Ylläpito sensuroi lehdistön uutiset

buahahahahhaaa

maahanmuuttajien tekemistä raiskauksista.
Suomi.24.fi-valvoja ei ilmeisesti ole edes kuullutkaan sananvapaudesta Suomessa, kun poistaa lehtienkin uutiset.

66

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotonatapahtuu

Totuus on se, että valtaosa raiskauksista tapahtuu kotona suomalaisten miesten tekeminä. Tekijä on yleensä tuttu, erityisesti miesystävä. Nämä eivät helposti tule ilmi. Ulkomaalaisten tapauksissa rikokset on lähinnä turistien tekemiä ja suurin ulkomaalaisryhmä, joka tekee rikoksia, ovat virolaiset ja venäläiset.

• huijaripakolaiset

. Kotona tapahtuu totta, mutta mihin sulta unohtu huijari pakolaiset .jotka tekee raiskauksia ulkomaalaisista eniten. Tuskin venäläiset täällä ketään raiskaa heidän naiset on paljon kauniimpia kuin suomalaiset.

• tilastoa

Sinä "Kotonatapahtuu" : Lueppa tilastokeskuksen tilasto "Rangaistukset kansalaisuuden, asuinpaikan ja rikoksen mukaan" ennenkuin ihan puppua tänne kirjoitat!

• ETTÄNÄINKIN

Totuus on se, että valtaosa PROSTITUUTIOSTA tapahtuu SUOMESSA suomalaisten NAISTEN tekeminä. Ulkomaalaisten tapauksissa PROSTITUUTIO on lähinnä turistien tekemiä ja suurin ulkomaalaisryhmä, joka tekee PROSTITUUTIOTA SUOMESSA SUOMALAISTEN NAISTEN JÄLKEEN , ovat virolaiset ja venäläiset.

• sepesusinkaveri
        tilastoa kirjoitti:

Sinä "Kotonatapahtuu" : Lueppa tilastokeskuksen tilasto "Rangaistukset kansalaisuuden, asuinpaikan ja rikoksen mukaan" ennenkuin ihan puppua tänne kirjoitat!

Voi jestas kannattaisikohan sinunkin opetella väkilukuun suhteutettuna nämä asiat, tottakai Suomessa määrällisesti tekee rikoksia varmasti eniten suomalaiset miehet ja naiset, ja miehet niitä raiskauksia, mutta kun tämä asia tutkitaan oikein eli huomioidaan asia väkilukuun suhteutettuna, niin tiettyjen ulkomaalaisryhmien miesten seksuaalirikokset korostuvat kantaväestöön ja muihin ulkomaalaisiin nähden varsin paljon, ja nämä kyseiset seksuaalirikoksiin syyllistyvät eivät todellakaan ole turisteja vaan ihan ovat täällä oleskelemassa ihan muilla statuksilla, turhaan sinä vesipää yrität näitä juttuja vesittää täällä, ei se totuus tuolla touhulla peity, ja ihmisten aliarvioiminen noilla rgumenteilla kääntyy sinua pikku idioottia vastaan oikein nopeasti.

• häpeälapsi

Selvästikin sinä olet tyhmä ja viellä lapsen tasolla eikä aikuinen kirjoita moista tekstiä.

• oikeinkirjoitusta
        häpeälapsi kirjoitti:

Selvästikin sinä olet tyhmä ja viellä lapsen tasolla eikä aikuinen kirjoita moista tekstiä.

Eikä aikuinen kirjoita viellä, se kirjoitetaan vielä.

• aivovammako
        oikeinkirjoitusta kirjoitti:

Eikä aikuinen kirjoita viellä, se kirjoitetaan vielä.

Kunhan kerrot meille ensin mitä tarkoittaa sana : PROSTITUUTTI

• itselläsion
        aivovammako kirjoitti:

Sitä en tiedä, mutta vielä ei kirjoiteta viellä.

• hahahhahaha
        itselläsion kirjoitti:

Sitä en tiedä, mutta vielä ei kirjoiteta viellä.

Se nyt on selvä, että vielä kirjoittaminen vielläksi on kyllä niin pieni lapsus, että vain ainoastaan nihilisti pystyy asiasta näkemään vaivaa, mutta jos joku osaa kirjoittaa sanan PROSTITUOITU prostituutiksi, NIIN KYSEESSÄ ON YKSINKERTAISESTI TODELLA TYHMÄ IHMINEN.

• Tilastoa
        sepesusinkaveri kirjoitti:

Voi jestas kannattaisikohan sinunkin opetella väkilukuun suhteutettuna nämä asiat, tottakai Suomessa määrällisesti tekee rikoksia varmasti eniten suomalaiset miehet ja naiset, ja miehet niitä raiskauksia, mutta kun tämä asia tutkitaan oikein eli huomioidaan asia väkilukuun suhteutettuna, niin tiettyjen ulkomaalaisryhmien miesten seksuaalirikokset korostuvat kantaväestöön ja muihin ulkomaalaisiin nähden varsin paljon, ja nämä kyseiset seksuaalirikoksiin syyllistyvät eivät todellakaan ole turisteja vaan ihan ovat täällä oleskelemassa ihan muilla statuksilla, turhaan sinä vesipää yrität näitä juttuja vesittää täällä, ei se totuus tuolla touhulla peity, ja ihmisten aliarvioiminen noilla rgumenteilla kääntyy sinua pikku idioottia vastaan oikein nopeasti.

Oiskohan sinunkin kannattanut lukea tuo tilastokeskuksen tilasto jota luettavaksi tarjosin?
        Siinähän nimenomaan selvitetään että Suomessa asuvat määrättyjen maiden kansalaiset syyllistyvät huomattavasti useammin rikoksiin suomessa kuin kantaväestö ja turistien osuus ei ole suuri kuten ei myöskään Suomessa asuvienViron ja venäjän kansalaisten osuus väkilukuun suhteutettuna.
        ps, Kumpikohan meistä olikaan idiootti?

• hullusaaollamuteityhmä
        hahahhahaha kirjoitti:

Se nyt on selvä, että vielä kirjoittaminen vielläksi on kyllä niin pieni lapsus, että vain ainoastaan nihilisti pystyy asiasta näkemään vaivaa, mutta jos joku osaa kirjoittaa sanan PROSTITUOITU prostituutiksi, NIIN KYSEESSÄ ON YKSINKERTAISESTI TODELLA TYHMÄ IHMINEN.

Onhan se noloa, että aikuinen mies ei osaa kirjoittaa oikein omalla ensimmäisellä äidinkielellään. Häpeäisit.

Tyhmähän sellainen ihminen on.

• PROSTITUUTTI
        hullusaaollamuteityhmä kirjoitti:

Onhan se noloa, että aikuinen mies ei osaa kirjoittaa oikein omalla ensimmäisellä äidinkielellään. Häpeäisit.

Tyhmähän sellainen ihminen on.

"PROSTITUUTTI"

HIHIIHIHIHI häpeäisit lumppu

• ihihihihiiii
        aivovammako kirjoitti:

prostituutti : se on varmaankin Valion uusi tuutti suunnattu suomiukoille ilman akkaa ts patjaa bubhbhbhbbaaaa

• Raaka-_-Watson
        tilastoa kirjoitti:

Etsi
        Toggle navigation Valikko

Aihealueet
        Keskustelu24 Suhteet Monikulttuuriset suhteet ramadan aikana
        ramadan aikana
        kuukausierossa
        17.5.2017 21:58
        Olemme tapailleet muutamia kuukausia ja täytyy sanoa etten ole aikaisemmin tavannut yhtä rauhallista miestä. Sikaa ei syö missään muodossa, ei myöskään karkeissa. Syö pelkästään halal lihaa. En ole nähnyt hänen rukoilevan. Alkoholia ei käytä. Seksin jälkeen peseytyy ja on tarkka myös että pesen suuni suuseksin jälkeen ( kukapa ei???)Itse olen kristitty emmekä ole uskonnosta puhuneet. Ystävänsä saattavat joskus käydä pesemässä jalat ja alkaa rukoilemaan. Ei minusta mitenkään häiritsevää.
        Nyt hän sanoi haluavansa keskustella kanssani. Aloitti selittämällä ummet ja lammet pohjustuksena sille että Ramadan alkaa kohta. Sanoi, että tiedän ja tiedän mikä se on. Hän oli ihmeissään miten voin tietää tai kuka on opettanut? Sanoin, että ihan koulussa opetetaan eri uskonnoista.
        Hän käy ulkona kyllä, mutta Ramadanin aikaan ei käy. Sitten sanoi, että ei voi minua sen aikana tavata, että mitä mieltä asiasta olen? Sanoin että kunnioitan hänen mielipidettään. Hän sanoi haluavansa kuitenkin soittaa joka päivä koska haluaa tietää mitä minulle kuuluu. Kysyin, että olen ymmärtänyt että auringonlaskun aikaan saa harrastaa vaikka seksiä jos haluaa. Ei kuulema voi. En kysynyt onko ongelma se että me emme ole naimisissa tai edes asu yhdessä. Itse en kannata avoliittoja.
        Ei ole minulta pois, ja mielestäni paasto ja muukin pidättäytyminen olisi ihan hyväksi muillekin ihmisille.
        Kaikki ystävänsä ja sukulaisensa, joita olen tavannut ovat äärettömän rauhallisia ja kilttejä ihmisiä myös miehet. Kohteliaita myös.
        IlmiannaJaa
        6 Vastausta KIRJOITA VASTAUS
        Luetuimpia
        Ylläpito sensuroi lehdistön uutiset
        maahanmuuttajien tekemistä raiskauksista. Suomi.24.fi-valvoja ei ilmeisesti ole edes kuullutkaan sananvapaudesta Suomessa, kun poistaa lehtienkin uutiset.
        Irakilaiset jyrää
        http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201705142200136379_u0.shtml Mielenkiintoisia lukuja. Minut yllätti tieto, että kolmanneksi eniten suomalasmiehillä on vietnamilainen vaimo.
        Saitkos vkl:na
        hanuriisi snadikullista irakilaista? Nämä ns miehet ovat kuulemma nyt "suosittuja" suomirotkojen keskuudessa...
        Raaka-_-Watson
        18.5.2017 5:42
        UUSI
        Ei ramadan mikään paasto ole. Suurin osa muslimeista lihoo useita kiloja kun lusikka lapasessa odottavat auringonlaskua ja lupaa ahmia itsensä tärviölle.
        KommentoiIlmiannaJaa
        3 VASTAUSTA:
        UUSI
        oksenna-oksenna-
        18.5.2017 6:02
        ylipanoinen persusikahan se siellä heti aamusta röhkimässä ja oksentamassa henkistä pahoinvointiaan.
        KommentoiIlmiannaJaa
        UUSI
        Herrasmiehiä
        18.5.2017 9:32
        Varmaan ite oot viinaanmenevä suomiukko. Arabit on sentään hyvässä kunnossa ja raamikkaita, mitä en ihmettelekään. He eivät juo alkoholia. Olen saanut Tunisiassa käydessäni nähdä kuinka mies kantaa jopa naisen laukunkin. Kävi silloin kateeksi näitä naisia. Ikinä en ole sopeutunut suomalaiseen ylitasa-arvoon. Käyn kyllä töissä tällä hetkellä, mutta se että mun pitäisi osata kantaa raskaat kauppakassit ja vaihtaa autonrenkaat ei sovi mulle. Toki jollekin naiselle voi sopia mutta ei mulle.
        KommentoiIlmiannaJaa
        UUSI
        Raaka-_-Watson
        18.5.2017 10:48
        Herrasmiehiä kirjoitti:
        Varmaan ite oot viinaanmenevä suomiukko. Arabit on sentään hyvässä kunnossa ja raamikkaita, mitä en ihmettelekään. He eivät juo alkoholia. Olen saanut Tunisiassa käydessäni nähdä kuinka mies kantaa jopa naisen laukunkin. Kävi silloin kateeksi näitä naisia. Ikinä en ole sopeutunut suomalaiseen ylitasa-arvoon. Käyn kyllä töissä tällä hetkellä, mutta se että mun pitäisi osata kantaa raskaat kauppakassit ja vaihtaa autonrenkaat ei sovi mulle. Toki jollekin naiselle voi sopia mutta ei mulle.
        Näytä lisää
        Oho, hups
        https://riippumatonmedia.com/2016/02/25/islam-uskontona-hyvaksyy-perhevakivallan-ja-islamista-luopuneiden-rankaisemisen-surmaamisella/

Islam uskontona hyväksyy perheväkivallan ja islamista luopuneiden rankaisemisen surmaamisella

Riippumaton Media
        1 vuosi sitten

Naisten pahoinpitelyt ovat osa islamin opetuksia. Islamista eroon haluavat tuomitaan kuolemaan.

Perheväkivalta islamissa:

Naisten asema islamissa ja islamilaisissa maissa on surkea. Sharialaki on tästä hyvä esimerkki. Naisen todistus oikeudessa ei ole samanarvoinen kuin miehen. Naisten perintöosuus on pienempi jne.

Väkivalta naisia kohtaan, kunniamurhat ja sukuelinten silpomiset ovat arkipäivää kautta islamilaisen maailman. Koraani kehottaa miehiä kurittamaan naisia fyysisesti, mikäli nämä eivät alistu. Islam opettaa myös, että naisen on aina suostuttava seksiin miehen niin halutessa. Siten islamilainen lainsäädäntö ei esimerkiksi tunne avioliitossa tapahtuvan raiskauksen käsitettä.

Islam sallii, jopa kehottaa väkivaltaan naisia kohtaan. (Koraani: 4:34, 38:44)

Muhammed itse pahoinpiteli Aishaa, pikkutyttöä joka oli hänen vaimonsa. (Muslim 4:2127)

Muhammed: ¨Mieheltä ei pidä kysyä miksi hän hakkaa vaimoaan.¨(Abu Dawud 2124)

Islamin korkeimmat johtajat ovat antaneet ohjeistuksia myös

• olettosiidiootti
        PROSTITUUTTI kirjoitti:

"PROSTITUUTTI"

HIHIIHIHIHI häpeäisit lumppu

Häpeäisit itse kouluttamaton ja tyhmä nulkki.
        Minä muuten en ole lumppu ja en ole kirjoittanut prostituutti.

• muahahhahahhahah
        ihihihihiiii kirjoitti:

prostituutti : se on varmaankin Valion uusi tuutti suunnattu suomiukoille ilman akkaa ts patjaa bubhbhbhbbaaaa

No sinähän sen parhaiten tiedät, kun onnistuit sika-amalia sen tänne kirjoittamaan pillerihuuruissasi.

• Huuutonaurua

Sulla on virheellinen käsitys sanavapaudesta.

• oletko-ehkä-tyhmä

Tämän palstan omistaja määrää sen, mistä täällä puhutaan. Se on tarkkaan ilmoitettu. Se määrää, että täällä keskustellaan monikulttuurisista suhteista. Rikoksista keskustellaan jossain muualla.

• Ne sensuroi uutissivustojen linkkejä..

Eivät välttämättä tee yhteistyötä..

• eikuulupalstalle

Niin tekeekin. Tänne ei kannata postailla mitään lehtijuttuja ja sitä paitsi postaukset tehdyistä raiskauksista ei kuulu tälle palstalle ollenkaan, vaan esim. maahanmuuttopalstalle tai politiikka tai pakolaiset. Tämä palsta on tarkoitettu niille, jotka ovat suhteessa ulkomaalaisen kanssa.

• silloinkuuluu

Eikös täällä ole pakolaisten kanssa peuhaavia naisia. Silloinhan asiat kuuluu tälle palstalle.

• Todistase

Lähde?

• ChinaDragon

ja nämä IDIOOTTIEN kommentit jossa viestittävät ettei se ja se kuulu palstalle, vain suhteet ulkomaalaisten kanssa jne. Koskaan eivät itse kirjoita MITÄÄN omista suhteistaan ULKOMAALAISEN kanssa!!!

Jos on nuollut ulkomaalaisen tikkaria se ei tarkoita vielä SUHDETTA ulkomaalaisen kanssa, ainakaan niin syvällistä jotta toisia omista kokemuksistaan voisi ohjeistaa.

Karseeta porukkaa joka plää plää ja plää sitä ja tätä ja omat jutut ovat TÄYSIN NOLLIA!
      Kenellä teistä on edes oikea suhde ulkomaalaisen kanssa joka on kestänyt pidempään samassa taloudessa mitä 2-3 vuotta? Mitä helvettiä te edes tiedätte suhteista ulkomaalaisen kanssa? Oikeasti!

• ChinaDragon

Niinpä, mistä tiedän jos he kirjoittavat jotain missä ei ole mitään suhteesta ulkomaalaisen kanssa? Höpöttäjiä jotka elävät omissa haavemaailmoissaan, eivät muuhun kykene.
        Sinä et ole suhteessa ulkomaalaisen kanssa koska et kerro siitä suhteesta yhtään mitään?! Mistä siis keskustelet joka kuuluu palstalle? Oma luonnehdintasihan oli moneen kirjoitukseen "ei kuulu palstalle".
        Mitähän rasistista olen taas mielestäsi kirjoittanut?

Jokainen palstaa seurannut tietää minkä maalaisen kanssa olen naimisissa, miten pitkään olen ollut jne. Kerro toki millainen parisuhde sinulla on jos sitä edes on olemassa! Muiden haukkuminen rasisteiksi ei ole monikulttuurista keskustelua, ei ollenkaan ja muuhun keskusteluun et ole koskaan kyennyt?!

Sama taitaa jatkua tuolla alempana?

• ChinaDragon

No ketä haukuin? Annoin lukijalle itselle valita kuuluuko hän mainitsemaani ryhmään. Jos osui hän itse valitsi olevansa sellainen jota kuvailin, en minä:)

• watsoninsetä
        ChinaDragon kirjoitti:

No ketä haukuin? Annoin lukijalle itselle valita kuuluuko hän mainitsemaani ryhmään. Jos osui hän itse valitsi olevansa sellainen jota kuvailin, en minä:)

Ainahan sinä haukut ihmisiä, koska et itse ole tyytyväinen nykyiseen suhteeseesi.
        Tämä on keskustelupalsta niille ihmisille, joilla on suhde ulkomaalaisen kanssa, ei sinulle, jolla paha mieli jatkuvasti.

• Raaka-_-Watson
        watsoninsetä kirjoitti:

Ainahan sinä haukut ihmisiä, koska et itse ole tyytyväinen nykyiseen suhteeseesi.
        Tämä on keskustelupalsta niille ihmisille, joilla on suhde ulkomaalaisen kanssa, ei sinulle, jolla paha mieli jatkuvasti.

No ei lohikäärme ketään hauku kun tuo tosiasiat julki.

• Raaka-_-Watson

Kovasti katkera?

• Emävalhe

Irakin ja Afkanistanin miehet raiskaa suhteessa väkilukuun,eniten sekä Suomessa,että koko EU:n
      alueella.
      "kyllä suomalainenkin" selitykset ovat naurettavia suvakkien horinoita.

• kiitoskiitoskiitos

Kova on väittämä. Voisitko laittaa tilastoa väittämäsi tueksi, kiitos.
        Vai oliko tietosi katsottu jostain taikapallosta?!

• mikäTässäEpäselvää
        kiitoskiitoskiitos kirjoitti:

Kova on väittämä. Voisitko laittaa tilastoa väittämäsi tueksi, kiitos.
        Vai oliko tietosi katsottu jostain taikapallosta?!

Ei ollenkaan kova väittämä, vaan todennäköisesti varsin lähellä totuutta. Tässä vähän lukuja, ei oppi ojaan kaada ja olisiko jo aika tarkistaa omat näkökannat sekä hyväksyä tosiasiat?

IRAKILAISTEN suuri osuus seksuaalirikoksista epäiltyjen joukossa on huomattu myös keskusrikospoliisissa, jossa on tehty asiasta selvitys. Selvityksestä ei ole aiemmin kerrottu julkisuudessa.

Suomessa oleskeli vuonna 2016 krp:n laskelmien mukaan yhteensä noin 19 000 irakilaista, kun otetaan huomioon sekä Suomessa vakituisesti oleskelevat että turvapaikanhakijat.

Krp:n analyysissä kävi ilmi, että tuhatta Suomessa oleskelevaa Irakin kansalaista kohden oli 12,9 seksuaalirikosepäilyä.

Tuhatta Suomen kansalaista kohden vastaava luku oli 0,3.

Irakilaisten lisäksi suuri suhteellinen luku (10,9) oli myös esimerkiksi afganistanilaisilla, mutta heitä on Suomessa paljon irakilaisia vähemmän. Kolmanneksi suurin suhteellinen luku (8,8) oli Turkin kansalaisilla.
        Lähde Hesari

• pitäisiehkähieman
        mikäTässäEpäselvää kirjoitti:

Ei ollenkaan kova väittämä, vaan todennäköisesti varsin lähellä totuutta. Tässä vähän lukuja, ei oppi ojaan kaada ja olisiko jo aika tarkistaa omat näkökannat sekä hyväksyä tosiasiat?

IRAKILAISTEN suuri osuus seksuaalirikoksista epäiltyjen joukossa on huomattu myös keskusrikospoliisissa, jossa on tehty asiasta selvitys. Selvityksestä ei ole aiemmin kerrottu julkisuudessa.

Suomessa oleskeli vuonna 2016 krp:n laskelmien mukaan yhteensä noin 19 000 irakilaista, kun otetaan huomioon sekä Suomessa vakituisesti oleskelevat että turvapaikanhakijat.

Krp:n analyysissä kävi ilmi, että tuhatta Suomessa oleskelevaa Irakin kansalaista kohden oli 12,9 seksuaalirikosepäilyä.

Tuhatta Suomen kansalaista kohden vastaava luku oli 0,3.

Irakilaisten lisäksi suuri suhteellinen luku (10,9) oli myös esimerkiksi afganistanilaisilla, mutta heitä on Suomessa paljon irakilaisia vähemmän. Kolmanneksi suurin suhteellinen luku (8,8) oli Turkin kansalaisilla.
        Lähde Hesari

Tosiasiat hyväksytään silloin kun oikeasti tilastoissa on selvillä luvut!!

Mutta laita ne tilastot tänne kaikkien näkyville. Pelkkä lähde Hesari ei riitä.
        Niin, suomalaisia ei epäillä ollenkaan seksuaalirikoksista, koska kaikki tapahtuu seinien sisällä, tekijänä sukulainen tai jokin tuttava.

Mielenkiintoista tuossa sinun jutussasi, että epäiltyjä on noinkin paljon, mutta rikospoliisissa ei tehdä yhtään mitään asian hyväksi, vaikka tietävät, että raiskauksia tapahtuu. Olisiko rikospoliiseilla hieman peiliin katsomisen paikka!?

• oivoviivhd
        pitäisiehkähieman kirjoitti:

Tosiasiat hyväksytään silloin kun oikeasti tilastoissa on selvillä luvut!!

Mutta laita ne tilastot tänne kaikkien näkyville. Pelkkä lähde Hesari ei riitä.
        Niin, suomalaisia ei epäillä ollenkaan seksuaalirikoksista, koska kaikki tapahtuu seinien sisällä, tekijänä sukulainen tai jokin tuttava.

Mielenkiintoista tuossa sinun jutussasi, että epäiltyjä on noinkin paljon, mutta rikospoliisissa ei tehdä yhtään mitään asian hyväksi, vaikka tietävät, että raiskauksia tapahtuu. Olisiko rikospoliiseilla hieman peiliin katsomisen paikka!?

Mitähän sinä yrität nyt selittää itsellesi ja muille, vaadit vielä tarkempaa lähdettä joka mainittiinkin jutussa eli KRP, ja kirjoituksesi lopussa kuitenkin itsekkin yhdyt miettimään KRP:n toimintaa ja lukuja. Ei näissä mitää ihmeellistä ole, muuta kuin se että tämän tosiasian hyväksyminen on sinulle kovin vaikeaa ja ilmeisesti aikamoinen isku kasvoihin. Voin laittaa lisää tutkimustuloksia asian tiimoilta, mutta sitä ennen halua sinun laittavan tutkimuksen joka osoittaa Hesarin lukujen olevan vääriä. Mutta vänkäile ihan rauhassa vaan, minulle riittää noi luvut ja tiedot kuten ne riittävät sinulle myöskin katkeraan tietoisuuteen missä mennään nyt.

• voivoivoivoiei
        oivoviivhd kirjoitti:

Mitähän sinä yrität nyt selittää itsellesi ja muille, vaadit vielä tarkempaa lähdettä joka mainittiinkin jutussa eli KRP, ja kirjoituksesi lopussa kuitenkin itsekkin yhdyt miettimään KRP:n toimintaa ja lukuja. Ei näissä mitää ihmeellistä ole, muuta kuin se että tämän tosiasian hyväksyminen on sinulle kovin vaikeaa ja ilmeisesti aikamoinen isku kasvoihin. Voin laittaa lisää tutkimustuloksia asian tiimoilta, mutta sitä ennen halua sinun laittavan tutkimuksen joka osoittaa Hesarin lukujen olevan vääriä. Mutta vänkäile ihan rauhassa vaan, minulle riittää noi luvut ja tiedot kuten ne riittävät sinulle myöskin katkeraan tietoisuuteen missä mennään nyt.

No alahan sitten laittaa niitä tilastoja sitten tänne!!
        Tottahan toki sitä miettii ettei tehdä asioiden hyväksi mitään, vaikka tiedetään ketkä niitä rikoksia tekee. Tuleehan siinä väkisinkin mieleen, että Suomen poliisi täynnä vellihousuja.
        p.s. eihän ne olleet Hesarin lukuja, vaan KPR: n.
        En ole katkera, miksi olisin? Eikä tosiasioiden hyväksyminen ole millään lailla kovin vaikeaa, siinä olet väärässä.

• asdghasfhgf
        voivoivoivoiei kirjoitti:

No alahan sitten laittaa niitä tilastoja sitten tänne!!
        Tottahan toki sitä miettii ettei tehdä asioiden hyväksi mitään, vaikka tiedetään ketkä niitä rikoksia tekee. Tuleehan siinä väkisinkin mieleen, että Suomen poliisi täynnä vellihousuja.
        p.s. eihän ne olleet Hesarin lukuja, vaan KPR: n.
        En ole katkera, miksi olisin? Eikä tosiasioiden hyväksyminen ole millään lailla kovin vaikeaa, siinä olet väärässä.

Tilastot on jo laitettu esille alahan sinä kumoamaan niitä. Ottaako koville tosiasiat? Totuus sattuu?

• Raaka-_-Watson

Hyvä että sensuroi sillä aniharvat maahanmuuttajat raiskaavat.
      Asiahan on niin että ne ovat niitä muslimi maahantunkeutujia ne jotka raiskaavat.
      Joten eiköhän jätetä maahanmuuttajat rauhaan.

• Raaka-_-Watson

Ja jos joku epäilee, niin tiedot perustuvat omiin tutkimuksiini. Muistakaa 800 % ! MOT.

• ChinaDragon

Totta, suhdeluku on suurempi mitä 800 %.
        Jos tuhatta asukasta kohden irakilaisten suhdeluku on 12,9 ja suomalaisten 0,3...

Watson on siis joskus mielestäsi laittanut liian pienet luvut kun aina tuota 800 % mainostat.

• Raaka-_-Watson
        ChinaDragon kirjoitti:

Jos tuhatta asukasta kohden irakilaisten suhdeluku on 12,9 ja suomalaisten 0,3...

Watson on siis joskus mielestäsi laittanut liian pienet luvut kun aina tuota 800 % mainostat.

Ja kevään raiskausaalto tulee kohta. MOT.

• tilastoapeliinkiitos
        ChinaDragon kirjoitti:

Korjausta: Raaka Watsoni on kirjoittanut, että rikollisuus Suomessa on kasvanut 800%:sti maahanmuuttajien toimesta. Edelleen odottelemme sitä tilastoa!!!

• Raaka-_-Watson
        tilastoapeliinkiitos kirjoitti:

Korjausta: Raaka Watsoni on kirjoittanut, että rikollisuus Suomessa on kasvanut 800%:sti maahanmuuttajien toimesta. Edelleen odottelemme sitä tilastoa!!!

Mitä , mitä?
        Missä olen sanonut että maahanmuuttajat ovat tehneet mitään rikoksia?
        En minä ole puhunut maahanmuuttajista halaistua sanaakaan.

• Täysi.oikeus.siihen

Sananvapaudella ei ole mitään tekemistä moderoinnin kanssa. Sananvapaus tarkoittaa sitä, että sinulla on oikeus omaan mielipiteeseen ja sen kertomiseen. Voit perustaa lehden tai nettisivuston ja kirjoittaa sinne mitä mielesi tekee. Toki laki hiukan rajaa kirjoituksia, mutta noin niinkuin periaatteessa.

Sananvapaus ei tarkoita sitä, että jonkun muun on perustettava lehti tai nettisivusto, jotta sinä saat kirjoittaa sinne mitä haluat. Lehden tai nettisivuston omistaja määrittelee itse, mitä julkaisee tai ei julkaise.

Koskee myös muiden lehtien kirjoituksia, joita on linkitetty tänne.

• Lakimies1

Ei nyt aivan noinkaan.
        Suoli24 on esimerkki palstasta jossa moderointi on hoidettu sillä tavalla että se rikkoo kaikkia mahdollisia lakeja ja asetuksia. Moderoimalla suoli24 ottaa vastuun kaikesta mitä täällä kirjoitetaan ja siten ovat vastuullisia muunmuassa sika-amalioiden solvaamisista.
        Samoin tosiasioiden poistaminen on lain vastaista.

• ookkonavaiekkönäoo
        Lakimies1 kirjoitti:

Ei nyt aivan noinkaan.
        Suoli24 on esimerkki palstasta jossa moderointi on hoidettu sillä tavalla että se rikkoo kaikkia mahdollisia lakeja ja asetuksia. Moderoimalla suoli24 ottaa vastuun kaikesta mitä täällä kirjoitetaan ja siten ovat vastuullisia muunmuassa sika-amalioiden solvaamisista.

Huutonaurua.... sinun "tosiasioidenko"????

• Lakimiskö
        Lakimies1 kirjoitti:

Ei nyt aivan noinkaan.

"Samoin tosiasioiden poistaminen on lain vastaista. "

Ei ihan noinkaan, sillä keskustelupalstan ylläpitäjä saa määritellä mistä aiheesta palstalla keskustellaan.
        Jos kirjoitus ei ole aiheen mukainen, ylläpitäjä saa poistaa kirjoituksen riippumatta siitä, onko kyysymys tosiasiasta vai ei.
        Tämänkin palstan alusta voi lukea mikä on palstan aihe ja ylläpitäjällä on oikeus poistaa kaikki kirjoitukset jotka ei ole aiheen mukaisia.

• Raaka-_-Watson
        Lakimiskö kirjoitti:

"Samoin tosiasioiden poistaminen on lain vastaista. "

Ei ihan noinkaan, sillä keskustelupalstan ylläpitäjä saa määritellä mistä aiheesta palstalla keskustellaan.
        Jos kirjoitus ei ole aiheen mukainen, ylläpitäjä saa poistaa kirjoituksen riippumatta siitä, onko kyysymys tosiasiasta vai ei.
        Tämänkin palstan alusta voi lukea mikä on palstan aihe ja ylläpitäjällä on oikeus poistaa kaikki kirjoitukset jotka ei ole aiheen mukaisia.

Totta, voi poistaa mutta se siirtää vastuun palstan ylläpitäjälle.

• NyNairaan

Tietysti sensuroivat kun suurin osa naistoimittajista unelmoi paneskeluista näiden uskonsotureiden kanssa.

• rikosilmoitus

Tuo teksti pitäisi näyttää naistoimittajille. Aika vahva ja loukkaava väittämä yleensäkin naistoimittajiamme kohtaan. kannattaisi ylläpidon ottaa selville kirjoittajan henkilöllisyys ja ilmoittaa poliisille.

• hassutapaus
        rikosilmoitus kirjoitti:

Tuo teksti pitäisi näyttää naistoimittajille. Aika vahva ja loukkaava väittämä yleensäkin naistoimittajiamme kohtaan. kannattaisi ylläpidon ottaa selville kirjoittajan henkilöllisyys ja ilmoittaa poliisille.

ja syyte on mikä?

• Jsjjddjjdkd

Rasmusbiilit on kyllä irronneet todellisuudesta - tasa-arvoisia muslimeja ja suomalaiset raiskaa eniten . Hoh-hoijaa.

• Maahanmuuttajien tekemät raiskaukset ovat ilo suomalaisille naisille ja jopa miehillekin. Sen sijaan jos suomalainen mies raiskaa naisen, niin nainen ei saa siitä mitään seksuaalista tyydytystä. Lähinnä tuntee olonsa häpäistyksi.

• 169cmpitkä

Aika sairas olet ajatuksillasi!
        Tuskin kukaan haluaa tulla raiskatuksi.
        Onko kokemusta raiskatuksi olemisesta?

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2234
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      171
      1965
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1914
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1620
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1479
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      189
      1460
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1221
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1064
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1053
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      75
      1033
    Aihe