Splittaa Rujan kanssa uusi elämä!

Veska-pullottaaa

Köyhyys on saamattomuutta. Splittaaminen on nykyaikainen keino selättää persaukinaisuus. Tri Ruja on väitellyt yliopistossa......aiheesta.."PA vai onnistunut kusetus".....Tietenkin Splitti ja louhimenen takaapäin.....tuo sinulle uuden elämän.

27

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahah-Veskaan-manit

      Kannattaa Splitata...saat bonuksena Rujan kusiset kalsarit. Jos louhit kunnolla...saat äiti Veskan paskaiset..nimettämät boonuksena...hahah

      • Veskaan-manit

        Ihanaa mutta totta...Etkö luota Vuorisen ja Walroosin vilpittömyyteen. Tri Rujo on kaiken kuran takuumiehenä......vaikka onkin nenäkorjattu manne........Muist kolme perusasiaa.
        1)Koulutus 2) Tokenit 3) Coinit......mitä muuta ihminen tarvitsee?


      • Vuorineeeeen

        Maajohtaja Vuorinen on kadonnut louhintakaivokselle. Onko jotain sattunut?


      • rUJAAAAAAAAAAAAAAA

        Veska louhii myöskin.......Maajohtaja Vuorinen on mennyt maan alle....Peloittaako koulutettujen kosto??


      • Rujahti-pöksyy

        Koukkunokka manne kusetti koko porukkaa vuorisen kanssa........"Maajohtaja Vuorisen yllätysviesti salaisesta piilopaikasta: " Koulutusta saaneet ovat agressiivisia, haulikkoja rasvataan ja puukkoja teroitetaan mutta voin vakuuttaa teille....Ihan vilpittömästi kusetin"......Tri Rujo voi todistaa, että rahat meni äiti Veskan kaappiin"


      • Vuornen--sluut

        Hahahahah..Maajohtaja Vuorisen yllätysviesti salaisesta piilopaikasta: " Koulutusta saaneet ovat agressiivisia, haulikkoja rasvataan ja puukkoja teroitetaan mutta voin vakuuttaa teille....Ihan vilpittömästi kusetin"......Tri Rujo voi todistaa, että rahat meni äiti Veskan kaappiin"


      • Pahaala-piilossa
        Veskaan-manit kirjoitti:

        Ihanaa mutta totta...Etkö luota Vuorisen ja Walroosin vilpittömyyteen. Tri Rujo on kaiken kuran takuumiehenä......vaikka onkin nenäkorjattu manne........Muist kolme perusasiaa.
        1)Koulutus 2) Tokenit 3) Coinit......mitä muuta ihminen tarvitsee?

        Heippa. Minä JP täällä: " Koulutetut ovat vihaisia. Kusetus paljastui" Että se siitä wankkoinista.


      • Deal-Sitter-toimii

        Kiitti vaan. Kalsarit tulivat perille.


      • Päätunkki-pulassa
        Vuorineeeeen kirjoitti:

        Maajohtaja Vuorinen on kadonnut louhintakaivokselle. Onko jotain sattunut?

        Kuulemma vihaiset koulutuksen saaneet etsivät päätunkittajaa.


      • Ruhjaaaaaaaaaaaaaaaaa
        rUJAAAAAAAAAAAAAAA kirjoitti:

        Veska louhii myöskin.......Maajohtaja Vuorinen on mennyt maan alle....Peloittaako koulutettujen kosto??

        ...------Älä lannistu. Koulutuskansio tulee lukea hyvin. Tri Ruja järjestää lopputenhin.......Tunista kumman kusiset kalsarit ovat...Minun, Rujan vai äiti Veskan.........Saat tokeneita ja pääset louhimaan......hah
        ..............


      • Luikurit-kuriin
        Vuorineeeeen kirjoitti:

        Maajohtaja Vuorinen on kadonnut louhintakaivokselle. Onko jotain sattunut?

        Taitaa maa polttaa jalkojen alla Suomessa.


      • Coinia-kehään

        Ihanaa....Minulla on jo kolme X6 Bem ua Coineilla ja 6 AMG Mersua tulossa, vain Coineilla......Tuossa meinasi Coinit loppua kesken....Mä splittasin ja louhin sontaa......kas vaan.....Uuttta massia pukkasi.....Ihana valuutta tuo Coini.


    • TommiiHakusesa

      Onks Tommii näkyny?

      • Hirvee-tentti

        Nähty valeparrassa kuokkimassa (louhimasa) Rujan perunamaata. Tuskin palaa Suomeenm senverran porukka haluaisi "koulutuksen II osan" lopputenttiä.


      • Hahahah--haha

        Joo, Vuorinen istuttaa tokeneita pellolle. Ruja kusee päälle......pian ensimmäiset coinit nousevat


      • Tokenit-kunniaan
        Hahahah--haha kirjoitti:

        Joo, Vuorinen istuttaa tokeneita pellolle. Ruja kusee päälle......pian ensimmäiset coinit nousevat

        Coiniversoja kannattaa ostaa.....saat kylkiäisena koulutuksen ja tokeneita.....joilla voit lannoittaa orastavaa coinpeltoa.......Reilu peli


    • Tohtori-RujaKsettaaa

      Totta. Vuorinen ja Ruijo antavat uuden elämän. Polvistu ja rukoile.....Tokenit , tokenit....muutu Euroiksi

      • Tokenit-kuraa

        Tokenit ovat ikuisia.


    • Ruja heittää vihreän kusaisun päälle!

    • KaulaotePerintä

      Suorittaako ponzzorit lopputentin pesäpallomailalla persiissään. Ilman liukuvoidetta

      • Huraa-tokeneita-sataa

        Koukkunokkamanne povaa siulle paljooooon tokeneita.


      • TRI_ROJU
        Huraa-tokeneita-sataa kirjoitti:

        Koukkunokkamanne povaa siulle paljooooon tokeneita.

        hei siee, osta Tyciiin paketti. Se tuo onnea.


    • Kotiuttaja

      Pitääkö taas kuulustelussa vastata kysymyksiin

      En kommentoi

      Helpottaa heti ja rahat saa pitää

      • InvaSoopaaPukkaa

        INVA-Toope antoi perheelleni uuden elämän. Kaikki meni.


    • KiitosRojulle

      Kiitos Roju. Sain uuden elämän. Luottotiedot meni ja olen PA.

      • ViimeinenNiitti

        Ruskainen Pajautus


      • Rööööh
        ViimeinenNiitti kirjoitti:

        Ruskainen Pajautus

        Luota Rujaan ja Parruun. .....ET pety. Pörssiin mennään...ja sitten ..ihanaa DealSfitteriäääää


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe