Onko miehellä empatiakykyä?

Days1

Pohdituttaa tää suhde. Olen ihan väsynyt uudesta työstä ja nukkunut huonosti...Mies sanoi että pyydä isältäs rahaa ja muuta pois.
Eli koska olen väsynyt niin olen hänelle taakka. Voisihan hän nähdä omia ystäviäänkin. On minulla oikeus levätä jps olen väsynyt. Ennemminkin kaipaisi empatiaa ja tukea kun olen aloittanut uuden vaativan työn ..Mies ei itse käy kokopäivätyössä.. Mies on siis ottanut nokkiinsa kun olen väsynyt eikä kaikkki huomio mene häneen. En jaksa sille edes suuttua matkin vaan hänen puhetta. Haha

5

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teemiehenmieliksi

      Ilmiselvästi mies haluaa sinut ulos asunnostaan ja elämästään, joten mikset tosiaan pyydä isältäsi rahaa lainaksi ja muuta pois.
      Yksin asuessa saat levätä just niin paljon kuin haluat ja plussana vielä: ei ole ikävää ihmistä vierellä nalkuttamassa.

    • tolloushuipussa

      Tämäkin kirjoitus kuulostaa huonolta provolta.
      Noin tolloja ihmisiä yksinkertaisesti EI VOI olla olemassa (kuten kirjoittaja ja sen kuvittelema "mies")

    • pohtien_

      Kannattaa miettiä etukäteen, ettei hanki omalle älykkyydelle liian haasteellista koulutusta ja työpaikkaa. Mensa auttaa haarukoinnissa.

    • nina1988

      Kukaan ei pakota olemaan parisuhteessa, jossa on huono olla. Muuta pois, sillä avopuolisoltasi et tule empatiaa jatkossakaan saamaan. Tiedän itse tämän kokemuksesta, kun sairastuin kroonisesti ja olisin tarvinnut tukea.

    • lonesomelove

      Ruikuttaminen ja myötätunnon kerjääminen on vastenmielinen tapa. etenkin jos asuu toisen omistamassa asunnossa. Muuta pois miehen kämpästä ja jatkossa asu yksiksesi.
      Ei tarvitse miettiä eikä huomioida kenekään toisen tarpeita virkeänä eikä väsyneenä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe