Piereminen ja vessassa käynti tuoreessa parisuhteessa?!

nolotus

Tämä taitaa olla näitä ikuisuuskysymyksiä mistä ei pääse kuin ajan kanssa yli jos silloinkaan.. :)

Olen vajaan kuukauden tapaillut tai seurustellut miehen kanssa joka ei ainakaan vielä ole näyttänyt sian elkeitään.. edellisessä parisuhteessa olin hyvin vapautunut kaiken suhteen koska miehenikin oli. Mutta nyt en yksinkertaisesti pysty menemään vessaan (siis kakalle, niin, naisellakin tosiaan on se peppureikä..). Ja jos joutuu kauan pidättelemään niin maha sattuu ihan sikana.. Silloin piereminen voisi helpottaa mutta kuolisin häpeään jos toinen sen haistaisi tai kuulisi!

Tähänkin tulee varmaan jotain "yök, kuvottavaa"-vastauksia, mutta oikeesti vituttaa. Kuinka nopeasti teillä on päästy tän kynnyksen yli? Vai riippuuko se miehestä/naisesta pääseekö tän yli ikinä..

25

8575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nehän

      on ihan niitä luonnollisia tapahtumia ja
      asioita, mitä noita häpeemään.

    • paskanjauhaja

      siinä paskaamisessa niin noloa on, ite en tunne yhtään naista joka ei paskanna!
      sinä varmaan pelkäät niitä "vessa ääniä", voithan laittaa vessapaperia pönttöön ja paskantaa sen päälle ni lähe niin kovaa ääntä!

    • paine pasuuna

      selkeästi on miehen ( heterosuhteet ) etuoikeus
      päätää milloinka on aika lopettaa suhteen alkukuherteluvaíhe ja aloittaa suhteen arkipäiväistämisprosessi. Tätä oikeutta ei ole naiselle suotu eikä sitä ole siis syytä myöskään tehdä. Odota kärsivällisesti sitä hetkeä kun kumppanisi töräyttää ilmoille suolikaasunsa ja laske kurenauha pepussasi löysälle ja vastaa kutsuun,,,,

    • Luonnollinen

      En voi uskoa tätä.
      Johtuu kai kotikasvatuksesta,
      mutta sanoisin näin että:
      Piere vaan, kunnet persettäsi halkaise.
      Ihminenhän se mieskin vaan on.
      Tosi mies on tottunut luonnollisuuteen,
      ja ääniin..
      Jos miehesi ryntää vessaan samaan aikaan,
      niin hän on "se saatanan säästäjä".
      Luulee kai että varastat vessapaperia sukulaisillesi.
      Tarkista varmuuden vuoksi tilanne.
      Voit tarvita ammattiapua, jos huumori ei auta.

    • helpottuu

      Kyllähän siinä jonkin aikaa menee ennen kuin pystyy olemaan täysin oma itsensä uudessa suhteessa. Riippuu siitäkin, kuinka usein tapaillaan. Mutta kyllä se siitä ajan kanssa helpottuu. Eikös sitä sanota, että siinä vaiheessa suhde on vakava, kun kehtaa pieraista toisen aikana!

      Jossakin vaiheessa vaan jomman kumman pitää tehdä "aloite". Taitaa nimittäin se sinun miehesikin kärsiä vatsakivuista, jos ei ole uskaltanut vielä sinun aikanasi käydä paskalla.

      Jos sinua pelottaa, että miehesi kuulee vessaääniäsi, niin laita tv:n äänet täysille tai laita vaikka stereot päälle. Ja kun tulet takaisin vessasta, niin voit ihan suoraan sanoa, että sinne ei ehkä kannata mennä vähään aikaan... Tai sitten poltat tulitikun, niin ettei vessassa sitten enää haise.

      Pierujuttukin selviää yleensä niin, että toinen (vahingossa) pieraisee. Tilanne kannattaa ottaa huumorilla, niin ei pitäisi jatkossa enää olla niin paljon paineita asian suhteen.

      Kyllä noista luonnollisista ruumiintoiminnoista tulee ajan kanssa ihan normaaleja juttuja, ja sitten voitte vain nauraa tuolle sievistelevälle alkuajalle!

    • Seitikki

      :Olen vajaan kuukauden tapaillut tai seurustellut miehen kanssa joka ei ainakaan vielä ole näyttänyt sian elkeitään..

      Siis vessassa kakalla käynti on "sian" elkeitä? Etäs sun vessassakäynti? Millä nimellä kutsut sitä? Ai nii.. sähän et kehtaa käydä kakalla kun sua hävettää...

      Kuule asia on niin että jokainen ihminen joutuu käymään vessassa kahdella eri toimituksella. Sinun ja minun ja hänen ja meidän kaikkien.

      Tää sun estoisuutesi nyt vaan johtuu siitä että yrität pitää yllä illuusiota. Kyllä se sun kumppanisi on varmaan arvannut että sulla on jotain estoja tuon vessassakäymisen suhteen, kohteliaisuudesta vaan ei ole asiaan puuttunut.

      Joten ryhdistäydy ja lakkaa olemasta naurettava noine huolinesi. Menen kakalle jos kakattaa, ei se ole sen kummallisempaa.

    • Prinsessa :)

      mulla oli ihan samanlainne juttu suhteen alussa. kun ei sitä jotenkin kehtaa... varsinkin ku eka kundikaveri oli niin ääliö et alkoi huutelee heti jos olin vessassa 5min kauemmin et "mitä sä teet siellä? aiotsä jäädä asuu sinne?" (vitun ääliö) mut itse kävi kusella ovet auki. YÄKS!

      nykyään teen niin, että laitan tosiaan radion/cd:n soimaan tai käännän tv:n volyymit kovemmalle. veskiin oon jo hommannu ilmanraikastimen JA tulitikkuaskin. stendarikin on hätäratkaisuna hyvä jos sattuu jäämään hajua.

      kyllä se siitä, siis käyhän miehetkin avoimesti paskalla. pyytää vielä lehdenkin mukaan, näin ainakin mun nykyinen mies. siks meillä on veskissä pino lehtiäkin :)

    • likka

      ...kirjoitin muka viestin mutta ei sitä näy... kirjoitanpa sitten ihan lyhyesti jos se yhtäkkiä sattuu ilmaantumaan (vaikka en kyllä usko).

      Eli meilläkin meni ehkä jotain kuukausi ennen kuin tämä tavallinen arkipäiväinen asia helpottui. =) Kun tosiaan mies ei koskaan "sikaillut" yhtään. Vasta kun olin eka kertaa hänen luonaan useita päiviä, niin aloin "uskaltaa" käydä kunnolla vessassa. Hän katosi ensin vessaan lehden kanssa vaikka kuinka pitkäksi aikaa ja kyllähän se kuuluu mitä siellä tapahtuu, eikä se lie kellekään mikään yllätys mitä vessassa tehdään! Hän sanoikin sitten pari sanaa huonosta vatsasta ja huomasimme että taas meillä oli jotain yhteistä: herkkä vatsa. Itse pystyin vihdoin samana iltana ääneen myöntämään että vatsassa on niin paljon ilmaa että kohta hävettää. ;) Ja hän kertoi, mikä kärsimys oli olla eka iltaa mun luona, kun muutenkin jännitti ja olo oli tuntunut räjähtämäisillään olevalta kaasupallolta. Niin että oli pakko keksiä tekosyitä lähteä "hakemaan jotain autosta" jne.

      Joten kyllä se siitä. Nykyään saatetaan röyhtäillä kilpaa ja eiköhän tässä vielä oteta kunnon hajuskabatkin (hän on vielä vähän liian herkkä, mutta odottakoon vain). Hehe. Mekö aikuisia?! No niin, joka tapauksessa uskon että miesystäväsi odottaa yhtä paljon kuin sinäkin että pystyy rentoutumaan asian suhteen.

    • ei ymmärrä

      Toki vessassakäynti on täysin luonnollinen tapahtuma ja sitä nyt ei kannata alkaa häpeileen.

      Olen asunut 5 vuotta naisen kanssa. Emme ole millään tavalla erikoisen häveellisiä, olemme alasti kotona, käydään vessa kun siltä tuntuu jne. Mutta en ole ikinä tajunnut tuota piereskelyä naisten kuullen. Siis ei minua haittaa jos vaimoltani pääsee pieru vahingossa, lähinnä se on huvittavaa. Mutta ei meillä kyllä piereskellä tahallaan koskaan. Menee sitten vaikka vessaan piereen, tai tupakalla parvekkeelle, mutta en tajua tuota tahallaan piereskelyä toisten ihmisten kuullen.

      Toisaalta ehkä tuossa on se selitys miksi jaksamme edelleen olla huomattavasti enemmän kuin vastarakastuneet, ja seksimme on edelleen yhtä hienoa ja spontaania kuin se oli silloin alussa.

      Mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa, että pitää ne käytöstavat siellä kotonakin. Minkä takia pitäisi olla täysi idiootti jos osaa käyttäytyä(olettaen, että osaa). Tuskin kovin moni ihminen kiihottuu/kokee kovin seksikkäänä piereskelemistä.

      • ronsu

        Me ollaan seurusteltu todella tiiviisti kaksi ja puoli vuotta. Olemme täysin vapautuneita toistemme seurassa, mutta ei meidän silti tarvitse piereskellä toistemme kuullen. Joskus on vahingossa päässyt, eikä sitä ole noteerattu mitenkään. Vessassa käynti minua ei hävetä yhtään, vaikka sieltä kuuluisikin ääniä, mutta piereskely toisen läsnäollessa ei mielestäni kuulu hyviin tapoihin.


      • Vern

        Ihminen pieree monia kertoja päivän aikana. Kyse ei siis ole siitä, että _tahallaan_ piereskeltäisiin toisen aikana. Outoa, että jonkun täytyy juosta pitkin päivää vessassa tai parvekkeella, että voi pieraista. Siis ihan ymmärrettävää esim. työpaikalla, mutta omassa kodissa?!

        Seksielämän laatu ei ole luonnollisista ruumiintoiminnoista riippuvaa. Eli seksi voi olla upeaa, vaikka suhde olisikin niin läheinen, ettei tarvitse rynnätä vessaan pierun takia. Kiihoittavaksi tai seksikkääksi ei kukaan ole pieremistä väittänyt: tuskinpa kukaan pieremällä alkaa houkutella kumppaniaan sekstailemaan. Mutta ei kai koko ajan pidä esittää seksikästä? Eihän sitten voisi käydä paskallakaan, koska paskantaminen vasta epäseksikästä onkin!


    • Huoh

      Erosin tässä hiljan pitkäaikaisesta suhteestani. Melkein neljä vuotta oltiin tekemisissä. Täytyy tunnustaa, että melkein vaivasi se kun tämä miespuolinen henkilö ei oikein hyväksynyt pieremistä.

      Olen kuullut hänen pierevän ehkä 2-3 kertaa koko aikana! Ihmekkös että sitten pitää ravata koko ajan tupakalla, kun ei koskaan kehtaa papupaistosten jälkeen vähän tuhnautella.

      Itseäni aina naurattaa kovasti, jos on paukku päästettävä. Sitä ei koskaan tule liian vanhaksi tuossa suhteessa.

      • yäks!

        Exäni oli jotenkin ihmeellisen "ylpeä" piereskelystään! Saattoi puhelimessa jutellessaan päästellä oikein kunnon paukkuja ja sitten vielä kommentoida tyyliin: "Kuulitsä ton? Melkein sattui ku oli niin iso.. Hyi helvetti ku haisee pahalle!"

        Kiva oli olla sellaisen kaa...


    • ----------------

      Ex-mieheni oli hyvin pedantti ja tietynlainen ihminen, ei pierinyt koskaan ja edellytti myös naiselta "hyviä käytöstapoja"..
      Oli kamalaa kun minulla oli silloin usein vatsavaivoja ja ei sitä voinut pieriä jos pieretti jos mieheni oli vieressä. Oli suhteessa muutenkin vaikka mitä ongelmia, onneksi se nyt kuitenkin on loppu.

      Nykyinen mieheni taas kuuluu tähän pieruhuumoriporukkaan, heh.. olin todella hämmentynyt hänen vapautuneisuudesta kaikin puolin. En nyt sano että nykyisin pierimme kilpaa, mutta se ei kumpaakaan ollenkaan haittaa jos jompikumpi pieraisee, ja siitäkin sitten voi repiä sitä huumoria. Kyllä meillä tämä suhde arkipäiväistyi aika pian jos se piereminen on sen merkki, heh.

      Tottakai tuollaiset asiat saattaa aluksi nolottaa mutta ajattele että kyllä se sun heilasikin paskoo ja pierii. Ihmisiä me vaan ollaan.

    • Tytär

      Vanhempani ovat olleet aviossa yli 40 vuotta ja he eivät koskaan ole paukutelleet "vapaasti" Toivottavasti teillä tutustumisprosessi etenee nopeammin.

    • putte(bi)

      mulla nyt ripulipaskat suussa

    • Anonyymi

      Pittä tehdä asiat heti selviks. Ei mittä pirättelyä.Aatellaan vaikka,et oot naises/miehes kanssa sohval.Ni jos sul alkka mahas kiertä ja paine pyrkki ulostumaan..nii sähä täryytät sen pierus ulukoilmoolle! Pirästkös persiis supus himas? Jos sua pierettä,ni totta helkkaris sä pieraset! ja jos sua kakittaa,ni sä etit vessan ja käyt paskal! Mitäs ihmeelist nois ny o? Normaalei asioit.Ja kusihäräs sä meet ja heitäs kuset pönttöhön. Mu miälest iha turha mietti tämmöttii asioit.Jos toisel osapuolel ei passa,nii mites sä sitte luulet sellasen kansa pystyvä asuma yhres? Jaa nait sillo ku sua naitattaa.seki kuulu normaali elämä ja yhrynnät polttaa pirust kaloreit!

    • Anonyymi

      Parisuhteessa käyttäydytään siten kuin muissakin suhteissa. Itse en piereskele ääneen kumppanin - tai kenenkään muunkaan läsnäollessa. Hirveästi ei pieretä edes, jos ruokavalio on oikea.

      Kakalle pitää mennä jos on kakkahätä. Vessassa saa myös päästää pierun vapaasti. Ovi lukkoon.

    • Anonyymi

      Et siis kehtaa mennä kakalle kun olet nainen, mitä ihmettä. No kaikilla varmaan tapansa, mun muija kaveri oli nuori kun tavattiin eikä hänellä ainakaan ollut mitään ongemia, sanoi aika suoraan et pitää mennä paskalle ja on myös piereskellyt, ei noissa mitään, normi elämää on mies tai nainen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onhan noita tapoja, vaimo osti taikastimen veskiin, ei haise kakat enää.


    • Anonyymi

      Haju siis paskan haju saattaa olla jollekin ongelma, mut meillä kun kissa niin sen paska vasta potassa haiseekin.

      • Anonyymi

        Meikä on vanhainkodissa töissä , siellä vasta paskan ja kusen kanssa joutuu pelaamaan, ja myös lapsiperheissä vauvat ja taaperotkin paskoo ja pissii , sekä kotieläimet koirat ja kissat , ihan normaalia kehon toimintaa.


    • Anonyymi

      Jollakin tavoin tulee mieleen vaimoska, kyllä taisi pierujen estely tehdä vatsassa kipeää kun seurusteltiin, ei pihaustakaan naisen peräaukosta ja valitteli vatsaansa usein kun ilmavaivoja. Me ollan oltu noin 28 vuotta yhdessä ja vasta parin viime vuoden aikana on nainen kehdannut piereskellä mun kuuleen, sängyssäkin tuttua jo.

    • Anonyymi

      Tuskimpa tuo naisen piereskely se kummempaa kuin miehen, kaikkihan sitä ihmisii ollaan vai kuinka. Aino asia mistä en miehenä pidä kun puoliso nukkuu ilman pikkareita kyljellään ja kuinkas olla silloin se paukku pääsee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe