Mistäköhän voisi hakea salaista ehkä jopa pitkäkestoista suhdetta. Kaikenmaailman rahastussivustoja kyllä löytyy, mutta kun googlettaa kokemuksia niin ovat ihan kusetusta kaikki.. Tai sitten kaikki halukkaat Turun suunnalta olevat naiset voivat ilmoittautua. Jos pitkäaikainen löytyy niin silloin on vaan hän, ei muita.
Salaista naista?
2
349
Vastaukset
- Mitäkummaa
Miksi salaista? Ootko naimisissa tai avoliitossa? Miksi et tee jotain suhteellesi, se ei ole kunnossa jos haet sen rinnalle toista suhdetta.
Asioilla on niin monet puolet. Itse olen elänyt seksittömässä liitossa,siis mies ei halua/ pysty. Olen puhunut ja ohjannut tutkimuksiin,mutta häntä ei kiinnosta korjata tilannettta. Sanoi vaan, että kyllä se liian aikaisin loppui.
oLemme jo vanhempi pari. Kun seksittömyyttä oli kesytänyt n. neljä vuotta siis totaalista sellaista, hain seksiä muualta, en viitsinyt rikkoa pitkää liittoa tällaisen asian vuoksi. Löysin tosi hyvän vähän itseäni nuoremman rakastajan,. Hänen kanssaan seksi on ollut aivan ihanaa, olen kuin uudesti syntynyt, iloinen ja tasapainoinen. Seksi on kuitenkin ja yleensä seksuaalisuus ihmisen perustarpeísiin kuuluva asia. Toki sitä ilmankin voi elää tai tyydyttää itse itsensä, mutta minulle se ei ole samaa kuin miehen kosketus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15013271Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729671Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969138Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207856Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk396760Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486168Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri193205Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy101298En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3951252Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71174