Trollaatko netissä vaikka olet väittänyt meneväsi haravoimaan pihaa?
Onko pihatyöt rästissä
19
368
Vastaukset
- Elämä.täälläkin
Joskus on pakko keksiä hätävalhe kun ei voi olla kahdessa paikassa samaan aikaan.😆😆😆
- Single.kappi.tässä
Ööööööööööööö???
- fla.vio
Ei mulla ole mitään pihaa, olen suljetulla osastolla.
- Ulos.otto.mies
En valehtele ihmisille netissä, olen ehdottoman rehellinen.
- Neiti-Näpsä
Puskista huutelen, ei täällä ole mitään haravoimista.
Tällä on talkkari sitä varten
- talkkarin_tehtävä--
.
"Talkkarin tehtävä on lähinnä ottaa vastuuta doping piikityksistä"
har-har
. talkkarin_tehtävä-- kirjoitti:
.
"Talkkarin tehtävä on lähinnä ottaa vastuuta doping piikityksistä"
har-har
.nÄÄYTTÄÄ PIIKITYKSIÄ OLEVAN PALJON, KOSK (hupos CL piinaa) a ei ole kasoja vienyt pois
- oho----
runontaja kirjoitti:
nÄÄYTTÄÄ PIIKITYKSIÄ OLEVAN PALJON, KOSK (hupos CL piinaa) a ei ole kasoja vienyt pois
.
"oho olipas huano talkkari" heti uhkauksia päälle * ulkoistamisesta *
har--
. oho---- kirjoitti:
.
"oho olipas huano talkkari" heti uhkauksia päälle * ulkoistamisesta *
har--
.Ukaasit ei onnistu, palkkaajansa kaveri
- LittleSunshine
Ei tuolla pakkasessa paljon pihatyöt nappaa...
Tapana on lähinnä syksyllä haravoida. Mies hoitaa puutarhatyöt, kukkien istutukset ym. kun sillä on kiinnostusta. Minä leikkaan nurmikon, muttei siellä vielä ole sitäkään hommaa. Varmaan lumitöitä huomisaamuna.
En jaksa trollata, vaatii liika aivotyötä semmonen.
- pii.paa
Kolasin pihatien, nyt hetki trollausta netissä ennen lounastaukoa.
- nevö_biin_ö_troll
.
"Nevö biin ö troll!1!!!1!!11!11!1!!!!!" asialinjalla
har-har-har-har-har
.- HeHEE----
.
"Kansan Asialinja jatkuu jatkumistaan jatkuvilla syötöillä eläimien raivoilla"
http://d3vsgec5pd3juy.cloudfront.net/wp-content-new/uploads/ap/sites/23/2016/09/matuja-kakattimeen.jpg
har-har-har
.
- Herra-Äksä
Nytkin sanoin meneväni venettä tervaamaan ja tulin trollaamaan!!!!
- onks_kukaan---
.
"Onks kukaan yrittänyt troolata ja trollata samanaikaisesti???????"
har!11
.
95 % Klaarningis, idutuksii pysty ei säil näilö istuttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466