...et saa valehtelemalla kuin enemmän vihaa aikaseksi. Tämä pettävälle miehelle.
Lopeta valehtelu...
8
331
Vastaukset
- tiedäänygdenmiehen
kuka tää pettävä mies on?
- Wiselady
Pettävä mieshän se on tietysti!
- Helsksaja
Valehtelu joillekin vaan harrastus, samoin kuin joillekin urheilu
- Möttöne
Joku harrastaa jopa molempia!
- Lopetaitse
En lopeta etkä sinä voi mitään tehdä asialle enään. Tiedän että jotenkin kiinni jäin sulle mutten minä ollut se joka kertoi. Jäänyt miettimään mistä saat tietosi minusta? Tiedän että esität ystävää juuri tämän takia että noukit tietoja. Itsekin valehtelet niin vihaa sait aikaan myös mulle.
- hyvääkuitenkin
Kuvittelin vaan jotain mitä ei sitten ollutkaan meidän välillä. Tiedänhän minä että et osaa lopettaa. Minä en ollut se joka valehteli. Pääsen sinusta irti, en vain olisi halunnut sitä näin lopettaa tai lopettaa ollenkaan. Älä haudo vihaa vaan muistele sitä hyvää, mikä meillä oli.
- Lopetaitsejoskus
Lopeta itse onko sulla omatunnon tuskia kun minua komentelet? Eihän loppujen lopuksi me syyllistytty mihinkään mitä ei voi korjata. Se vale minkä sinä teit ei se maailmaa kaada. Katsoa kun et silläkään saanut mitään aikaan. Ei vaikutusta joten asiasta ei tiedä kukaan muu kuin me kaksi.
- johanssissos
Miekö petän? Miun panot voi ilimottautua tähän alle (kuvvainnollisesti!!!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406