikeinko ulkomailla, on se kumma kun rajapyykistä yllättäen kaikki muuttuu. Mitä ite olen reilussa 50:ssa maassa käynyt niin kyllä useasti miehiltä sitä menneniäkin saa toivoa, tai sitten kauhea pilvi jotain myrkkyä suihkuteltu.


    • hajujenhaisut

      Hyvä miesten parfyymi on vodka ja nautitaan sisäisesti juoden. Rentouttaa sekä hoitaa hampaiston ylimääräiset happamuudet pois treffien ajaksi. sekä extrana antaa kykyä toimia naisen ehdottaessa pikaisesti kotia siirtymistä ja miksi ei ehdottaisi kun huomaa miten mahdotonta vastustaa hajustettua herrasmiestä.

      Kieltämättä naiset haisee kun kerran kävin seksitreffeiltä kylässä ja sieltä tultuani haisu mikä oli tarttunut vaatteisiin (vaikka vaatteita ei yllä siellä ollutkaan) roikkui haisu nokassa loppu päivän. Ei mikään huono haju. Kodin hengettären haju... mikä valitettavasti haihtui kuin kesän hajut syksyyn ja tuli lokakuu.

      • hajujenhaisut

        Jäi mainitsematta et sellainen haisu, nuoremman jos varmaan vanhemmankin, rentouttaa vaarallisesti vannoutuneemmankin pokamiehen. Siksi hyvä muistuttaa varoituksena et poikamiehen lompsa on herkimmillään saatavilla kun hengettären lämpöinen tentouttava lemppa käy nokkaan tuoden mieleen muistoja muistinlokeroista, äitin lämpöiset pullan tuoksu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe