Leikkasin otsatukan ennen joulua. Minulla on pitkät hiukset. Nyt mua on kuitenkin alkanut ärsyttää koko otsatukka, koska se on nyt jo liian pitkä ja muutenkin en haluaisi koko otsatukkaa. En saa sitä laitettua mitenkään järkevästi. Nyt se erottuu rumasti muista hiuksista.
Saiskohan tuon otsatukan hieman "häivytettyä" näkyvistä, jos kävis leikkauttamassa hiuksia edestä, et otsatukka olisi tavallaan "jatkumoa" muiden hiusten kanssa? Vai miten tässä olisi hyvä toimia? Alkaa ottamaan hermoon koko tukka:)
"ärsyttävä" otsatukka
3
799
Vastaukset
- Lettiliisa
...ja laita otsatukkaasi hieman geeliä tai vahaa ja muotoile ne pysymään sivuilla. Pikkuhiljaa hiukset tottuu uuteen asentoonsa ja otsatukan pito ja mahd. poiskasvattaminen käy helpoksi!
- Otsis
Moih! Valitit että sun otsis erottuu muista hiuksista. Syynä on varmaan se, ett sun otsis on liian ohut. Mulla on kans pitkät hiukset ja otsis, enkä vaihtais sitä millään pois. Mulla on sellanen Boho, vai mikskähän sitä kutsuttiin.. Se ei ainakaan erotu kauheesti muista hiuksista.. Ja se on ylihieno vaik ite sanonki :) Leikkaa sellanen, Boho on nyt in!!
- on Boho
Kerro ihmeessä minkälainen tämä Boho-otsis on. Ikinä kuullutkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315346- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 122027
- 1631876
- 1051352
- 141318
- 1371154