kokoa S , M, L, XL ja hinta olis 2--6 eroa sisältää posikulut
http://aijaa.com/ycHF1Z
mun yhellä serkulla oli tuollaset mut se ei myy niitä olisko kellään myydä tuollasia
alushousun voisin tälläsen ostaa
18
451
Vastaukset
- Kaikkea_ne_yrittää
Onkohan tässä jokin piiloilmoitus käytettyjen pöksyjen ostajalta. Eihän yhdellä ihmisellä kokoskaala ole sentään S-XL.
Eikö serkkusi kertonut mistä osti pöksynsä? Voisit ostaa itsellesikin samasta paikasta ja vieläpä aivan käyttämättöminä.
Vai oliko syynä se ettei niitä saa sieltä 0-4 eurolla (postikulut vähennetty). - tähäsä
ei niitä enään myydä missään haluaisin tälläset jooko jos joku vois mulle myydä
- tähäsä
mä kävin tänään serkunluona ja se antokoittaa niitä alus housuja sillä oli L ja XL kokoset molemmat oli sopivat mulle mut se ei myy kumpaakaan mulle
- tähäsä
niin olisko jollain myydä
- kisumimmi
Valkosena olis ja pitsillä.
- kisumimmi
Olis myytävänä varmaan kolmet tai neljät, kun ne on kokoa L, joku neropatti antoi lahjaks. Liian isoja, ei ole käytetty.
- tähäsä
jos myyt niin ootko torissa tai huutonetissä niitä myydä niin voisin ne ostaa
- Tulee_kilpahuutoa
tähäsä kirjoitti:
jos myyt niin ootko torissa tai huutonetissä niitä myydä niin voisin ne ostaa
Torissa tai Huutonetissä saanee muilta paremman hinnan kuin tuon aloituksessa mainitun 0-4 euroa.
- tähäsä
2--7 euroa sisältäen postikulut
- Ei_mitään_järkeä
tähäsä kirjoitti:
2--7 euroa sisältäen postikulut
Ahaa - hintaa on nostettu: 0-5 euroa pöksyistä postimaksu n. 2 euroa. Pakkauskulut vielä päälle niin menee halvimmillaan miinukselle.
- tähäsä
ei vaanm 2--10 euroa sisältää postikulut mitä halvemmalla sen parempi tää on mun viiminen tarjous
- tähäsä
olisin kiitollinen jos joku myis tullaset mulle
- tähäsä
mitä halvemmalla niin sen varmemminostan ne
- Ei_mitään_järkeä
Eihän tuo ole enää ostamista kun halvimmillaan myyjä joutuu maksamaan että saa lähettää pöksyjä.
- tähähä
jaa pankaa ne nyt nettiin muuntiin vaikka toriin tai huutonettiin jollakin hinnalla niin mie katon ostanko ne haluaisin tuollaset
- tähäsä
niin ja sit linki tämän viestin ala puolelle josta pääsee ostaan ne muistakaa panna kuva niistä kun myytte niitä
- tähäsä
jos joku myy näitä alus housuja niin hinta olis 2,50--10 euroa sisältäen postikulut (olisin kiitollinen jos joku myis )
- tähäsä
niinvoiako joku myydätullaset alushousut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005238012- 2332745
- 262611
- 1642009
- 1211891
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61685Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175