Sinkut, mitä harrastatte?

Siinä se kysymys olikin :) mitä kaikkea harrastatte?

28

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salibandya, juoksua joskus, veneilyä, toistaiseks talonpitoa, polttopuuhommia ja tietysti palstailua. 😊

      • Mikä on tärkein ja mukavin? Sellainen, jota odotat, että pääset tekemään 🙂?


      • ExN38 kirjoitti:

        Mikä on tärkein ja mukavin? Sellainen, jota odotat, että pääset tekemään 🙂?

        Veneily tietenkin. Ja salibandy vaihtuu katusählyyn kesäks. Kämpänmyynnin kautta yks jäis pois, mutta eiköhän tuota jotain kivempaa tilalle keksi. Vaikka kyykkä. 😂


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Veneily tietenkin. Ja salibandy vaihtuu katusählyyn kesäks. Kämpänmyynnin kautta yks jäis pois, mutta eiköhän tuota jotain kivempaa tilalle keksi. Vaikka kyykkä. 😂

        Moottoripyöräilyäkin mietin... sit jos ja oikeestaan kun... saa kämpän myytyä niin sit vois ajella kortin. 😊


    • Jääkiekkoa, jalkapalloa, pyöräilyä, moottoripyöräilyä

      • Likkunnallinen ja vauhdista pitävä olet ilmeisesti 🙂


      • Oisin odottanut skimbailuakin. 😆


      • yksinkertaista
        tähänsekaappi kirjoitti:

        Oisin odottanut skimbailuakin. 😆

        Mistä repäisit skimbailun.

        Kaikissa pujottelijan harrastuksissa pujotellaan


      • yksinkertaista kirjoitti:

        Mistä repäisit skimbailun.

        Kaikissa pujottelijan harrastuksissa pujotellaan

        Joo. Totta. 😂


    • GaigGee, enkä Mitn.. ;D .. Harrastaminen.. Se on Harrastelijoille.. ;D

    • m-i-e-z

      Mitä kaikkea harrastan luettelo veisi minut hautaan. =P

      Mitäköhän en olisi vielä mainostanut liian usein? Harrastan valkoviinejä, taljan päällä makaamista takkatulen loimussa ja ruusujen kasvattamista. =D

      • yksinkertaista

        Myös sähköpöydän laskua ja nousua?


      • m-i-e-z
        yksinkertaista kirjoitti:

        Myös sähköpöydän laskua ja nousua?

        Heti pitsinnypläyskurssin jälkeen, kun olen kudonnut villasukat ja leiponut munkkeja. =)
        Sähköpöydän nosto ja lasku on tylsää, siinä kun sähköpöytä nousee ja laskee painikkeesta.


      • sähköpöytä-on-hyvä
        m-i-e-z kirjoitti:

        Heti pitsinnypläyskurssin jälkeen, kun olen kudonnut villasukat ja leiponut munkkeja. =)
        Sähköpöydän nosto ja lasku on tylsää, siinä kun sähköpöytä nousee ja laskee painikkeesta.

        Sitten sinä olet tylsä. Kyllä tuollainen sähköpöydän nousu ja lasku on ..mahtavaa.
        Siinä voi pitää päällä ruokaa ja juomia. Myös lukemista!!
        Eukon löytäessä tämän voi sitoa pöytään kiinni ja kutitella miltä korkeudelta vaan milloinkin haluaa.
        Illalla jos väsyttää ja nuokkuu, voi pöydän nostaa sopivaan korkeuteen, että ei nuoku.


      • sähköpöytä-on-hyvä kirjoitti:

        Sitten sinä olet tylsä. Kyllä tuollainen sähköpöydän nousu ja lasku on ..mahtavaa.
        Siinä voi pitää päällä ruokaa ja juomia. Myös lukemista!!
        Eukon löytäessä tämän voi sitoa pöytään kiinni ja kutitella miltä korkeudelta vaan milloinkin haluaa.
        Illalla jos väsyttää ja nuokkuu, voi pöydän nostaa sopivaan korkeuteen, että ei nuoku.

        "Eukon löytäessä tämän voi sitoa pöytään kiinni ja kutitella miltä korkeudelta vaan milloinkin haluaa."

        .. ;D


    • Melamies247

      Suurin osa ajasta menee töissä, mutta vähäisellä vapaa-ajalla harrastan kajakilla melomista. Nyt alkaa olemaan säätkin tuohon hommaan otolliset. Huomenna pääsee taas vesille.

      • Kajakkimelonta on kivaa :) itse vain joella ja järvellä olen käynyt, merellä varmasti hankalampaa :)


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Lopetin kuntoilun ja aloitin veneilyn ja kalastuksen.

    • M184

      Talvella salibandya ja salia ilman tuota bandyä. Lisäksi venyttelyä ja kehonhuoltoa ryhmissä kun sitä kotona ei tule harrastettua.
      Kesällä jatkan salilla mutta sb vaihtuu jalkapalloksi ja frisbeekiekkoiluksi. Lisäksi olen pyrkinyt hölkkäilemään lähikuntien kiintorasteja läpi.
      Teatterit, elokuvat ja keikat olisivat myös mukavia harrasteita mutta niihin ei oikein tule yksikseen lähdettyä.

    • Sali, metsästys, kalastus, lenkkeily, vaeltaminen..

      Yleinen eräily.

    • harrasharrastelija

      Tjaas, minä ostin pianon ja soitan sitä. Ongelma on vaan, kun en osaa oikein soittaa.
      Silti se ei häiritse soittoa. Piano on sähköpiano, niin ei koko kaupunki joudu kuuntelemaan vaan voin laittaa kuulokkeet korville.
      Kun se ei innosta, niin sitten menen ulos laulamaan lintujen kanssa kilpaa.
      Räkättirastaat ovat haastavia. Kilpalaulanta meinaa muuttua aina kivien heittämiseksi.
      Onhan sekin opettelemista, että hillitsee itseään ja heittää vaan esim. 3 kiveä.
      Oikeasti kai tarviisin jonkun harrastuksen. Mitähän sitä alkaisi hommailee?
      Ideoita?
      Uikkareiden kutomiskurssille en mene.

    • Juokseminnen, kuntosali ja keikat. Salilla käyn ainoastaan siksi että näytän paremmalta naisten silmään.

    • enkelitselleni

      kävelyä, lukemista, pyöräilyä, huomenna ihana lenkkeilysää, ei ole mitään pakkoa mennä vieraan ihmisen muuttohommiin

    • Teknodonna

      Dokaamista, röökaamista ja yleistä velttoilua ja viranomaisten välttelyä.

      Käyn toisinaan mielikuvitusnaisissa.

      (reps)

      • Oletko siis mies 😳? Vai nainen?


    • perusjamppa11

      Kuntosalia, itsepuolustuslajia ja lenkkeilyä. Elokuvien katsomista ja matkailua, jos ne lasketaan harrastukseksi.

    • taasviikonlopputulos

      Teknodonna oli ainut tässä ketjussa joka puhui totta.
      Epätoivoisten sinkkujen ainut harrastus on aina ollut vellin veto, viinaa kaljaa sidukkaa lonkkuu kaksin käsin.
      Nuppi turvoksiin.
      Krapulapäivinä otetaan korjaussarjaa, hyvä jos jaksaa siivota tai ruokaa tehdä. Ei siinä muuta harrasteta kuin rahojen laskemista.

    • 101prosHetero

      Harrastukset. Ne on homoille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe