Miten ottaa yhteys

froggeri30

Miten Sinkut-palstan kirjoittelijoihin (rekisteröityneisiin) otetaan yhteyttä privaviestillä tms?

Huomasin että profiileissa ei ole kuin profiiliteksti mutta ei mitään yksityisviesti-nappia.

Olen uusi täällä.

4

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskusennen

Ei varmaan voikaan ottaa. Nämä jutut on muuttuneet vuosien aikana monta kertaa.

• TL:DR: Ota yhteyttä nimimerkistä muodostettuun s-postiin. Näin saat ehkä yhteyden rekattuun käyttäjään, mikäli hänen posti on aktivoitu.

Täällä ei ole ENÄÄN tuollaista varsinaista "yksityisviesti" mahdollisuutta. Tuo poistui jokunen vuosi sitten.

MUTTA yhteyden saa mahdollisesti rekisteröityneisiin palstan käyttäjiin, mikäli ovat ottaneet s24:n s-postin myös käyttöön. Tuo s-posti osoite muodostuu nimimerkki jonka perään "ät"-merkki ja suomi24 piste fi.

Mutta tuo s-posti osoite ei ole automaattisesti aktivoituna kun luot rekisteröidyn profiilin. Profiilin rekisteröinnin jälkeen pittää vielä käydä ainakin kerran tämän suomi24;:n postin puolella, jolloin se postiosoite aktivoituu.

• joskusennen

Voi olla eri käyttäjätunnuksilla rekisteröitynä. Mulla ainakin on sähköposti ihan eri käyttäjätunnuksella kun vaikkapa täällä käytän. Harvoin yleensä käytän mitään tunnusta ainakaan sinkkupalstalla. :))

• joskusennen kirjoitti:

Voi olla eri käyttäjätunnuksilla rekisteröitynä. Mulla ainakin on sähköposti ihan eri käyttäjätunnuksella kun vaikkapa täällä käytän. Harvoin yleensä käytän mitään tunnusta ainakaan sinkkupalstalla. :))

Voi olla juu...

Mutta kun profiilin luot, niin sille profiilille varataan profiilinimestä koostuva s-posti osoite, joka sitten aktivoidaan käymällä posti osiossa.

Mutta voihan sitä kyllä pelkän s24 postinkin pelkästään avata. Taikka käyttää yhtä rekattua tunnusta ja toista s24 posti tunnusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3167
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      52
      2744
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2590
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2124
    5. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      87
      2012
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1898
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1519
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      26
      1395
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      52
      1068
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1042
    Aihe