Olen pyöritellyt päässäni jo vuodenvaihteesta asti ajatusta blogikirjoittelun aloittamisesta, aiheena olisi ainakin sinkkunaisen munkinpaisto ja mazdan tuunaus.
Käsittääkseni kukaan ei ole koskaan tehnyt samaa, kirjoitellut miehenä blogia naisille. Haasteena tässä lienee se, ettei blogini kiinnosta oikeita naisia mutta jostakin lukijoita olisi saatava.
Olisi kiva kuulla sinkkupalstan pojilta kiinnostaisiko tuollainen blogi heitä ja mistä aiheista he haluaisivat lukea.
aloitan ehkä blogin
7
193
Vastaukset 7
Kirjoita juttua munkipaistosta, Motonetissä käynnistä ja keltaisen Mazdan korjaamisesta. Palstapojat ilahtuisivat.
- Tsemiäpertsulitsemiä
Oi kuinka omaperäistä ja rohkeaa! Olisit meidän kaikkien sankari, tee se! Idotan innolla sitä...iiik.
Selvisi että blogi on jo olemassa, keksi jotain muuta.
Yhdennaisenblogi tai jotain sinnepäin, luen sitä aktiivisesti.Minusta ihan hyvä blogi ja jokseenkin käsittämätöntä tämä palstalla vallitseva vihamielisyys sitä ja ExN38:ia kohtaan. Vaikka itsekin usein tuomitsen naisten käytöstä globaalina ominaisuutena niin ExN38:n jutut eivät ole minua mitenkään häirinneet, päinvastoin, ja vaikken hänen kanssaan varmaan ihan joka asiasta olekaan samaa mieltä niin en voi ymmärtää miten paljon joidenkin persettä voi kutittaa tuollainen avoimuus kun ei se ole kuitenkaan keneltäkään pois täällä. Palstahan on sellainen paikka että avoimuudesta saa maksaa hintaa ja kohtuullisessa määrin ihan ymmärrettävää että asioista täällä jauhetaan mutta tämä ExN38:iin kohdistunut viimeaikainen vaino alkaa minuakin jo vähän tympäistä kun ihan kiva ihminen käsittääkseni kyseessä.
Harmaaritari kirjoitti:
Minusta ihan hyvä blogi ja jokseenkin käsittämätöntä tämä palstalla vallitseva vihamielisyys sitä ja ExN38:ia kohtaan. Vaikka itsekin usein tuomitsen naisten käytöstä globaalina ominaisuutena niin ExN38:n jutut eivät ole minua mitenkään häirinneet, päinvastoin, ja vaikken hänen kanssaan varmaan ihan joka asiasta olekaan samaa mieltä niin en voi ymmärtää miten paljon joidenkin persettä voi kutittaa tuollainen avoimuus kun ei se ole kuitenkaan keneltäkään pois täällä. Palstahan on sellainen paikka että avoimuudesta saa maksaa hintaa ja kohtuullisessa määrin ihan ymmärrettävää että asioista täällä jauhetaan mutta tämä ExN38:iin kohdistunut viimeaikainen vaino alkaa minuakin jo vähän tympäistä kun ihan kiva ihminen käsittääkseni kyseessä.
Jaa niin ja jos ExN38 nyt näitä enää vilkaisee niin se outo ääni saattaisi ehkä tulla siitä että pakoputki käydessä kolisee pohjaan tai puskurin alla olevan peltiin, kiinnitykset kannattaa tsekata jos pääsee jossain pohjan alle kurkistamaan.
- Teknodonna
Mjaa
No siis mua ei ainakaan kiinnosta. Itse kirjoittelen naisena naisille miesblogia, jossa tosimies ottaa asiat haltuunsa ja avaa sisäisiä solmujaan introspektiivisillä menetelmillä, eli naisen näkökulmasta.
(naurua)- mies.bloggaaja
Tuohan on huikeeta, jos sinä pystyt tuohon niin varmaan moni muukin pystyy samaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.891368Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu43893- 13827
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40808Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.81720- 90711
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17707- 46698
- 58648
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27647Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97631- 66623
- 43601
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56575Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47566- 9555
- 43544
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31505