Sinkut, mitä harrastatte?

Siinä se kysymys olikin :) mitä kaikkea harrastatte?

28

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salibandya, juoksua joskus, veneilyä, toistaiseks talonpitoa, polttopuuhommia ja tietysti palstailua. 😊

      • Mikä on tärkein ja mukavin? Sellainen, jota odotat, että pääset tekemään 🙂?


      • ExN38 kirjoitti:

        Mikä on tärkein ja mukavin? Sellainen, jota odotat, että pääset tekemään 🙂?

        Veneily tietenkin. Ja salibandy vaihtuu katusählyyn kesäks. Kämpänmyynnin kautta yks jäis pois, mutta eiköhän tuota jotain kivempaa tilalle keksi. Vaikka kyykkä. 😂


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        Veneily tietenkin. Ja salibandy vaihtuu katusählyyn kesäks. Kämpänmyynnin kautta yks jäis pois, mutta eiköhän tuota jotain kivempaa tilalle keksi. Vaikka kyykkä. 😂

        Moottoripyöräilyäkin mietin... sit jos ja oikeestaan kun... saa kämpän myytyä niin sit vois ajella kortin. 😊


    • Jääkiekkoa, jalkapalloa, pyöräilyä, moottoripyöräilyä

      • Likkunnallinen ja vauhdista pitävä olet ilmeisesti 🙂


      • Oisin odottanut skimbailuakin. 😆


      • yksinkertaista
        tähänsekaappi kirjoitti:

        Oisin odottanut skimbailuakin. 😆

        Mistä repäisit skimbailun.

        Kaikissa pujottelijan harrastuksissa pujotellaan


      • yksinkertaista kirjoitti:

        Mistä repäisit skimbailun.

        Kaikissa pujottelijan harrastuksissa pujotellaan

        Joo. Totta. 😂


    • GaigGee, enkä Mitn.. ;D .. Harrastaminen.. Se on Harrastelijoille.. ;D

    • m-i-e-z

      Mitä kaikkea harrastan luettelo veisi minut hautaan. =P

      Mitäköhän en olisi vielä mainostanut liian usein? Harrastan valkoviinejä, taljan päällä makaamista takkatulen loimussa ja ruusujen kasvattamista. =D

      • yksinkertaista

        Myös sähköpöydän laskua ja nousua?


      • m-i-e-z
        yksinkertaista kirjoitti:

        Myös sähköpöydän laskua ja nousua?

        Heti pitsinnypläyskurssin jälkeen, kun olen kudonnut villasukat ja leiponut munkkeja. =)
        Sähköpöydän nosto ja lasku on tylsää, siinä kun sähköpöytä nousee ja laskee painikkeesta.


      • sähköpöytä-on-hyvä
        m-i-e-z kirjoitti:

        Heti pitsinnypläyskurssin jälkeen, kun olen kudonnut villasukat ja leiponut munkkeja. =)
        Sähköpöydän nosto ja lasku on tylsää, siinä kun sähköpöytä nousee ja laskee painikkeesta.

        Sitten sinä olet tylsä. Kyllä tuollainen sähköpöydän nousu ja lasku on ..mahtavaa.
        Siinä voi pitää päällä ruokaa ja juomia. Myös lukemista!!
        Eukon löytäessä tämän voi sitoa pöytään kiinni ja kutitella miltä korkeudelta vaan milloinkin haluaa.
        Illalla jos väsyttää ja nuokkuu, voi pöydän nostaa sopivaan korkeuteen, että ei nuoku.


      • sähköpöytä-on-hyvä kirjoitti:

        Sitten sinä olet tylsä. Kyllä tuollainen sähköpöydän nousu ja lasku on ..mahtavaa.
        Siinä voi pitää päällä ruokaa ja juomia. Myös lukemista!!
        Eukon löytäessä tämän voi sitoa pöytään kiinni ja kutitella miltä korkeudelta vaan milloinkin haluaa.
        Illalla jos väsyttää ja nuokkuu, voi pöydän nostaa sopivaan korkeuteen, että ei nuoku.

        "Eukon löytäessä tämän voi sitoa pöytään kiinni ja kutitella miltä korkeudelta vaan milloinkin haluaa."

        .. ;D


    • Melamies247

      Suurin osa ajasta menee töissä, mutta vähäisellä vapaa-ajalla harrastan kajakilla melomista. Nyt alkaa olemaan säätkin tuohon hommaan otolliset. Huomenna pääsee taas vesille.

      • Kajakkimelonta on kivaa :) itse vain joella ja järvellä olen käynyt, merellä varmasti hankalampaa :)


    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Lopetin kuntoilun ja aloitin veneilyn ja kalastuksen.

    • M184

      Talvella salibandya ja salia ilman tuota bandyä. Lisäksi venyttelyä ja kehonhuoltoa ryhmissä kun sitä kotona ei tule harrastettua.
      Kesällä jatkan salilla mutta sb vaihtuu jalkapalloksi ja frisbeekiekkoiluksi. Lisäksi olen pyrkinyt hölkkäilemään lähikuntien kiintorasteja läpi.
      Teatterit, elokuvat ja keikat olisivat myös mukavia harrasteita mutta niihin ei oikein tule yksikseen lähdettyä.

    • Sali, metsästys, kalastus, lenkkeily, vaeltaminen..

      Yleinen eräily.

    • harrasharrastelija

      Tjaas, minä ostin pianon ja soitan sitä. Ongelma on vaan, kun en osaa oikein soittaa.
      Silti se ei häiritse soittoa. Piano on sähköpiano, niin ei koko kaupunki joudu kuuntelemaan vaan voin laittaa kuulokkeet korville.
      Kun se ei innosta, niin sitten menen ulos laulamaan lintujen kanssa kilpaa.
      Räkättirastaat ovat haastavia. Kilpalaulanta meinaa muuttua aina kivien heittämiseksi.
      Onhan sekin opettelemista, että hillitsee itseään ja heittää vaan esim. 3 kiveä.
      Oikeasti kai tarviisin jonkun harrastuksen. Mitähän sitä alkaisi hommailee?
      Ideoita?
      Uikkareiden kutomiskurssille en mene.

    • Juokseminnen, kuntosali ja keikat. Salilla käyn ainoastaan siksi että näytän paremmalta naisten silmään.

    • enkelitselleni

      kävelyä, lukemista, pyöräilyä, huomenna ihana lenkkeilysää, ei ole mitään pakkoa mennä vieraan ihmisen muuttohommiin

    • Teknodonna

      Dokaamista, röökaamista ja yleistä velttoilua ja viranomaisten välttelyä.

      Käyn toisinaan mielikuvitusnaisissa.

      (reps)

      • Oletko siis mies 😳? Vai nainen?


    • perusjamppa11

      Kuntosalia, itsepuolustuslajia ja lenkkeilyä. Elokuvien katsomista ja matkailua, jos ne lasketaan harrastukseksi.

    • taasviikonlopputulos

      Teknodonna oli ainut tässä ketjussa joka puhui totta.
      Epätoivoisten sinkkujen ainut harrastus on aina ollut vellin veto, viinaa kaljaa sidukkaa lonkkuu kaksin käsin.
      Nuppi turvoksiin.
      Krapulapäivinä otetaan korjaussarjaa, hyvä jos jaksaa siivota tai ruokaa tehdä. Ei siinä muuta harrasteta kuin rahojen laskemista.

    • 101prosHetero

      Harrastukset. Ne on homoille

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe