kun toyota mainostaa romujaan autopalstoilla, videoa ei edes voi klikata kiinni. Vittumoinen musiikki ja epäkelvot autot
Vittu että vituttaa
15
219
Vastaukset
Eikä ole pelkästään autopalstoilla.
- Myötähäpeää
Ja TV:ssäkin...typerän näköinen ristihuuli mikroauto, tunnen myötähäpeää että joku ajaa noin törkeän näköisellä koppimopolla.
- Kohti_Hybridiä
Maku asioita. Itse pidän keulan ulkonäöstä ja tuon koko luokan auto on mulle sopiva (2 hengen talous ja kaupunkiajoa). En tarvitse iso möhköä autoksi enkä muijaksi. Onkohan se syy kun pitää hankkia käyttötarpeeseen nähden liian isoja autoja?
- Eivaannnappaa
Kohti_Hybridiä kirjoitti:
Maku asioita. Itse pidän keulan ulkonäöstä ja tuon koko luokan auto on mulle sopiva (2 hengen talous ja kaupunkiajoa). En tarvitse iso möhköä autoksi enkä muijaksi. Onkohan se syy kun pitää hankkia käyttötarpeeseen nähden liian isoja autoja?
Kaikki merkit tarjoavat solakoita ja hy ämuotoisia pikkukulkineita. Olen itsekin omistanut sellaisia. Mutta yarppa. Ei
- Kohti_Hybridiä
Eivaannnappaa kirjoitti:
Kaikki merkit tarjoavat solakoita ja hy ämuotoisia pikkukulkineita. Olen itsekin omistanut sellaisia. Mutta yarppa. Ei
Halusin pienen edullisen hybridi auton, joten vaihtoehdot aika vähissä. Sitten kun katsotaan varusteita niin vaihtoehtoja ei hintaluokassa oikein muita ollut. Myönnän, että ei tuo kokonaisuutena mikään nätti ole, mutta parempi kuin edellinen malli.
- OsuiJaUpposiTrolleihin
Mainokset ovat siis täyttäneet tehtävänsä mainiosti. Nimittäin siinä, että Natsivankkuritrolleja fiduttaisi suunnattomasti.Siinä Toyota onnistuu niin mainiosti, että oikein itseänikin naurattaa!!!!!
RUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - ToyotaRuostuu
Täyttää etsikkoaikansa ja panostaa hurjasti mainokseen. Pahimmat kilpailijat ovat vasta julkaisseet uudet päivityksensä ja kestää vielä hetken ennen kuin ne tulevat asiakkaille ja ihmisten pelko päästöveroista ja dieselin kieltämisestä ohjaa tyhmiä hankkimaan onnettomia Toyotan hybridejä. No kohta palaamme jälleen normaaliin tilanteeseen ja Toyota asettuu omaan lokeroonsa kyykkyasentoon ja muut pyyhkivät Tojolla kurat.
- HOLISTI74.9
suututtaako :D ? Toyota valmistaa tänä päivänä autoja sarjatuotantona joita muut tekevät vasta 20 vuoden päästä :D Toyotan Hybridit ollut tuotannossa varmaan 20 vuotta ja nyt vasta maailman surkeimmat autot valmistava vw sai kasattua ensimmäisen hybridinsä joka tosin osoittautui epäonnistuneeksi viritelmäksi :D suututtaako :D ? eipä ole Toyotalla ollut moottori ja vaihteisto ongelmia, miten volkkari konsernilla :D ? suututtaako :D lällllälllllläääääää :D
- Natsinriehuntaa
Natsi riuhuu mieleltään sairaana aloitustekstissä. On hermorauniona kun topyotaa peittoaa kaikki muut.
- Niinpä_niin
Toyota-palstan omaa trollipojua vituttaa suunnattomasti kun Toyota rulettaa ja Vw-konsernilla näkyy kaikki menevän aina perseelleen. Kun maine on Wokkelolla mennyt, ei se palaa enää koskaan. Kestää aikansa ennenkuin kaikki uuden Vw-tekeleen ostajat sen tajuavat mutta hölmöimmätkin viimeistään silloin kun sitä yrittävät taas uuteen autoon vaihtaa.
- mersullamennään
"Moi, vituttaa niin synkästi teidän mainoksenne suosikkisivuistoihini kuuluvalla suomi24.fi sivuilla, että hautautui iäksi halut ostaa toyota. Normaalisti mainoksen saa klikattua kiinni, teidän ärsyttävää mainosta ei."
Sai toyota.fi multa "ystävällisen" viestin, tosin tojoa ei mersumies harkitsisi ikipäivänä, on se niin paljon mersua jäljessä, joka ominaisuudessa.- ÖinenIstunto
Yöllä yhden aikaan kun olen täällä haukkumassa Toyotaa ja sen omistajia, tuo mainos aiheutaa aina hirveän metelin. Minun takiako se on sinne asetettukin pitämään hirveää ääntä.
- enosta
Yöllä, kun avaan koneen ja on hiljaista niin tuo meteli rikkoo hiljaisuuden ,kuuluu naapuriin saakka. Ei saa edes katkaistua.
- eläke.tero
Meidän kulmilla alkaa olla mukavampi nukkua aamuisinkin pidempään kun työssäkäyvien Volkkarien sahaavat käynnistysäänet ovat kaikkoamassa. Tilalle on tullut Lexus ja Toyota hybridejä sekä pari uutta Volvon hybridiä, jotka poistuvat isommille väylille hennosti kehräten.
- Huoltomuisti
Arvoisat asiantuntijat. Mitä merkkiä voi itse huoltaa eniten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5091491- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18817Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101756- 72724
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685