Tornion Vietnamilais ravintola

boikotoija

Käy väki ja tiuhaan, mutta itse boikotoin Vietnamilaisia mm. jo sen takia miten järkyttävästi kohtelevat syötäväksi tarkoitettuja koiria ja kissoja. Oletko nähnyt millaiset ovat nämä kuuluisat koirafestarit? Aivan järkkyä joten kierrän kaukaa mokomat Vietnamilaiset, vaikkeivat nyt täällä kissoja ja koiria täällä söisikään.

7

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koira 🐕 ja apina 🐒 on hyvää. Kannattaa sielläpäin reissatessa maistaa, kun taas kissa🐈ei niin maukasta. Toki kaikkea kannatta maisataa mitä paikallisetkin syö. Eikös se ole niin, että maassa maan tavalla? 😉

• Namnamnam

Kai kuitenkin käyt Tornion ja Kemin "kiinalaisissa" syömässä?

• boikotoija

En tietenkään vaan boikotoin myös kaikkea Kiinalaista, olethan tietoinen kuinka Kiinalaiset kohtelevat eläimiä? Eikä myöskään pidä unohtaa Kiinalaisten huijaukset mm. ravintotuotannossa joista useat elintarvikkeet säteilytetään ja monet ruat saattavat sisältää milloin mitäkin ja ennen kaikkea kaikki Kiinasta tuleva on melko todennäköisesti pahasti saastunutta onhan Kiina yksi maapallomme pahimmmin saastuneita alueita.

• Noilta voi saada rottaakin kanana!

Late Lapista.

• Jeesuspelastaameidät

Itsehän en syö ehtoollista koska en ole kannabaali, se jos mikä on sairasta.

• nirsonimimerkki

Ainoastaan prismasta ja kotipizzasta saa syötäväksi kelpaavaa ruokaa.

• ruokarinnus

Hyvä ruoka siellä ON. Kävin juuri tovi sitten ja hyvää oli. Mikä on aloittajalla pyrkimys tällä manipulointiyrityksellään ???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8236
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6375
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6243
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4851
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2982
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2829
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2796
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2760
    Aihe