Miten lähestyisitte tällaista miestä?

pohdiskeleva_M

Oletetaan että olette jossain kohdanneet miehen johon haluaisitte tutustua mutta joka osoittautuu heti epävarmaksi ja pelokkaaksi teitä kohtaan. Jättäisittekö heti vai mitä keinoja teillä mahtaisi olla kontaktin ja luottamuksen saamiseen?

5

287

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimitenkään

      Mistä sen tietää, onko epävarma ja pelokas? Yleensä jos mies on jotenkin torjuva tai ei innostuva, niin silloin vain ajattelee, että hänellä ei kiinnosta. Jos kontaktia ei saa, eikä mies mitenkään ilmaise mitään kiinnostumista, se ei eroa millään tavalla tilanteesta, jossa olisi mies, jota ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei sellaista enää sitten lähesty.

    • ghjkug

      Yrittäisin päästä tilanteisiin joissa voisi tutustua rauhassa ilman että tarvitsee näyttää kiinnostustaan. Eri asia sitten, tuleeko sellaisia tilanteita. Olen itsekin epävarma ja pelokas. Miten haluaisit, että sinua lähestytään?

    • Erijuttuennen

      Joskus 30v sitten kohtaaminen oli vaikeaa, koska toisistaan kaukana olleet ihmiset eivät kohdanneet kuin sattumalta ja se hetki oli siinä.

      Nykyään jos tietää omien nimen ja paikan, niin voi jututtaa toista vaikka facebookin kautta, eikä tarvi pyytää edes kaveriksi. Jos juttu toimii, niin voi vaihtaa vaikka sähköpostiin ja tekstiviestiin jatkon suunnittelemiseksi,

      Jos todella kauan sitten olisi ollut kännykkä, ja sähköposti niin moni juttu olis voinut olla eri

      • lsdkfksfdkllksd

        Lankapuhelin oli olemassa ennen matkapuhelimia ja 30v sitten eli vuonna 1987 alkoi yleistyä NMT matkapuhelimetkin. Perinteinen kirjeposti oli myös olemassa ja kyllähän jonkinlaisia tietoverkkojakin oli jo silloin mihin pääsi jopa koti Commodore 64:lla jos osti modeemin lisälaitteeksi.
        Suurin este ei ole koskaan ollut viestintäväline vaan ihmiset itse.


    • Kysymystä

      Vanha hyvä konsti. Kysy siltä että:"Onko sinulla jo tälle illalle seuraa?".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe