Siinä se kysymys olikin :) mitä kaikkea harrastatte?
Sinkut, mitä harrastatte?
28
526
Vastaukset
Salibandya, juoksua joskus, veneilyä, toistaiseks talonpitoa, polttopuuhommia ja tietysti palstailua. 😊
ExN38 kirjoitti:
Mikä on tärkein ja mukavin? Sellainen, jota odotat, että pääset tekemään 🙂?
Veneily tietenkin. Ja salibandy vaihtuu katusählyyn kesäks. Kämpänmyynnin kautta yks jäis pois, mutta eiköhän tuota jotain kivempaa tilalle keksi. Vaikka kyykkä. 😂
tähänsekaappi kirjoitti:
Veneily tietenkin. Ja salibandy vaihtuu katusählyyn kesäks. Kämpänmyynnin kautta yks jäis pois, mutta eiköhän tuota jotain kivempaa tilalle keksi. Vaikka kyykkä. 😂
Moottoripyöräilyäkin mietin... sit jos ja oikeestaan kun... saa kämpän myytyä niin sit vois ajella kortin. 😊
Jääkiekkoa, jalkapalloa, pyöräilyä, moottoripyöräilyä
- yksinkertaista
tähänsekaappi kirjoitti:
Oisin odottanut skimbailuakin. 😆
Mistä repäisit skimbailun.
Kaikissa pujottelijan harrastuksissa pujotellaan yksinkertaista kirjoitti:
Mistä repäisit skimbailun.
Kaikissa pujottelijan harrastuksissa pujotellaanJoo. Totta. 😂
GaigGee, enkä Mitn.. ;D .. Harrastaminen.. Se on Harrastelijoille.. ;D
- m-i-e-z
Mitä kaikkea harrastan luettelo veisi minut hautaan. =P
Mitäköhän en olisi vielä mainostanut liian usein? Harrastan valkoviinejä, taljan päällä makaamista takkatulen loimussa ja ruusujen kasvattamista. =D- yksinkertaista
Myös sähköpöydän laskua ja nousua?
- m-i-e-z
yksinkertaista kirjoitti:
Myös sähköpöydän laskua ja nousua?
Heti pitsinnypläyskurssin jälkeen, kun olen kudonnut villasukat ja leiponut munkkeja. =)
Sähköpöydän nosto ja lasku on tylsää, siinä kun sähköpöytä nousee ja laskee painikkeesta. - sähköpöytä-on-hyvä
m-i-e-z kirjoitti:
Heti pitsinnypläyskurssin jälkeen, kun olen kudonnut villasukat ja leiponut munkkeja. =)
Sähköpöydän nosto ja lasku on tylsää, siinä kun sähköpöytä nousee ja laskee painikkeesta.Sitten sinä olet tylsä. Kyllä tuollainen sähköpöydän nousu ja lasku on ..mahtavaa.
Siinä voi pitää päällä ruokaa ja juomia. Myös lukemista!!
Eukon löytäessä tämän voi sitoa pöytään kiinni ja kutitella miltä korkeudelta vaan milloinkin haluaa.
Illalla jos väsyttää ja nuokkuu, voi pöydän nostaa sopivaan korkeuteen, että ei nuoku. sähköpöytä-on-hyvä kirjoitti:
Sitten sinä olet tylsä. Kyllä tuollainen sähköpöydän nousu ja lasku on ..mahtavaa.
Siinä voi pitää päällä ruokaa ja juomia. Myös lukemista!!
Eukon löytäessä tämän voi sitoa pöytään kiinni ja kutitella miltä korkeudelta vaan milloinkin haluaa.
Illalla jos väsyttää ja nuokkuu, voi pöydän nostaa sopivaan korkeuteen, että ei nuoku."Eukon löytäessä tämän voi sitoa pöytään kiinni ja kutitella miltä korkeudelta vaan milloinkin haluaa."
.. ;D
- Melamies247
Suurin osa ajasta menee töissä, mutta vähäisellä vapaa-ajalla harrastan kajakilla melomista. Nyt alkaa olemaan säätkin tuohon hommaan otolliset. Huomenna pääsee taas vesille.
Kajakkimelonta on kivaa :) itse vain joella ja järvellä olen käynyt, merellä varmasti hankalampaa :)
- Kiltti-ja-kunnollinen
Lopetin kuntoilun ja aloitin veneilyn ja kalastuksen.
- M184
Talvella salibandya ja salia ilman tuota bandyä. Lisäksi venyttelyä ja kehonhuoltoa ryhmissä kun sitä kotona ei tule harrastettua.
Kesällä jatkan salilla mutta sb vaihtuu jalkapalloksi ja frisbeekiekkoiluksi. Lisäksi olen pyrkinyt hölkkäilemään lähikuntien kiintorasteja läpi.
Teatterit, elokuvat ja keikat olisivat myös mukavia harrasteita mutta niihin ei oikein tule yksikseen lähdettyä. Sali, metsästys, kalastus, lenkkeily, vaeltaminen..
Yleinen eräily.- harrasharrastelija
Tjaas, minä ostin pianon ja soitan sitä. Ongelma on vaan, kun en osaa oikein soittaa.
Silti se ei häiritse soittoa. Piano on sähköpiano, niin ei koko kaupunki joudu kuuntelemaan vaan voin laittaa kuulokkeet korville.
Kun se ei innosta, niin sitten menen ulos laulamaan lintujen kanssa kilpaa.
Räkättirastaat ovat haastavia. Kilpalaulanta meinaa muuttua aina kivien heittämiseksi.
Onhan sekin opettelemista, että hillitsee itseään ja heittää vaan esim. 3 kiveä.
Oikeasti kai tarviisin jonkun harrastuksen. Mitähän sitä alkaisi hommailee?
Ideoita?
Uikkareiden kutomiskurssille en mene. Juokseminnen, kuntosali ja keikat. Salilla käyn ainoastaan siksi että näytän paremmalta naisten silmään.
- enkelitselleni
kävelyä, lukemista, pyöräilyä, huomenna ihana lenkkeilysää, ei ole mitään pakkoa mennä vieraan ihmisen muuttohommiin
- Teknodonna
Dokaamista, röökaamista ja yleistä velttoilua ja viranomaisten välttelyä.
Käyn toisinaan mielikuvitusnaisissa.
(reps) - perusjamppa11
Kuntosalia, itsepuolustuslajia ja lenkkeilyä. Elokuvien katsomista ja matkailua, jos ne lasketaan harrastukseksi.
- taasviikonlopputulos
Teknodonna oli ainut tässä ketjussa joka puhui totta.
Epätoivoisten sinkkujen ainut harrastus on aina ollut vellin veto, viinaa kaljaa sidukkaa lonkkuu kaksin käsin.
Nuppi turvoksiin.
Krapulapäivinä otetaan korjaussarjaa, hyvä jos jaksaa siivota tai ruokaa tehdä. Ei siinä muuta harrasteta kuin rahojen laskemista. - 101prosHetero
Harrastukset. Ne on homoille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14210771
- 525160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452363Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1142229- 292063
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411492Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291174Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341143Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk551034