Hei, olen 20v nainen. Olen tosi hoikka (166/50) ja minulla on hoikat jalat, hoikat kädet, litteä vatsa ja pienet rinnat.
Mutta, minulle tulee selluliittia kun puristan reittäni tai pohjettani. Kun seison normaalisti, selluliittia ei näy mutta siis puristaessa se näkyy. Myös istuessani vatsalle tulee 2 isoa makkaraa.
Tiedän että salilla saisin muutettua kehon koostumustani, mutta nyt en tullut kysymään vinkkejä tästä eroon pääsemisestä. Vaan kysynkin siis kuinka paha turn off tämä on? Vai olenko turhaan huolissani asiasta, onko tämä ihan ok eikä ollenkaan huono juttu?
Muuten elämän tapani ovat kunnossa, syön terveellisesti, en polta ja juon alkoholia harvoin. Liikunta tulee hyötyliikuntana.
Selluliittia minulla, hoikalla naisella
Idontknoww
3
1823
Vastaukset 3
- samiesun
Hei syö terveellisesti jatkossakin ja monipuolisesti makkarat , niin kuin haluat nimittää
eivät haittaa sua ne kuuluvat kehoosi
kesällä juuri hoikistuu,liikunta tulee luonnollisemmaksi kuin talvella
milloin liikkuminen on sopusoinnussa luonnon kanssa
ehkä juuri talvella hiihto tai luistelu on sopivaa
kesällä uinti sopii taasen ilman lämmön puolesta sinun tyyliisi Selluliitti lähtee liikunnalla.
- Annas12
Nopea ja tehokas tapa päästä eroon selluliitteista on kotona tehty mikroneulaus. Yllätyin positiivisesti! http://sannaetna.blogspot.fi/p/selluliitti-pois.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662183
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta4151596Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1801145Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279784- 279678
- 33661
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12651- 191593
- 96572
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen22557