Taas se nähtiin.Alkuun mies on mukavaa,ottaa kainaloon,suukottaa ja on ihan oma itsensä. Yhtäkkiä käytös muuttuu.Alkaa haukkumaan samoin sanoin kun aiemminkin ja ei kuuntele kun yritän keskustella syistä mitkä aiheuttaa tämän. Sai mut itkemään ja pahoitti mun mielen. Pyysin jo aiemmin viereeni nukkumaan mutta tuskin edes tulee.Anteeksi pyytää aika ajoin mutta tarkoittaako ja voiko edes antaa..
Kun mies haukkuu
Tearsinmyeyes
3
420
Vastaukset
- UrpojenUrpo
Unelmien Urpon sinäkin olet VALINNUT!
Ja tulet todennäkoisesti jatkamaan elämääsi sen kanssa hamaan tulevaisuuteen, koska
"Se on niin iiiiihana silloin ku se ei hauku, potki, syyttele jne>" - pop98
Narsisti joka on kietonut sinut, herkän ja heikon, verkkoonsa ja saa nautintonsa kun katselee kiemurteluasi tuskissasi, vaikka olet oikeasti täysin syytön.
Lähde heti.
Hänenkaltaisensa ei pysty koskaan muuttumaan, narsismi ja sadismi on sen verran syvällä hänessä. - missä.olet
Missä viipyy kiltin miehen vuodatus?! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604