Tilanne on se, että nuorempaa naista olen tapaillut jonkunaikaa. On todella ihana ja niin poispäin. Ajan myötä on kuitenkin alkanut luonteesta paljastua oikea "dramaqueen". Ja lapsiakin on pari kappaletta. Ahdistaa jonkun toisen äijän lapsien elättäminen ja naisen vaihteleva käytös. Ei oikeen kiinnosta kuitenkaan saada tästä mitään roikkujaa perään.
Tässä nyt on muutama tapa hoitaa asia. Tylysti suoraan sanomalla, ettei musta ole faijaksi sun äpärille. Tai alkaa ottaa etäisyyttä. Ja tietysti asiallisesti puhumalla, mutta se tässä tapauksessa olisi kuitenkaan paras vaihtoehto.
Kyllähän se alkuun tosi mukava ja ihana oli. Leikkikin vaikeasti tavoiteltavaa, nosti varmaan omaa itsevarmuuttaan tai jotain. Minä siihen lankesin, mutta virheen tein. Tästä kun pääsen eroon, niin YH:t ja muutenkin feikkaajat saa jäädä. Ajan kanssa, eikä hätäilemällä.
Tapailun lopettaminen inhimillisesti
allinornothing
0
405
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799