Osaatko Nainen vastata

onmullevalheesikintosi

miksi vaimoni, jäädessään kiinni valheesta, selittää asian itselleen parhainpäin ja totteaa lopuksi, jotta sinun syysi se taas oikeastaan olikin...

11

1923

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JokoErositKhehehe

Niinhän rikolliset aina kiinni jäädessään.....

• siedätkö

Nainen pyrkii lepyttämään vihasi, koska ei muuten pärjää sinulle. Tietää leikkivänsä tunteittesi kustannuksella. Jos et lepy, eroa.

• pop98

Semmoista naista ei ole olemassakaan joka pystyisi tunnustamaan virheensä, tai pyytäisi pyyteettömästi anteeksi. Aina tulee perään se "mutta kun", eli et tä hän ei kuitenkaan tehnyt mitään väärin.
      Kaikissa naisissa pahasti narsistinvikaa, tästä on usein kaveriporukassa puhuttu ja kaikki tehneet saman havainnon.

• perttiprkl

JEP! normimeininkiä naisille! Ainahan se tota on! Loppujen lopuksi tuntuu aina kaikkeen syy löytyvän miehessä! ...siis kääntävät asiat aina niin!

• kliuo

Ihan sama se on miestenkin puolella. Valhetta tulee sieltäkin. Merkitystä sillä on mistä asiasta valehdellaan. Täällä lienee useimmiten kyse kuitenkin pettämisestä ja jonkinasteisesta uskottomuudesta ja toinen voi olla aika kontrolloiva , joten siitähän se usein kiikastaa.
      Luottamus on kadonnut ja täytyy ihan normaaliakin elämää salailla toiselta, sitten se on valhetta.

Ei nainen turhan vuoksi valahtele, tuskin mieskään, solmuja on olemassa ja niiden vuoksi pitää salailla asioita valheen turvin.

• Valehtelunkohdeolen

Näinhän ne pettäjät toimivat. Samoin ukkoni joka kiinni jäi pettämisestä. Selitti asiat omaksi parhaakseen syyttäen täysin tuon toisen naisen syyksi kaikki. En usko kuitenkaan että olisi niin sairas kuin kertoo. Onhan sillä lapsiakin mutta eronnut se on. Kyllä myös valehtelija itse on saanut asiansa hoidettua. Mutta syyttää muita tilanteesta jopa minua. Mutta katsos kun unohti kertoa asiasta ennenkuin jäi kiinni. Se miksi on minun syytä pettäminen oli kun tunteettomana oli eroa harkinnut ja kyllästynyt. Kun tapasi halukkaan joka tietäen leikkiin ryhtyi nautti tilanteesta. Se minkä voidaan syyksi laittaa oli sinisilmäisyys ja se että uskoin kaiken. Katsoppa kun seksikin ei vähentynyt kotona tuona aikana. Kun kysyin syytä siihen sanoi että halusi nauttia. Ahaa siis tunteeton ja eron halusi mutta nautti muista eduista kanssani. Eli tämänkin käänsi itselleen käyväksi. Kun laitoin valitsemaan jäi luokseni ja nähtävästi olen kuin olenkin melkoinen seksi peto? Niin tai näin valehtelija muuttaa kertomusta itselleen sopivaksi. Ja se on minun hyväksyttävä. Valehtelija ja tilanteen hyväksikäyttöä. Jospa se joskus oppii mitä parisuhteeltaan haluaa ja miten hoitaa. En sure sitä uusiko. Kun asiasta tiesi muutkin. Nyt se kärsii kun muut sen tuomitsee en minä. Minähän saan kaikkien säälin ainoastaan. Mutta omani on ja siihen tyydyn.

• 35fds

Ootko alle 20 v? Kirj.tyylistä päätellen..

• Osaamisjuttu

Eivätkö kaikki tee niin? Mieähet ihan yhtälailla. Hyvin harva taitaa selittää asiat omaksi syykseen. Tässä kuitenkin kirjoittaa yksi sellainen tai ainakin joku kysyi kerran miksi sinä aina otat syyt niskoillesi jo ennen kuin kukaan syyttää.

• Yksinkertaista

Silloin ei tunne syyllisyyttä. Ja voi vielä perustella itselleen oman tekonsa oikeutuksen. Kun otin naisystäväni kanssa puheeksi hänen käyttäytymisensä, jossa oli mielestäni pettämisen merkit, niin hän totesi epäilyistäni että: "Sinähän ajat minut pettämään." Sai siis oman pettämisensä minun syykseni ja pystyy nyt hyvällä omalla tunnolla jatkamaan touhujaan.

• Einolotaeikähävetä

Tai sitten toisin päin: kun mieäs monta vuotta epäili suotta, niin loppujen lopuksi vetäisin ison vaihteen päälle ja lähdin turuille juoksentelemaan sillä mielellä, että nyt sitten haetaan se vieras mies. Löytyihän niitä, mutta kaikkien kanssa kävi yhtä kehnosti; loppui alkuunsa.

• mukaviattomia

Soimaako omatunto? Huijarit on huijareita. Huijaavat vielä tuomion jälkeenkin. Siksi on hyvä ottaa tunnustus paperille samantien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      119
      3919
    2. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      71
      3291
    3. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2734
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      84
      2468
    5. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      19
      2425
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      37
      2405
    7. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      2357
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2251
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      27
      2226
    10. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      28
      2161
    Aihe