Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tinder ihmettelyä?

ihmettelijäääääääää

Miten toi toimii. eli katson läpi näitä profiileja ja sitten tulee ilmoitus, lähelläsi ei ole uusia käyttäjiä. Miksi ne vanhat ei enään näy mitä oli katsonut? toinen kysymys jos painan sydämen kuvaan niin eikö ne jää mihinkään suosikkeihin vain tuleeko vain uudestaan näkyviin jos se toinenkin painaa sitä matchia?

5

8315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohjeitaohjeita

      Tykkäykset eivät tallennu automaattisesti. Jos olette molemmat painaneet toisillenne sydäntä, teistä tulee pari ja voitte jutella sovelluksessa. Määrität asetuksissa riittävän (max 160km) säteen, jonka sisältä sovellus syöttää ruudullesi profiileja. Profiilit loppuvat joskus, ja sinun pitää odottaa että lisää käyttäjiä ilmaantuu alueellesi.

    • kjhijhljlkjkljl

      Niitäkö ei voi selata uudestaan läpi, mitkä siis on hylännyt? näkeekö mistään onko kukaan minua matchannut vai itse en olisi sitä?

      • sj123

        Jos sinä olet hylännyt toisen tai toinen on hylännyt sinut, ei kyseinen profiili enää tule tarjolle uudestaan. Tämän voi kyllä nollata siten että poistaa sovelluksen ja asentaa sen uudelleen, silloin kaikki profiilit tulevat taas uudestaan näkyville, nekin jotka olit eka kerralla hylännyt (maksullisessa versiossa voi kyllä peruuttaa kerran hylätyn profiilin ja harkita uudelleen). Tinder näyttää aina profiileja, jotka sillä hetkellä ovat kirjautuneena omalla alueella. Jos kirjaudut pois palvelusta, ei profiilisi näy kellekään. Kun kirjaudut sisään alat taas näkyä muille. Jos ei ala Tinderistä seuraa löytymään, niin perinteisiäkin deittipalveluja ( http://bit.ly/klikkaa_mua ) on kyllä tarjolla.


      • tilinteri

        Pakko korjata tuota edellisen kirjoittajan soopaa. Tinderistä uloskirjautuminen (eli tapahtuu esim, kun poistat sovelluksen mobiililaitteestasi) ei saa aikaan sitä, että homma lähtee alusta. Mikäli haluaa nollata profiilin, pitää valita profiilin poisto ja kun sen uudelleen aktivoi, niin homma lähtee rullaamaan alusta, mutta samalla menettää jo tulleet matchit.

        Asetuksista voi valita onko profiilisi näkyvissä vai ei, eli silloin oma profiilisi ei näy muille, silloin kun et itse selaa muiden profiileita (selauksen ajaksi näkyvyys täytyy aktivoida).

        On olemassa maksullisia tai osittain ilmaisia Tinder sovelluksia, joista voi nähdä vaikka kaikki selatut profiilit, on niille painanut sitten rastia tai sydäntä. Samoin on olemassa sovelluksia, joissa voi vaihtaa sijaintinsa vaikka maapallon toiselle puolelle tai pystyy näkemään, ketkä ovat jo tykänneet sinusta. Ainakin Applen laitteille löytyy kymmeniä sovelluksia ja muutamalla eurolla saa aktivoitua edellä mainittuja ominaisuuksia.

        Itse käytän nykyään ihan perusversiota, vaikka olen noita edistyneempiäkin sovelluksia ostanut, koska eipä sillä ole mitään merkitystä onko joku minusta jo tykännyt vain huomaanko sen vasta kun itse tykkään. Enhän minä kuitenkaan takaisin tykkää sellaisesta, joka ei itseä miellytä. Joskus oli ihan kiva kokeilla miten flaksi olisi käynyt "turistina" eri suurkaupungeissa.. täytyy sanoa, että kyllä suomimiehelle seuraa olisi tarjolla :)

        Mutta siitä voisin maksaa, että sovellus jättäisi näyttämättä sellaiset profiilit, joissa ei ole kunnollisia kuvia naisista.. en ymmärrä noita koirien kuvia Tinderissä, tuskin kukaan sen perusteella kumppania valitsee tai edes seksiseuraa, minkä näköinen koira henkilöllä on.. mutta ehkä tuo on sitä naisten logiikkaa :D


    • jhggkhjkl

      Kun alkaa viestittelemään matchin kanssa, vissiin ei haittaa jos gps on pois päältä? Tinder ilmeisesti pitää olla päällä että saa siltä toiselta viestin ja äänimerkin omaan puhelimeen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe