kokoa S , M, L, XL ja hinta olis 2--6 eroa sisältää posikulut
http://aijaa.com/ycHF1Z
mun yhellä serkulla oli tuollaset mut se ei myy niitä olisko kellään myydä tuollasia
alushousun voisin tälläsen ostaa
18
461
Vastaukset
- Kaikkea_ne_yrittää
Onkohan tässä jokin piiloilmoitus käytettyjen pöksyjen ostajalta. Eihän yhdellä ihmisellä kokoskaala ole sentään S-XL.
Eikö serkkusi kertonut mistä osti pöksynsä? Voisit ostaa itsellesikin samasta paikasta ja vieläpä aivan käyttämättöminä.
Vai oliko syynä se ettei niitä saa sieltä 0-4 eurolla (postikulut vähennetty). - tähäsä
ei niitä enään myydä missään haluaisin tälläset jooko jos joku vois mulle myydä
- tähäsä
mä kävin tänään serkunluona ja se antokoittaa niitä alus housuja sillä oli L ja XL kokoset molemmat oli sopivat mulle mut se ei myy kumpaakaan mulle
- tähäsä
niin olisko jollain myydä
- kisumimmi
Valkosena olis ja pitsillä.
- kisumimmi
Olis myytävänä varmaan kolmet tai neljät, kun ne on kokoa L, joku neropatti antoi lahjaks. Liian isoja, ei ole käytetty.
- tähäsä
jos myyt niin ootko torissa tai huutonetissä niitä myydä niin voisin ne ostaa
- Tulee_kilpahuutoa
tähäsä kirjoitti:
jos myyt niin ootko torissa tai huutonetissä niitä myydä niin voisin ne ostaa
Torissa tai Huutonetissä saanee muilta paremman hinnan kuin tuon aloituksessa mainitun 0-4 euroa.
- tähäsä
2--7 euroa sisältäen postikulut
- Ei_mitään_järkeä
tähäsä kirjoitti:
2--7 euroa sisältäen postikulut
Ahaa - hintaa on nostettu: 0-5 euroa pöksyistä postimaksu n. 2 euroa. Pakkauskulut vielä päälle niin menee halvimmillaan miinukselle.
- tähäsä
ei vaanm 2--10 euroa sisältää postikulut mitä halvemmalla sen parempi tää on mun viiminen tarjous
- tähäsä
olisin kiitollinen jos joku myis tullaset mulle
- tähäsä
mitä halvemmalla niin sen varmemminostan ne
- Ei_mitään_järkeä
Eihän tuo ole enää ostamista kun halvimmillaan myyjä joutuu maksamaan että saa lähettää pöksyjä.
- tähähä
jaa pankaa ne nyt nettiin muuntiin vaikka toriin tai huutonettiin jollakin hinnalla niin mie katon ostanko ne haluaisin tuollaset
- tähäsä
niin ja sit linki tämän viestin ala puolelle josta pääsee ostaan ne muistakaa panna kuva niistä kun myytte niitä
- tähäsä
jos joku myy näitä alus housuja niin hinta olis 2,50--10 euroa sisältäen postikulut (olisin kiitollinen jos joku myis )
- tähäsä
niinvoiako joku myydätullaset alushousut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101681- 1711618
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691538Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231318Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901194Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 97902
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr187825Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud211791