Lakatut varpaankynnet.

Jan11

Mitä olette mieltä voiko miehellä olla lakatut varpaankynnet. Esim kesällä uimarannalla.
Itselläni tällä hetkellä mustaksi lakatut kynnet.

36

6629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MerimiesMöttönen

      Aina keväisin lakkaan venelakalla varpaankynnet.

      • Jan11

        Kestää varmaan koko kesän eikä tarvitse lakata välillä


    • mikseipä

      Sukkahousujen kanssa se on ihan hyvä idea ja mustan kanssa sopisivat samanväriset sukkikset.

      • Jan11

        Eihän kesällä sukkahousuja pidetä sandaalien kanssa.


    • Mavala London 53 on hyvännäkoistä väriä myöskin miehen varpaankynsissä.
      Kuitenkin jalkojen ja kynsien on oltava hoidetut ja hyvännäköiset.
      Kohdakkoin pitänee mennä jalkahoitoon ja samalla maalauttaa kynnet, koska omakätinen homma ei oikein onnistu.

      • Jan11

        Minusta punainen ei sovi miehelle.
        Musta, sininen, vihreä ja harmaa sopivat paremmin.


      • Rinde

        Hauskaa, että löytyy muitakin miehiä, jotka lakkaa kyntensä. Kauniit, lakatut varpaat, ou jee! Itse käytän erilaisia värejä varpaissa ja sormissa käytän irtokynsiä, ovat käteviä. Expres press-on nails sarjasta löytyy vaikka mitä värejä eikä tarvitse liimailla. Olisi mukava tavata mies vaikka uimaralla lakatuissa varpaissa tai ylipäätään jutella aiheesta kasvotusten. Vuorikatu 22 Cesars, ehdoton kynsilakkataivas!


      • Jantski_nainen
        Rinde kirjoitti:

        Hauskaa, että löytyy muitakin miehiä, jotka lakkaa kyntensä. Kauniit, lakatut varpaat, ou jee! Itse käytän erilaisia värejä varpaissa ja sormissa käytän irtokynsiä, ovat käteviä. Expres press-on nails sarjasta löytyy vaikka mitä värejä eikä tarvitse liimailla. Olisi mukava tavata mies vaikka uimaralla lakatuissa varpaissa tai ylipäätään jutella aiheesta kasvotusten. Vuorikatu 22 Cesars, ehdoton kynsilakkataivas!

        Jep , homojen hommaa ja sano vielä että sulla on sukkahousut jalassa Oroblu 15 den ihanaa....


      • Anonyymi
        Rinde kirjoitti:

        Hauskaa, että löytyy muitakin miehiä, jotka lakkaa kyntensä. Kauniit, lakatut varpaat, ou jee! Itse käytän erilaisia värejä varpaissa ja sormissa käytän irtokynsiä, ovat käteviä. Expres press-on nails sarjasta löytyy vaikka mitä värejä eikä tarvitse liimailla. Olisi mukava tavata mies vaikka uimaralla lakatuissa varpaissa tai ylipäätään jutella aiheesta kasvotusten. Vuorikatu 22 Cesars, ehdoton kynsilakkataivas!

        Moi Rinde! Mä oon miettiny ihan samaa, että olisi mahtavaa tavata toinen mies, joka lakkaa varpaankyntensä. Mulla on lakat kesät talvet nykyään ja ovat kauniit. Käytin noita Expres kynsiä myös jossain vaiheessa, nyt se on jääny. Ja meillä on näköjään sama liike, mistä lakat saa, Sadun liike on todella taivas! [email protected]


      • Anonyymi
        Jantski_nainen kirjoitti:

        Jep , homojen hommaa ja sano vielä että sulla on sukkahousut jalassa Oroblu 15 den ihanaa....

        Ei välttämättä liity homouteen. Olen umpihetero, en trasvestiittikään. Tykkään katsella kauniita naisia, heidän kauniisti punaisiksi huolellisesti lakattuja sormenpituisia kynsiään, niin sensuellia. Mustat kynnet on valitettava trendi.
        Tein kokeen, lakkasin kynteni punaisiksi. Vaimo ja tytär ihastuivat, sanoivat kauniiksi. Nyt en mielellään luopuisi lakasta. Kiva välillä katsoa kynsiään, aina saatavilla katseelle. Isossa maailmassa nykyisin ok ja coolia, Suomessa epäillään homoksi jne vaikka kuinka olisi raavas mies joka vain sattuu pitämään punaisista kynsistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä liity homouteen. Olen umpihetero, en trasvestiittikään. Tykkään katsella kauniita naisia, heidän kauniisti punaisiksi huolellisesti lakattuja sormenpituisia kynsiään, niin sensuellia. Mustat kynnet on valitettava trendi.
        Tein kokeen, lakkasin kynteni punaisiksi. Vaimo ja tytär ihastuivat, sanoivat kauniiksi. Nyt en mielellään luopuisi lakasta. Kiva välillä katsoa kynsiään, aina saatavilla katseelle. Isossa maailmassa nykyisin ok ja coolia, Suomessa epäillään homoksi jne vaikka kuinka olisi raavas mies joka vain sattuu pitämään punaisista kynsistä.

        Oletko saanut muilta kommentteja kun liikut julkisesti vai poistatko lakan kun poistut kotoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko saanut muilta kommentteja kun liikut julkisesti vai poistatko lakan kun poistut kotoa

        En poista. Kova homma se poisto.
        Ei ole tullut kommentteja vielä. Jos tulee, sanon vain että itseäni varten olen lakannut eikä toisten tarvitse katsoa ellei tykkää. Eiköhän se riitä, sitäpaitsi vanha mies saanee lähinnä sääliä osakseen. En välitä koska itsellä on kivaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En poista. Kova homma se poisto.
        Ei ole tullut kommentteja vielä. Jos tulee, sanon vain että itseäni varten olen lakannut eikä toisten tarvitse katsoa ellei tykkää. Eiköhän se riitä, sitäpaitsi vanha mies saanee lähinnä sääliä osakseen. En välitä koska itsellä on kivaa.

        Terve asenne. Lisääntykööt maassamme visuaalisen ilonpito, kauneus ja suvaitsevaisuus.


      • Jan11 kirjoitti:

        Minusta punainen ei sovi miehelle.
        Musta, sininen, vihreä ja harmaa sopivat paremmin.

        Kuka mistäkin tykkää. Syvän punaiset taas on minusta paras väri miehillekin, koska se on niin sensuelli väri.... myös auton värinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Rinde! Mä oon miettiny ihan samaa, että olisi mahtavaa tavata toinen mies, joka lakkaa varpaankyntensä. Mulla on lakat kesät talvet nykyään ja ovat kauniit. Käytin noita Expres kynsiä myös jossain vaiheessa, nyt se on jääny. Ja meillä on näköjään sama liike, mistä lakat saa, Sadun liike on todella taivas! [email protected]

        musta sopii hiekkarannalle sekä väritön.


    • Tottakai voi lakata varpaankynnet. Minullakin on.

      • Jan11

        Mitä väriä sinulla on ja näkyvätkö lakatut kyntesi julkisilla paikoilla.


      • Jan11 kirjoitti:

        Mitä väriä sinulla on ja näkyvätkö lakatut kyntesi julkisilla paikoilla.

        Ruskehtavaa helmiäistä. Tottahan toki ovat näkyvissä.


    • Värejä

      Ihan hyvin voi lakata.
      Itseltäni löytyy muutamia eri värejä.
      Tälläkin hetkellä punaisella lakatut varpaan sekä sormien kynnet.
      Tuolla aikaisemmin joku mainitsi saman värisistä sukkahousuista kun kynnet.
      Itse pidän mustia kynsien väristä riippumatta.

      • metsurivaaa

        Juu homopalstaksi menny tääki


      • Pöllimethässäsaatana

        Homosteluksi mennyt joo


      • yujukkyu

        Täytyy jättää uudet sukkikset käyttämättä kun netissä ei kerran tykätä


      • Anonyymi
        metsurivaaa kirjoitti:

        Juu homopalstaksi menny tääki

        Satun tietämään, että on tuiki harvinaista että homomiehet lakkaavat kynsiään, ei sen useammin kuin heterotkaan. Katteetonta nimittelyä kun ei muuta keksitä panetteluksi.


    • Jan11

      Malepolish on kasvava trendi mulla vihreää lakkaa varpaan kynsissä. Lakkasin espanian lomalla eikä uima altaalla kukaan kommentoinut mitään.

      • homstelijakin

        Sukkahousuissa ihan ok homoillakin


    • muumimamma55

      Ei mies voi lakata varpaankynsiä saati pitää korviksia. Ne on neitejä ei miehiä...

      • Lisbeth12

        Kyllä minun varpaankynnet lakattina punaisella Mavala Kondon 53 -lakalla ovat tosi hyvän näköiset!
        Se, että jotkut lakkaavat vätittömillä lakoilla, ovat arkalasta kotoisin.
        Ja ne naiset tatuointeineen ja vihreine kynsineen ovat kaikkea muuta, kuin miellytävän näkoisiä.
        No, makuasioistahan voidaan olle mitä mieltä tahansa.


    • kynsisuttari

      Mä lakkaan värittömällä lakalla sormien ja varpaiden kynnet. Ne on hienot kun ne kiiltää auringonpaisteessa :)

    • Gyuttyt

      Aisa.

    • tyttömäinenolo

      Moii .oon 60 mies . lomilla lakkaan pikkurillien kynnet punaisiksi,,, tuleee tyttömäinen olo

    • Lakatutvarpaankynnet

      Miksi vain pikkurillin kynnet lakkaa vaan kaikki kynnet sormista minusta sopii myös meille miehille ja varpaan kynnet myös👍

    • Anonyymi

      Luin täs joku vuos sitte yhden kalakämpän vieraskirjaa ja kaksi nuorta naista oli tehnyt väsyneelle kalastajalle mukavan källin. Olivat lakanneet hänen varpaansa hänen nukkuessaan ja poistuneet kämpästä vähin äänin... On siinä kalastajalla ollut ihmettelemistä kun on herännyt... 🤣

    • Anonyymi

      Juuri lakkasin varpaan kynnet tumman sinisellä jossa myös metallihohtoa. Kyllä nyt kelpaa tepastella ulkona paljain jaloin😝

    • Tietenkin jos itse tykkää. Aina löytyy suvaitsemattomia. Heistä viis.

    • Anonyymi

      Ei ne välttämättä suvaitsemattomia ole. Heillä vaan on niin huono itseluottamus ja päähänpinttymät joista ei voi joustaa , muuten tuntevat häviävänsä naurettavan miiiesten miiiiees - kilpailunsa.

    • Anonyymi

      Lakkasin varpaan kynnet nyt pinkin väriseksi
      M 52 😊

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe