Alotin vajaa 2 viikkoa sitten työt vuokrafirman kautta, ja työpaikalta en oo saanut kunnollista perehdytystä, luulee heti että osaan kaiken, ja mun tehtävä on sitten ratkoa mistä saa mitäkin, enhän mä edes voi tietää keltä mä kysyn ja mitä kun ei ole kerrottu! jos olisin tiennyt tän niin en olisi tullut kyseiseen paikkaan, tää on niin syvältä, aamulla joudut väkisin heräämään ennen kukon laulua ja tulet tänne, vitutus siinä kasvaa.
Mun mielestä kyllä uusi työntekijä pitää perehdyttää eikä se tapahdu hetkessä!
ottaa päähän ja pahasti!
6
257
Vastaukset
- Kapillaarikatkosora
Työnjohtajalle / mestarille sanot että olisi hyvä jos saisi perehdytyksen siihen ja siihen.
- perehdytyspielessä
sanottu on mutta ei kuulemma voi mitään kun ei ole aikaa...
- TyötäVain
No siinäpä se sitten olikin. Painat vaan nappia, rullaat venttiilit varalta auki ja pistä nupit kaakkoon. Heitä suolaa olan yli ja napsauta kieltä kahdesti.
Jos olet rakennustyömaalla, voit käsittääkseni pidättäytyä työnteosta jos et ole saanut perehdytystä.
- perehdytyspielessä
En oo rakennustyömaalla, teen ihan toimistotöitä jossa mun täytyy tehdä tilauksia.. Näiden tilausten tekoon en saanut tarpeeksi perehdytystä, mut eipä oo mun ongelma jos tulee joku virhe.. :)
perehdytyspielessä kirjoitti:
En oo rakennustyömaalla, teen ihan toimistotöitä jossa mun täytyy tehdä tilauksia.. Näiden tilausten tekoon en saanut tarpeeksi perehdytystä, mut eipä oo mun ongelma jos tulee joku virhe.. :)
voimia ja jaksamista sinne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915