Mikä on ensireaktiosi kun..

pienimuotoinengallup

... puhelin soi?
... kuulet tekstiviesti-merkkiäänen?
... kun huomaat, että sinulle on tullut yksityisviesti facebookissa?

Odotatko puhelimista tai somesta enemmän hyviä vai huonoja uutisia? Kumpia enemmän saat?

25

402

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heitän puhelimen/läppärin seinään ja varmuuden vuoksi lyön pari kertaa lekalla laitteen päälle. Jotta laite olisi varmasti hiljaa, kaadan sen pälle pari litraa bensaa ja poltan. Huono puoli siin, että asunto palaa siinä ohessa ja joutuu taas muuttamaan

      • Ei et sinä niin tekisi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei et sinä niin tekisi.

        Varsinkin, kun ei ole lekaa, on vain puoli tusinaa erilaisia vasaroita ja 1,9 kg moska. Suurin osa soittajista kuitenkin naisia.


    • ... puhelin soi? Eeeiiih, aarrgghh, kuka..?
      ... kuulet tekstiviesti-merkkiäänen? Pliis, anna olla mainos.
      ... kun huomaat, että sinulle on tullut yksityisviesti facebookissa?Ääh, mitä, kuka, ei nyt...

      Odotatko puhelimista tai somesta enemmän hyviä vai huonoja uutisia? Kumpia enemmän saat?

      Odotan tietysti hyviä uutisia, mitä ne sitten olisivatkaan..
      Aika usein tekstiviestit ja puhelut koskevat jotain sellaista, että mun pitää mennä hakemaan bussista myöhästynyt (lapset), mitä pitäis ostaa kaupasta, laita listaa, vie auto sinne tai tänne korjaamolle/katsastukseen, lämmitä sauna tms. (mies) tai "voi kun minä nyt tajusinkin, että tarkoitkin sitä tai tätä, kun sanoit minulle niin tai näin "(mun äiti, ja en ole ikinä tarkoittanut mitään muuta kuin olen sanonut, hän vain tykkää ns. lukea rivienvälejä, vaikka niihin ei ole kirjoitettu mitään). tai "Katsoin juuri ohjelman, jossa oli mielenkiintoinen diagnoosi, voisikohan minulla/ sillä tai tällä sukulaisella tms. olla tämä, minusta mulla/sillä on" (mun äiti, jolta keskusteluohjelmat pitäisi kieltää)

      Facebook-yv:t koskevat usein kyläilyjä, että joku olis tulossa meille tai voisinko minä /me lähteä jonnekin. Mukavia pyyntöjä, mutta ensireaktio on aina vähän hermostunut. Olen kai niin introvertti tai jotain. Ja todella usein on niin, että joku toiselta puolelta Suomea tai vaikka Helsingistä on tulossa Turkuun ja haluu sopia tapaamisen ihan heti. Eikä muista, että en ole asunut Turussa vuosiin, vuosiin.. Ei ole ihan helppoa järkätä miitti sinne maalta käsin ihan samana päivänä. Olis kiva tietää vaikka pari viikkoa etukäteen.
      Tämmöisiä. Tajuan just, että taidan kaivata erakoitumista :D

      • aina.se

        Pliis, älkää käyttäkö sanaa introvertti... se sana on niin vitun ärsyttävä!


      • aina.se kirjoitti:

        Pliis, älkää käyttäkö sanaa introvertti... se sana on niin vitun ärsyttävä!

        "Olen kai niin sulkeutunut sisäänpäinkääntynyt yksinviihtyvä hitaastilämpeävä". Okei?


      • aina.se
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        "Olen kai niin sulkeutunut sisäänpäinkääntynyt yksinviihtyvä hitaastilämpeävä". Okei?

        juu, juuri noin!


    • ... puhelin soi? - Kukahan mahtaa soittaa oiskohan jo työhaastatteluun kutsu...äiti varmaan taas soittaa.
      ... kuulet tekstiviesti-merkkiäänen? - Mietin ne pari joilta viestejä tulee...kuka heistä mahtaa olla.
      ... kun huomaat, että sinulle on tullut yksityisviesti facebookissa? - Ei ole facebookia käytössä.

      Odotatko puhelimista tai somesta enemmän hyviä vai huonoja uutisia? Kumpia enemmän saat? - Arkisia, ei yleensä huonoja eikä niin hyviäkään..

    • pii.paa

      Optimistina odotan aina hyviä uutisia, mutta realistina käsitän ettei se ole mahdollista.

    • Reaktioriitelyyn

      Ukko hyppii kuin arka jänis. Hiki karpaloita otsalla. Juosten nurkilla " kusella" jotta voi vastailla kakkoselleen. Nakkelee autotallissa tavaroita seinille kun tappelevat sen kanssa. Väistelee mun kysymystä kuka se on? Koska ei enään kehtaa päin naamaa valehdella kun kiinni jäi valeesta kuka viestiä laittoi. Nämä on tätä päivää ukolla eikä loppua näy. Että terveiset kakkoselle mitä aikaan saa!

      • eienään

        Olet Fiona? EnääN paljasti!


    • Riippuu vähän tilanteesta..

      - Vihdoinkin! Toivottavasti se ja se soittaa, ilmoittaakseen, että asiat rullaavat eteenpäin. On sitä jo odotettu!!!
      - Taas se soittaa, mähän sanoin, että tähän hommaan menee pari päivää... huoks!
      - Voi ei! Nyt en kyllä vastaa. Soikoon.... heitän koko romun kohta seinään. Antakaa rauha!

    • ... puhelin soi? Aha
      ... kuulet tekstiviesti-merkkiäänen? Aha.
      ... kun huomaat, että sinulle on tullut yksityisviesti facebookissa? Aha.

    • STASILEHTINEN

      Scamhuijarit soittelevat tänäänkin jo viis kertaa 442 alkuisista numeroista tänäään

      Kimakkaäänin pissis tarjoaa nettradingiä "looot of maaney"

      Vastaaminen maxaa sen loooovmaaanin

      Ei kannata vastata mitään

      Ja ku bannaa numeron, tulee uusi 442××××××

      Mää jäljitin niitä yandex selaimella.....komeiita firman nimiä


      Mut yandex ilmoitti scammeixi

    • CliffBaarnes

      No, kyllähän se aina ensimmäiseksi mielessä käy, että olisipa se HÄN...mut ei se oo.

      • Oletko Vänksy puskissa?


      • attenzione----
        hullu_ukko kirjoitti:

        Oletko Vänksy puskissa?

        .

        "Onks vänksy täällä jossakin # LURKKIMASSA ??????? #"

        har

        .


    • kakkoselle

      Ainahan sitä miettii onko se kakkonen...

    • ... puhelin soi?
      - handuuni hapuilen luurin & vilkaisen ken häiritsee rauhaamme
      ... kuulet tekstiviesti-merkkiäänen?
      - vilkaista saatan kenelt o
      ... kun huomaat, että sinulle on tullut yksityisviesti facebookissa?
      - mulle kukaan faces privaa stikkaa, paitsi etelän hetelmät stikkailevat kullinfotojaan & sen mukaan estoon laitan

      Odotatko puhelimista tai somesta enemmän hyviä vai huonoja uutisia? Kumpia enemmän saat?
      - hyvii tullut o 87 %

      • Curevirginess

        Paas mämmyseni ne kullikuvat framille

        Kokeneempien palssta äämien tunnistettawax

        Muull tuli just facest mesetys 17y pissis haluaa paranta impeytensä

        Ja anttaa mmull ppalkax iphone7.....

        Ostax sää sen iphonen mult pois?


      • Curevirginess kirjoitti:

        Paas mämmyseni ne kullikuvat framille

        Kokeneempien palssta äämien tunnistettawax

        Muull tuli just facest mesetys 17y pissis haluaa paranta impeytensä

        Ja anttaa mmull ppalkax iphone7.....

        Ostax sää sen iphonen mult pois?

        NouNouNouNouNouNouNouNou = Tsöpää luuria sulta en. Miss lie kyttnyt olet sitä


      • Kaalimatoluuri
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        NouNouNouNouNouNouNouNou = Tsöpää luuria sulta en. Miss lie kyttnyt olet sitä

        Jaajuu........
        Nymmää hokasin sen lurin tuoxusta mixvarten se likka luopui luurista

        Sen värinähälytys on black out!


    • NautinMasokisti

      Päivisin ahdistun. Oletan sen olevan exäni, jolla on jotain ikävää sanottavaa tai omituisia vaatimuksia, vuosien jälkeen.

      Öisin kauhistun. Luulen sen olevan jonkun tapaamani mukavan naisen raivostunut kumppani.

    • ihmehänsejooliski

      Viestiä pukkaa jatkuvasti joka tuutista kun on ryhmiä...mutta jostain syystä somen yksärit silti pikkasen sykäyttää että jospa sittenkin jotain kiinnostavaa.. Mutta turhaan sitä kuvittelee mitään.

    • Ukko juoksee hulluna minun kännylle ja huutaa" no nii"
      Ja lopulta en tiedä pettyykö vai mitä mutta saan pelätä, että jokin on onkinut minun numeron ylös.

      ei minulla ystäviä ole

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe