Miksi jääkiekko selostajat on miehiä?

Sinkkumies---

Eikö naiset osaa selostaa. Kuuntelisin mielummin naista kun tuota mika saukkosta.

19

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti-ja-kunnollinen

Ei naiset tiedä jääkiekosta mitään muuta kun että ne pelaajat tienaa hyvin

• lapsellisetmiehet

En tiennyt sitäkään. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

• ihquaihqua

Itsekkin kuuntelisin mieluummin naisselostajaa.
      Mutta vain jos se ei ala huutamaan tai kirkumaan maalin tullessa.

• no-huutavat

Sori vaan mutta mitä muuta miesselostaja tekee kun huutaa maalin tullessa. Voi vuodattaa jopa muutaman kyyneleen. Kiva tietenkin nähdä inhimillisyyttä miehen mielessä. Edes jääkiekon puitteissa. :))

• Jos haluat kuulla naisten kirkumista niin käy kiskasemassa kadulla vastaantulevan tytön housut kinttuihin.

• Sinkkumies---

No niille riittää jo naamani näkeminen.

• asioistatietävätaho

Ei naiset mitään osaa selostaa.

• asioistatietävätaho

Paitsi tietysti sitä kuka heitä on taas pannut ja missä asennossa ja kuinka suurella kyrvällä.

• hahhhaaaaa
        asioistatietävätaho kirjoitti:

Paitsi tietysti sitä kuka heitä on taas pannut ja missä asennossa ja kuinka suurella kyrvällä.

No jo tuli kyrpä kuvioihin mukaan jopa jääkiekossa. Taitaa oikeasti olla miehilläkin puhe siitä mistä puute.

• 1217

Taitoluistelua, telinevoimistelua ynm. mielenkiintoista juontaa nainen.

• kendojanarin.anus

Kuuntelisit siis mieluummin vaikka Anu Saukkosta selostamassa kendoa?

• Anonyymi

Olet kyrpäläjä ja persreikäidiootti potkupallohuarraaaaaa! Vitun millipippeli! Lätkä jyrääääää! Paljon vauhdikkaampaa ja viihdyttävämpää kuin potkupallopersereikääääää! Potkupallo on vitun tylsää keskialueen hinkkausta. Ei vetoja, ei hyökkäyksiä, pelkkää paskaaaaa!!!!!

Itse aiheeseen: ei todellakaan naisia selostajaksi, ei edes kommentaattoreiksi tai studioon! Korkeintaan kaukalonlaitatoimittajiksi. Laura Ruohola oli ihana omana aikanaan siinä hommassa.

• Urheiluselostaminen on vähän jakaantunut sukupuolittain eri lajeihin. Miehet selostaa vaikka jääkiekkoa, hiihtoa ja jalkapalloa ja yleensä myös yleisurheilua ja naiset taitoluistelua ja ehkä esteratsastusta. En tiedä miksi näin on, mutta tällaista olen havainnut katsoessa vaikka talvi-ja kesäolympialaisia.

• Tosin nyt viimeksi talviolympialaisissa oli myös naisia kommentoimassa studiossa jääkiekkoa (sekä miesten että naisten). Selostaja oli sitten mies. Vai oliko kaksi miestä?

• Naiset kiinnittävät huomionsa vääriin asioihin. Jääkiekossa saattaisivat kehua keskushyökkääjän viriilisyyttä tai maalivahdin persettä. Odotettavissa olisi myös spekulaatioita eri pelaajien parisuhdekuvioista.

• Vaimo katsoo jääkiekkoa ja selostaa...

• Anonyymi

Siitä sitten tuotantoyhtiölle viestiä ja pyyntöä naisselostajasta. Kun tarpeeksi moni pyytää niin kyllä se pyyntö toteutetaan.

• Anonyymi

Joo olisi kuvaavaa, kun alkaisivat puhumaan, et se ja se pelaaja ovat komeita, heidän kanssa olis varmaan kiva viettää iltaa ja miksei enemmänkin. Itse peli jäisi sivujuoneksi ja vähemmälle huomiolle. Sit ne korkuiset korkealta ja kovaa, kun tulee tai meinaa tulla maali. Uskottavuus?

• Anonyymi

Onhan niitä urheiluselostajina naisia. Huvittavaa, että joka paikassa missä naisia ei juuri ole, pitää aloittaa sovinistinen vähättely. Kunnes sitten niitä naisia alkaa olemaan sielläkin, alkaa parku, että pitääkö naisia joka paikkaan tunkea jne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1646
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1551
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1288
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1262
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      877
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      843
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      817
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe