Naisten konfrontointi ulkona

Polkupyörämies

Olen hymyilevä, urheilua harrastava mies, mutta silti 30-vuotiaana yhä vailla tyttöystävää.

Tänään pyöräilin parikymppisen naisen vierelle kadulla ja vislasin, hän ei kuitenkaan vastannut tähän mitenkään. Jatkoin naisen perässä pyöräilyä ja yritin aloittaa keskustelua tutustumista ja treffejä varten. Kysyin suoraan lähtisikö hän treffeille, mutta vastaus oli hätiköivä "ei". Olin pettynyt, huusin "fak juu!" ja lähdin takaisin jatkamaan pyöräreittiäni.

Minkä takia naiset eivät vastaa hymyyni? Tuntuu että tämä on matriarkaalista alistusta jossa mies yritetään nujertaa ja traumatisoida emotionaalisesti.
En kohta uskalla enää hymyillä.

23

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PalstaTrolli

      Hälytys!

      Teemu-vaara!

      • :D Suorastaan nostalgista.


    • Tytöttykkäänuorista

      Olisitko vähän liian vanha parikymppiselle. Vaikka nyt toki olet nuori omasta mielestäs.

      • Polkupyörämies

        En minä kertonut ikääni, vislasin ja haistatin vitut vain. Eli miksi siis ei olisi voinut olla kiinnostunut?


      • Etteioikeinkiinnosta
        Polkupyörämies kirjoitti:

        En minä kertonut ikääni, vislasin ja haistatin vitut vain. Eli miksi siis ei olisi voinut olla kiinnostunut?

        No näytät varmaan .... siltä....


      • Naisasialooser11

        Tytöt ei tykkää nuorista vaan 30v mies on sopivan ikäinen 20v naiselle. 20v naista ei kiinnosta ikäisensä finninaamat, eikä 30v naista kiinnosta ikäisensä pojanklopit vaan 50v miehet


    • oletkotyhmä.Olet

      Miksi pelottelet nuoria naisia tuollalailla? Ajat perässä, vislailet ja huutelet fakjuuta. Varmaan ajatteli, että olet joku raiskaaja.

      • Polkupyörämies

        No ajattelisi niin, ettei minun tarvitsisi raiskata jos antaisi pillua suosiolla!


      • Polkupyörämies
        Polkupyörämies kirjoitti:

        No ajattelisi niin, ettei minun tarvitsisi raiskata jos antaisi pillua suosiolla!

        Lopeta nimimerkkini käyttäminen.

        t. oikea Polkupyörämies.


    • Eijunalauta

      Sivistyssana otsikossa ja kertomus iskuyrityksestä kertovat kyllä vahvasti omaa kieltään: urheilu ei ilmiselvästi pane rattaita pyörimään korvaisi väliss'.

      • Polkupyörämies

        En väittänytkään olevani täysjärkinen, en sinulle enkä sille naiselle.

        *hymyilee sulle typerästi*


      • Polkupyörämies
        Polkupyörämies kirjoitti:

        En väittänytkään olevani täysjärkinen, en sinulle enkä sille naiselle.

        *hymyilee sulle typerästi*

        En tee noita tähtijuttuja koskaan, huono replika olet.


      • erkander
        Polkupyörämies kirjoitti:

        En väittänytkään olevani täysjärkinen, en sinulle enkä sille naiselle.

        *hymyilee sulle typerästi*

        Miksi haluat käyttää sanaa "konfrontointi", kun kyseessä on naisen kohtaaminen?

        Jos totta puhutaan, niin konfrontointi viittaa kuitenkin enemmän ihan toisenlaiseen kohtaamiseen. Voi konfrontoida eri mieltä olevan ihmisen, voi konfrontoida alaisen tai esimiehen...se viittaa tilanteeseen, jossa vastakkaiset edut tai mielipiteet kohtaavat.

        Sinä sen sijaan tulet pyörälläsi takaa päin, ja alat vihellellä. Oletan, ettet kuitenkaan viheltele kuin joku viherpeippo, vaan jotenkin ihmismäisen karkealla tavalla, jolla on myös sosiaalisesti huono kaiku.

        Ja oletat, että siitä joku nainen kiinnostuisi.

        Pidät itseäsi fiksuna miehenä?

        No joo, mun ikkunan alla kävi joka päivä samaan kellonaikaan talitinttiuros. Jotain piipittikin joskus. Nyt ei ole näkynyt. Päättelen tästä, että se on saanut itselleen naaraan. Ihan lajinomaisella käytöksellään, ja nyt sitten on jossain metsän suojissa panemassa ja pesimässä.

        Ota oppia. Ryhdy käyttäytymään ihmismäisesti.


      • Riiiiiiiiiii
        erkander kirjoitti:

        Miksi haluat käyttää sanaa "konfrontointi", kun kyseessä on naisen kohtaaminen?

        Jos totta puhutaan, niin konfrontointi viittaa kuitenkin enemmän ihan toisenlaiseen kohtaamiseen. Voi konfrontoida eri mieltä olevan ihmisen, voi konfrontoida alaisen tai esimiehen...se viittaa tilanteeseen, jossa vastakkaiset edut tai mielipiteet kohtaavat.

        Sinä sen sijaan tulet pyörälläsi takaa päin, ja alat vihellellä. Oletan, ettet kuitenkaan viheltele kuin joku viherpeippo, vaan jotenkin ihmismäisen karkealla tavalla, jolla on myös sosiaalisesti huono kaiku.

        Ja oletat, että siitä joku nainen kiinnostuisi.

        Pidät itseäsi fiksuna miehenä?

        No joo, mun ikkunan alla kävi joka päivä samaan kellonaikaan talitinttiuros. Jotain piipittikin joskus. Nyt ei ole näkynyt. Päättelen tästä, että se on saanut itselleen naaraan. Ihan lajinomaisella käytöksellään, ja nyt sitten on jossain metsän suojissa panemassa ja pesimässä.

        Ota oppia. Ryhdy käyttäytymään ihmismäisesti.

        Ihanko tosissasi jaat täällä läpällä provoviestin kirjoittaneelle käyttäytymisohjeita? Älä nyt ihan kaikkea usko.


      • persekarva_
        erkander kirjoitti:

        Miksi haluat käyttää sanaa "konfrontointi", kun kyseessä on naisen kohtaaminen?

        Jos totta puhutaan, niin konfrontointi viittaa kuitenkin enemmän ihan toisenlaiseen kohtaamiseen. Voi konfrontoida eri mieltä olevan ihmisen, voi konfrontoida alaisen tai esimiehen...se viittaa tilanteeseen, jossa vastakkaiset edut tai mielipiteet kohtaavat.

        Sinä sen sijaan tulet pyörälläsi takaa päin, ja alat vihellellä. Oletan, ettet kuitenkaan viheltele kuin joku viherpeippo, vaan jotenkin ihmismäisen karkealla tavalla, jolla on myös sosiaalisesti huono kaiku.

        Ja oletat, että siitä joku nainen kiinnostuisi.

        Pidät itseäsi fiksuna miehenä?

        No joo, mun ikkunan alla kävi joka päivä samaan kellonaikaan talitinttiuros. Jotain piipittikin joskus. Nyt ei ole näkynyt. Päättelen tästä, että se on saanut itselleen naaraan. Ihan lajinomaisella käytöksellään, ja nyt sitten on jossain metsän suojissa panemassa ja pesimässä.

        Ota oppia. Ryhdy käyttäytymään ihmismäisesti.

        "Jos totta puhutaan, niin konfrontointi viittaa kuitenkin enemmän ihan toisenlaiseen kohtaamiseen. Voi konfrontoida eri mieltä olevan ihmisen, voi konfrontoida alaisen tai esimiehen...se viittaa tilanteeseen, jossa vastakkaiset edut tai mielipiteet kohtaavat. "

        Saman huomasin. Ei kannattaisi käyttää sivistyssanoja, jos ei osaa :D


    • aamunhöpertäjä

      Minä olisin suhattanut hieman pippurisumutetta naamalle tuossa tilanteessa :D (se tuunattu versio on vakavempiin tilanteisiin..)

      Siis pakkohan tämänkin on olla huono trolli. Pliis!

      Ikäloppu setämies vislailee parikymppiselle ja vielä lopuksi haistattaa. Jopajoo.. Se neiti varmaan kertoo tuosta joko poikaystävälleen tai ystävilleen, vanhemmilleen. Kohta on pyörämiehen perässä vihajoukko. Aiheestakin. Tyttö saattoi olla nuorempikin todellisuudessa.
      Kuvitelmissa lehdessä varoitellaan ahdistelijasta.
      Noin sitä pilataan tervejärkisten mahiksia arkisiin kohtaamisiin..

      • Polkupyörämies

        Mistä lähtien 30v nuorimies on ollut ikäloppu setämies ja rupsahtanut parikymppinen nainen joku "nuori tyttö"?


    • Öhöm minä kyllä säikkyisin ja pahasti.
      peräti juoksisin karkuun ja huutaisin jätä rauhaan.

    • JiiJiiTheMan

      "Mistä lähtien 30v nuorimies on ollut ikäloppu setämies ja rupsahtanut parikymppinen nainen joku "nuori tyttö"?"


      Siitä lähtien kun tälle palstalle eksyi eräs 20 vuotias yksinäinen pelle, joka haluaa että vain pikkutytöt kelpaa miehille ja muut on vanhoi ja sillee.
      On varmaan jo löytänyt hampaat perseestään aikaa sitten tai sitten istuu linnassa pedofilian harjoittamisesta. Sen siitä saa kun soittaa liikaa suutaan nettipalstoilla ja isänsä syöttänyt pojalle makkaraa silloin kun ikää oli sen 4v.

      Senkun jatkat vaan yrittämistä. nainen se ei ole mutta jos se tosiaan kiinnostaa vaikka on vielä amis, niin jatka vaan. tulosta kyllä tulee ellei ole täysi kusipää kuten useat ovat.

      Saisit parempaakin.

    • JiiJiiTheMan

      "Olisitko vähän liian vanha parikymppiselle. Vaikka nyt toki olet nuori omasta mielestäs."

      Tuki sinä teini suusi, sinä et taida ymmärtää hölkäsen pöläystä koko asiasta.
      Ketään ei kiinnosta tuollaisten apinoiden mielipiteet.
      Kukaan ei kysele sulta saati keltäkään lupia iskemiseen.
      30v on aikuinen mies ja nuoremmat on vielä amispoikia jotka ei saa kuin omaa kättä periaatteessa. Niin se menee.
      Parikymppiset tytötkin seilaa mielellään 30-50v miesten parissa j os vain heidän seuraansa
      pääsevät.

      Mene sinä teinikloppi takaisin hiekkalaatikolle kasvamaan.
      Sinkkupalstan tolvanoilta voi juuri tuollaista odottaa.
      kateelliset vinkuapinat 20v huutelee täällä neuvojaan, hoh hoh hoo.

      Ikäpoliisi olet?

      Mikäs sulle on nuori? Miksi pitäisi olla ikuinen amis?
      Ihan normaalia on että oikea aikuinen mies hakee haluamaansa seuraa, mikä vittu sulle on siinä ongelma, kerropa meille?

      Jos olisin sinkku ja 50v , panisin vaikka 15 vuotiasta, eikä hävettäis yhtään.
      Kolmekymppiset naiset on tietenkin niitä ketä kaikki miehet hakee, eli siis
      naisia, joilla on tissit, perse ja nätti ulkonäkö.

      • Polkupyörämies

        "Jos olisin sinkku ja 50v , panisin vaikka 15 vuotiasta, eikä hävettäis yhtään"

        Korjaa tohon 16v niin viestisi on parempi, koska lakisyyt..

        Mutta joo en itse ymmärrä ikäpoliiseja, kysehän on melkein aina vaan katkerista ja kateellisista.


      • Naisasialooser11

        Oikeaa miehen puhetta!! Jokainen mies haluaa nuoren ja kauniin naisen ja nuori nainen haluaa vanhemman aikamiehen.


      • Polkupyörämies
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Oikeaa miehen puhetta!! Jokainen mies haluaa nuoren ja kauniin naisen ja nuori nainen haluaa vanhemman aikamiehen.

        Naisasialooseri etkös sä oo pyöriny täällä palstalla jo toista kymmentä vuotta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe