Vapunpäivänä kauppareissulla minut pysäytti itseni ikäinen kaunis nainen ja halusi keskustella kanssani. No eihän siitä voinut kieltäytyä. Ilmeni että oltiin tavattu 80- luvulla, ja että hän oli ihastunut ensisilmäyksellä minuun. Hetimälleen minäkin muistin ensitapaamisemme, hän oli sanoinkuvaattoman kaunis ja hyväkäytöksinen. Juteltiin, ja pölijyytttäni en tajunnut, että hän oli kiinnostunut minusta....... Nyt hän kertoi nähneensä minut vilaukselta muutamia kertoja myöhemmin ja aina muistaneensa ensitapaamisemme. Kertoi jääneensä leskeksi jonkin aikaa sitten. Sanoi myös, ettei hän halua mitenkään aiheuttaa häiriötä minun ja mahdollisen naisystäväni välille, ei ollut koskaan nähnyt minua kenenkään naisen kanssa. Olin kuin puulla päähän lyöty, mutta välittömästi kerroin olevani naimisissa, tajusin että jos jotakin jatkuu hänen kanssaan niin valehtelemalla ei aloiteta. Hän jätti tilanteen auki, niinkuin minäkin, nyt tiedämme vain toistemme nimet. Pakkohan minun on tutustua häneen tarkemmin, varsinkin kun kun avioliittoni on rakoillut jo alusta alkaen.
Unettomia öitä
JoHannis
1
409
Vastaukset
- nostalgiamieli
Ohoh, aikas mehukas ja jänskä tilanne. Olen samaa mieltä, että tosiaan kannattaa tutustua häneen paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897