..miksi ne ei kohdista sitä koskaan suomalaisiin miehiin?:
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005207389.html
"Pääsääntöisesti soittajat ovat naisia. He kehuvat tekevänsä vapaaehtoistyötä, mutta minua ihmetyttää vapaaehtoisten määrä tässä maassa. Olen vuokrannut asuntoa nyt toista kertaa vuoden sisällä ja molemmilla kerroilla yhteydenottoja on tullut todella paljon. Jos hakemuksia tulee vaikkapa kaksikymmentä, niin puolet on ollut näitä, vuokranantaja kertoo."
Olisihan niitä asunnottomia ihan kotimaisissakin miehissä. Tai niille suomalaisille sinkkumiehille joilla on jo asunto voisi käydä vaikka siivoamassa tai leipomassa pullaa, vähenisi naisviha valtavasti tässä maassa sellaisilla toimilla. Mutta mitä tekee suominainen? Järkkää asunnot, leipoo pullat ja antaa pillut elintasopakolaisille. entäs sitten jos järkkäilyjen seurauksena tapahtuu jotain epätoivottavaa, en laita tähän tarkmmin mutta suurinpiirtein tiedätte mitä tarkoitan kaduttaako suominaista? Ei varmasti, ennemmin maa repeää kuin huora häpeää. Niin ja vielä se mistä suomalaisia "rasisteja" on moitittu aina, että ne pelkää sitä että "Ne vie meidän naiset", no kuinkas on käynyt eli oliko ne oikeassa vaiko ei? "rasisteille" on jäänyt rahoittajan osa kun suomihorot iloittelee tuontimiestensä kanssa.
Naiset tekevät valtavasti vapaaehtoistyötä mutta..
29
315
Vastaukset 29
- totanoinnii
Mielestäsi siis "ne" on vieneet teidän naiset.
Millä perusteella ne matujen perässä juoksevat naiset olisi ylipäätään olleet teidän naisia? Ei nuo olis teistä huolinu, vaikkei "niitä" olis tullutkaan.
Miksi teidän pitäisi saada juuri niitä samoja naisia, jotka matuista innostuvat? Miksi teille eivät kelpaa ne naiset, jotka pitävät suomalaisista miehistä? - 339
Vai vielä pitäisi aikuisen ihmisen luona käydä siivoamassa ja pullaa leipomassa, vaikka tämä on täysin kykenevä siihen itsekin.
Eikä tainnut tuossa esimerkissä olla mistään hyväntekeväisyydestä kyse.Jos kerran voi valtavalla palolla ties mistä tulleita, taustaltaan ties mitä miehiä hyysätä kaikilla mahdollisilla kuviteltavissa olevilla tavoilla niin miksi sitten evänkään väräyttäminen on mahdottoman vastenmielinen ajatus jos avuntarvitsija olisi syntyperäinen suomalaismies? Ollaanko tässä nyt taas kaksinaismoralismin äärellä? Tarvitseeko jatkuvasti vastaan tulevien käytännön esimerkkien valossa yhtään ihmetellä miksi emme oikein arvosta suominaisia?
- 811
Harmaaritari kirjoitti:
Jos kerran voi valtavalla palolla ties mistä tulleita, taustaltaan ties mitä miehiä hyysätä kaikilla mahdollisilla kuviteltavissa olevilla tavoilla niin miksi sitten evänkään väräyttäminen on mahdottoman vastenmielinen ajatus jos avuntarvitsija olisi syntyperäinen suomalaismies? Ollaanko tässä nyt taas kaksinaismoralismin äärellä? Tarvitseeko jatkuvasti vastaan tulevien käytännön esimerkkien valossa yhtään ihmetellä miksi emme oikein arvosta suominaisia?
Siis suomalaiset miehet ovat niin avuttomia, etteivät kykene itse kämppäänsä siivoamaan ja kaupasta pullaansa ostamaan, vaan kuuluvat siinä suhteessa kategoriaan "avuntarvitsijat".
Ettehän te sitten ole aikuisia ollenkaan! Lapsiahan te olette. Btw: seksi kuuluu vain aikuisille, ei lapsille, joten lopettakaa sen kinuaminen, kun kerran olette lapsia. 811 kirjoitti:
Siis suomalaiset miehet ovat niin avuttomia, etteivät kykene itse kämppäänsä siivoamaan ja kaupasta pullaansa ostamaan, vaan kuuluvat siinä suhteessa kategoriaan "avuntarvitsijat".
Ettehän te sitten ole aikuisia ollenkaan! Lapsiahan te olette. Btw: seksi kuuluu vain aikuisille, ei lapsille, joten lopettakaa sen kinuaminen, kun kerran olette lapsia.Ovela kääntöyritys shaminglanguageta hyväksikäyttäen. Olet niin tyhmä ja läpinäkyvä ettet oikeastaan ansaitsisi vastausta mutta kiinnostaisi tietää mikä tekee niistä hiekkaerämaan sulttaaneista sitten sinun silmissä niin avuttomia että ne ansaitsee kaiken mahdollisen hoivan ja pillupalkkiot kaupan päälle?
- taskuttäynnäkiviäkö
Harmaaritari....vastasit jälleen itse kysymykseesi " kiinnostaisi tietää mikä tekee niistä hiekkaerämaan sulttaaneista sitten sinun silmissä niin avuttomia että ne ansaitsee kaiken mahdollisen hoivan ja pillupalkkiot kaupan päälle?"
Suomalainen nainen ei ole tyhmä eikä masokisti, oletko huomannut? taskuttäynnäkiviäkö kirjoitti:
Harmaaritari....vastasit jälleen itse kysymykseesi " kiinnostaisi tietää mikä tekee niistä hiekkaerämaan sulttaaneista sitten sinun silmissä niin avuttomia että ne ansaitsee kaiken mahdollisen hoivan ja pillupalkkiot kaupan päälle?"
Suomalainen nainen ei ole tyhmä eikä masokisti, oletko huomannut?Suomalainen nainen on juurikin niin tyhmä että se järjestää isiksen terroristisolulle kokoontumispaikan ja ja sitten kun niissä suominaisten suosiollisella avustuksella järkätyissä pesissä aletaan raiskailla paikallisissa lapsia, niin kuin nyt on tapahtunutkin jo joissain paikoin, ei tietenkään suominainen näe yhteyttä itseensä, silmät ymmyrkäisenä se huutaa kaikkeen pahaan syyksi rasismia ja syrjintää, ei hänen tuntemansa matut "oikeesti oo tuollaisia" vaikka yksi niistä juuri olisi jyrännyt rekalla väkijoukkoon.
Harmaaritari kirjoitti:
Ovela kääntöyritys shaminglanguageta hyväksikäyttäen. Olet niin tyhmä ja läpinäkyvä ettet oikeastaan ansaitsisi vastausta mutta kiinnostaisi tietää mikä tekee niistä hiekkaerämaan sulttaaneista sitten sinun silmissä niin avuttomia että ne ansaitsee kaiken mahdollisen hoivan ja pillupalkkiot kaupan päälle?
Näin kerran lehdessä jutun, jossa nuori suomalaisnainen opetti leikisästi maahanmuuttajille suomen kieltä yhdessä laulamalla jotain suomalaista lastenlaulua. Ne maahanmuuttajat oli noin 20-30 vuotiaita partanaamaisia geelipäitä. Mietin että miten tuollainen on todellista. Aikuisia miehiä kohdellaan kuin pikkulapsia, eikä heiltä vaadita mitään vastuunottoa.
- 121212121212
Mamutus avaa mielenkiintoisen näkökulman naisten sielunmaisemaan.
Juuri vähän aikaa sitten otsikoissa (enkä tarkoita MV-lehteä) oli uutinen jonka mukaan mamunaisia useastikin viedään ulkomaille ns. ojennettaviksi. Tarkoittaa siis muistutusta naisten roolista ja ensisijaisesti sukupuolielinten silpomista.
Kiinnostiko tämä feministejä? Ei.- taskuttäynnäkiviäkö
Hyvä aloittaja, vastasitkin itse omaan kysymykseesi, "miksi ne ei kohdista sitä koskaan suomalaisiin miehiin?:" Kaltaistasi on ikävä auttaa. Onneksi kuitenkin asia ei ole ihan noin kurja kuin kuvaat. Miehiä autetaan kyllä, jos he apua tarvitsevat. Pullaa osaa leipoa myös sinkkumies. Sinkkuus tai miessukupuoli ei tee avuttomaksi, hyväksikäyttäjäksi joissakin tapauksissa kyllä. Samoin tietysti käänteisesti.
Eli jos kaipaat pullaa tai p****a, siivoa sanastoasi ja voit yllättyä.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Joku jännämies on naisen hyväntekeväisyyskohde aina
- Äkämäks
Tämä varmasti kuulostaa aika ylimieliseltä mutta..
Miksi ihmeessä osa miehistä on niin kovasti näiden hyysärinaisten perään? Ok, on niissä nuoremmissa vielä osassa sitä silmäkarkkia mutta suurin osa sitten -jääköön sanomatta- älyn suhteen.. Huomaa kyl et on sitä pullaa leivottu karvakäsille ja otettu pari viipaletta liikaa maistiaisina omaan suuhunki :P
Täällä olis korvapuusteja, karjalanpiirakoita (karj.mummun ohje), juustokakkua ja kahvikakkujakin muutamaa eri sorttia. Leipomispäivä. Mutta ykskään lämpimäinen ei mene niille oikeasti hädänalaisten paikan vieville lusmuille enkä aikaani tuhlaisi niiden kohdalla vapaaehtoistyöhön.
Ei ole auennut miten jotkut "auttamisenhalussaan" eivät auta oman maan kansalaisia tai lähde konkrettisesti vaikka auttamaan paikan päälle.
Reilu vuoden olin likkana kaivoja rakentamassa (kuului kyllä opintoihin valin.) ja auttelemassa eräässä maankolkassa ja silmät aukesi lopullisesti jo silloin vuonna peruna. :D
Sikiäminen on hienoa hommaa eikä juuri vastuita mietitä. Kuhan vaan syytetään länsimaita ja varsinkin miehet tykkää katsella vierestä työntekoa mutta harva lapioon tarttuu.. Se asenne on vallalla ja helpon rahan perässä tänne tullaan, eikä yhtään jousteta"omasta kulttuurista". Ovelat voivat toki lirkutella kauniita hölmöille. Eksyin aiheesta..
Kyllä tälle järjettömyydelle vielä loppu tulee.
Suomi on niin pieni valtio ettei siinä kauaa mene kun meilläkin asiat romahtaa eikä enää houkuta tänne tulla. Huonolla tuurilla sitä kurjuutta vaan on kaikkialla lopulta ja mihis sitten mennään pakoon omaa kulttuuriaan?
Vallalla on ajatus että toiset saa perseillä ja kerätä rusinat pullasta, jonka muut ensin leipoo vaivalla ja ostaa ainekset ensin. Mutta lopputulos on jaettava viimeistä murua myöten niille, jotka eivät viitsi vaivautua itse. Ensin ne rusinat ja sitten koko pulla.
Sitten voikin taas lähteä etsimään uutta paikkaa mistä poimia niitä rusinoita..- 811
Peukku tälle!
- vai.suomi.pieni
Katselin wikistä Great Britain: area n. 200000km2, population n. 60milj.
Finland: 330000km2, väestö 5-6milj.
Britteihin mahtuu 10:n suomen väki vaikka 30% pienempi ala.
Vituttaa tommoset horot..
Noille turviksille pitäs antaa tosi kylmäkiskonen kohtelu... Mutta nää suvakkihorot vaan hyysää niitä.
Jumaliste..
Vaikka niille tuleeki se kielteinen päätös niin eiköhän joku suvakkihoro taas ota ne kotiinsa asumaan..
Mennään vastoin Suomen lakia.Muistaakseni luin tuon joskus. Mun mielestäni siinä tuotiin ennemminkin esille naisten harjoittama hyväksikäyttö noissa tapauksissa. Tai ainakin se oli toinen puoli tarinaa.
Persujen ja MV-lehden lukijoiden huoleen naisettomuudestaan en jaksa ottaa sen enempää kantaa, siihen on hyviä vastineita tuossa yllä.- NaisetEiAjattele
Komea parrakas tumma mies on aina saanu naisten haarat vaahtoamaan joten heidän hyyssäämisensä on tavallaan biologista ei järjen mukaista. Hyvin huomaa että naisille ei merkkaa näiden miesten synnynnäinen sorto naisia kohtaan jossa omassa maassaan pitävät naista torakan arvoisena. Ikuinen venäjä pelko taas tekisi sen jos itänaapurin vaikkapa keskiosista tuotaisiin tänne 30 000 venäläis miestä herättäisi se ehkä naisissakin pelkoa koska a. muistuttavat omia miehiämme ulkoisesti. b. uhka on aina tullut idästä yms ja sitä ei poista edes se että nää parrakkaat ystävämme riemuiten videoivat ihmisten tappamisia ja päiden leikkaamisia. Tässä huomaa vallan helposti miten naiset menevät ns suvaitsevuudellaan enemmänkin pillu kuin järki edellä.
Itse ottaisin tänne mieluiten 30 000 venäläistä sotilaskarkuria joilla on jo synnynnäinen arvostus myös naisia kohtaan kun 30 000 sukupuolisesta narsismista kärsivää isistaistelijaa.Se onkin hauskaa että suomihoro on niin hento ja pelokas kukkanen että tavallista suomalaista miestä se ei uskalla tavata kuin julkisella paikalla mutta sitten jos on kyseessä joku hiekkapiip jonka taustoista ei tiedetä mitään, mahdollisesti päänleikkaaja-isisläinen pomminrakentelija niin ellainen otetaan kyllä avosylin vastaan, kutsutaan kotiin ja kellistytään alle allahia huutaen.
- jgjhgkhjkgjhk
Syy on seksuaalinen jännite.
Kyllä siel pörräis kaikki ätmitkin auttamassa, jos nuo olisivat nuoria ja kauniita naisia. - taskuttäynnäkiviäkö
Kun joitakin kommentteja lukee, ymmärtää, miksi on mukavampi auttaa muita kuin oman maan kansalaisia.
Mutta taitaa olla harhaluulo, että suomalaiset ovat puhtaita pulmusia ja "ne toiset" jotain muuta. Jos luki jutun, jonka aloittaja oli linkittänyt huomasi varmaan, että suomalaiset olivat niitä, jotka käyttävät väärin hädänalaisia. Onneksi heitä on kuitenkin vain vähemmistö.
Mitä taas tulee suomalaisten kykyyn nimitellä toisiaan tökeröillä nimityksillä, siihen emme apua tarvitse keneltäkään, hyvin näyttää sujuvan ihan omasta takaa.
Joskus tekisi mieli sanoa suoraan, mutta niin paksua tekstiä ei vaan voi julkaista. Mietin kyllä , mikä on pielessä sellaisella ihmisellä, joka suoltaa suustaan ...no sitä itteensä ja kenelle tahansa?"Joskus tekisi mieli sanoa suoraan, mutta niin paksua tekstiä ei vaan voi julkaista. Mietin kyllä , mikä on pielessä sellaisella ihmisellä, joka suoltaa suustaan ...no sitä itteensä ja kenelle tahansa? "
Aika hyvin kyllä tuntuu suominainen ääriradikaali-islamistien puheita kyllä sietävän, eipä ole missään näkynyt naisten kielteisiä kommentteja mullahien huuteluihin joissa toivotaan kaikkien länsimalaalaisten ja kristinuskon kuolemaa. "rasistien" kaikkiin sanomisiin kyllä tartutaan huolella vaikka niissäkin sentään on oman maan ja kansan turvaaminen perusteena.- jghkjhgkhgkhk
Harmaaritari on kateellinen, koska ei pysty itse parisuhteeseen.
- lijlijlhlkhlk
jghkjhgkhgkhk kirjoitti:
Harmaaritari on kateellinen, koska ei pysty itse parisuhteeseen.
Harmaaritarin omat parisuhdetaidot:
"Tai no joo, ehkäpä jokaiselta osaltaan täydellinen 50-lukulaistyyppinen nainen menisi mutta sillä ei saisi olla lapsia (estävät vapaan liikkuvuuden) ja jos se olisi kovin sosiaalinen ei saisi vaaatia minua mukaansa jokaiseen kissanristiäiseen mihin on menossa, lisäksi senkin pitäisi haluta säilyttää omat taloudet ainakin tutustumisajan (vähintään pari vuotta) ja jos se asuisi muualla sen pitäisi tulla yleensä aina minun luokse eikä päinvastoin kun en minä kuitenkaan jaksaisi riittävästi panostaa suhteessa siihen että menisin häntä jonnekin edemmäs tapaamaan. Kuten näet niin olen ehkä vähän kohtuuton vaatimuksissani niin eikö se ole ihan oikein etten ala piinaamaan naisraukkoja heidän seuransa hakemisella :D"
Piinaat sitten täällä. Sun luokse sitten pitäisi tulla siivoomaan ja pullaa leipomaan.. lijlijlhlkhlk kirjoitti:
Harmaaritarin omat parisuhdetaidot:
"Tai no joo, ehkäpä jokaiselta osaltaan täydellinen 50-lukulaistyyppinen nainen menisi mutta sillä ei saisi olla lapsia (estävät vapaan liikkuvuuden) ja jos se olisi kovin sosiaalinen ei saisi vaaatia minua mukaansa jokaiseen kissanristiäiseen mihin on menossa, lisäksi senkin pitäisi haluta säilyttää omat taloudet ainakin tutustumisajan (vähintään pari vuotta) ja jos se asuisi muualla sen pitäisi tulla yleensä aina minun luokse eikä päinvastoin kun en minä kuitenkaan jaksaisi riittävästi panostaa suhteessa siihen että menisin häntä jonnekin edemmäs tapaamaan. Kuten näet niin olen ehkä vähän kohtuuton vaatimuksissani niin eikö se ole ihan oikein etten ala piinaamaan naisraukkoja heidän seuransa hakemisella :D"
Piinaat sitten täällä. Sun luokse sitten pitäisi tulla siivoomaan ja pullaa leipomaan..Elämä on valintoja, jos on valinnut valistajan osan saattaisi parisuhteeseen täysillä heittäytyminen tosiaan karsia liiaksi palsta-aikaa ja monilta pahaa-aavistamattomilta miesraukoilta jäisi tietämättä totuus suomalaisesta 2000-luvun naisesta. Siivous/ruuanlaitto/leipomis- ym. apu tosiaan tulisi kyllä tarpeeseen kun ne kaikki ovat poissa tärkeästä valistustehtävästä.
- SivustaSeuraavaKeskustel
Itse komppaan täysin harmaaritaria hänen mielipiteissään ja siinä että naiset menevät enemmän pillu kuin ajatus edellä näiden sotilaskarkureiden suojelussa. Kyllä te kaikki asiat luettelette millä suomalainen mies syyllistetään mutta ette ole näkevinänne niitä seikkoja mtä nää musumaanit tekee. Olen senverran kansainvälinen itse että tunnen myös esim Japanista ystäviä. He ovat ihmetelleet eräiden maiden rynnistystä pohjoismaihin vaikka turvallisia maita on muuallakin myös naapurivaltioissa. Esim Japanissa on töitä niin paljon kuin jaksaa tehdä ja periaatteessa kaikki halukkaat työllistyvät mutta tunkua sinne ei ole. Arvatkaapa miksi? Siellä ei ole sosiaaliturvaa ja ilmaista rahaa tarjolla kuten pojolassa on. Mutta heidän etunsa on lähes täys työllisyys. Eihän fiksu aavikkomies sellaiseen paikkaan halua jossa joutuu rahansa eteen tekemään töitä joten suomi on heille silloin viisas valinta. Täällä saa asunnon, elämiseen tarvittavat rahat ja kaupanpäälliseksi vokit tarjoavat myös kiimaiset naiset. Jos itse olisin tällainen partamies etelästä niin valitsisin ilmanmuuta suomen koska tämähän on lähes allahin lupaama taivas. Mä pidän lähinnä näitä miehiä fiksuina juuri sen takia mitä edellä mainitsin. Jos taas järjellä ajatellaan niin sotaahan lähdetään pakoon naapurimaihin ei ympäri maailmaa. Suomestakin mentiin sotien aikaan ruotsiin ei esimerkiksi ugandaan joka olis mittasuhteena verrattavissa nykyiseen "pakolais" aaltoon.
- Nainen39vee
Tuo linkissä kuvattu ilmiö on aika marginaalinen. Suurin osa naisten tekemästä vapaaehtoistyöstä kohdistuu lapsiin, nuoriin tai vanhuksiin.
- totuutta.sensuroidaan
"lapsiin, nuoriin" = partalapsiin
kommenttini poistettiin tuosta ylempää joten kirjoitetaan uudestaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398