Olen tehnyt verkostoja paremmalla ja huonommalla menestyksellä 20v, mutta en ole koskaan ollut niin hyvin palkitsevassa suosittelumarkkinoinnissa kuin OneCoin/OneLife jossa tullut paljon uusia ystäviä ympäri maailmaa.:) Huomenna taasen ihana Happy Monday, aivan mahtavaa!
Mahtavin systeemi koskaan!
6
201
Vastaukset
- Tunkkiiii
Mahtavin ylätason tunkeille.
- Onecoinhuijaus
Hei aloittaja?????? Tämä kusetus on loppu jo. Mitä enää hehkutat? Gerlacher Report paljasti jo Hristoforos Amantidiksen coinin takaa, samoin kuin Bulgarian ja Venäjän rikollis-yhteenliittymät. Ruja lähti ja jätti tämän Ponzin lapsensaannin verukkeella, kukaan ei kehitä tai tee enää mitään Onecoin "pääkonttoreissa".
Kaikki pankkiyhteydet ovat lyöty poikki koko maailmassa Onecoinilta, ja viimeisenä kusetuksen oljenkortena tunkit yrittävät vielä tunkittaa "Vouchereilla" uusia mukaan.
Lopetettuun ponziin ei enää kenenkään ole syytä lähteä mukaan. Onecoin juna meni jo, tyhmien tunkkien rahojen kanssa kauas pois.
Mikä siis on pointtisi yrittää vielä saada ihmisiä menettämään rahansa olemattomaan Ponzihuijaukseen?
Haluatko jakaa vahinkosi, kun itse olit tyhmä, niin saat lohdutusta kun "ainakin oli muitakin jotka saivat itsesi lisäksi myös vahinkoa itselleen"?
- fhjhzjfj
Kaikki tyhjästä tehdyt on päätyneet konkurssiin.
- Pyhäjyssäytys
On niin mahtava et tiilenpäitä joudut lukemaan. Paljonkohan mahtaa tulla korvauksia?? Mahtavimmalle systeemmille koskaan.
Kaikki rahat meni. Kyllä sitten vituttaa ja varsinkin kusettaa.
Onko coinistilla fiilis että on tullut kusetetuksi? Onko Mahtavaa?
Onko hienoa olla kusetuksessa mukana?
RÄHRÄHRÄH- Lyijyä-nahkaan
Jos ihmisten kusettaminen on mahtavaa, olet todennäköisesti seuraava jonka "koulutetut louhijat" toimittavat kaikkivaltiaan tuomittavaksi...hyvinkin pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481