Panettaa varmaan enemmän kuin koskaan. Olen jo 28-vuotias mies enkä ole koskaan saanut pillua nuorilta ja hyvännäköisiltä naisilta. Onkohan tosiaan niin että minunkin kohdalla ainut vaihtoehto on maksulliset naiset?
Kyllä se varmaan valitettavasti näin on koska olen niin helvetin ujo eikä minulla ole sosiaalisia taitoja että osaisin iskeä naisia. En ole koskaan oikeastaan edes yrittänyt iskeä naisia sillä tiedän että se ei 99% varmuudella tulisi minulta onnistumaan enkä halua turhan päiten nöyryyttää itseäni.
En tiedä kauanko sitä enää jaksaa elää tällaista seksitöntä elämää vai onko se kohta nirri pois että loppuu tällainen kärsimysnäytelmä.
Panettaa ihan helvetisti mut mistään ei saa pillua
34
4492
Vastaukset
- nyt.vittu
Oletko saanut vanhoilta ja rumilta?
Sulla on kaksi vaihtoehtoa. Otat nirrin pois ja säästät meitä tai panet rumia siiderivalaita. Jälkimmäisessä voit tienata.- Mies28-
Olen mä parilta vanhemmalta naiselta saanut mut en nyt taas pitkiin aikoihin ole pillua saanut.
Mies28- kirjoitti:
Olen mä parilta vanhemmalta naiselta saanut mut en nyt taas pitkiin aikoihin ole pillua saanut.
Eikö vanhoilta naisilta ole yhtä vaikea saada kuin nuoremmiltakin naisilta? Omalle kohdalle ei ole tullut niin vanhaa tai rumaa naista että olisin siltä saanut. Ruumishuoneelta voisi löytyä niin vanhoja naisia että ne eivät sano ei, mutta sekin johtuu siitä että ne ovat hengettömiä ja tuskinpa tuo olisi mikään tyydyttävä kokemus minulle.
- Niiiiiin
164cmMies kirjoitti:
Eikö vanhoilta naisilta ole yhtä vaikea saada kuin nuoremmiltakin naisilta? Omalle kohdalle ei ole tullut niin vanhaa tai rumaa naista että olisin siltä saanut. Ruumishuoneelta voisi löytyä niin vanhoja naisia että ne eivät sano ei, mutta sekin johtuu siitä että ne ovat hengettömiä ja tuskinpa tuo olisi mikään tyydyttävä kokemus minulle.
Ruumishuoneella voi löytyä nuoriakin naisia.
- Karvamuna-
Jos et ole yrittänyt iskeä nuorta naista niin sinulla ei ole oikeutta valittaa että panettaa. Ei naiset ole vaikeita, panosta pukeutumiseen ja sitten baanalle. En ole itse mikään komea mutta olen saanut nuoria naisia. Ei kukaan ole niin ujo ettei voi naista lähestyä. Paras tapa on pyytää naisia suoraan treffeille vaikka tinderissä. Turhat lätinät sikseen ja sanot tinderissä vaikka naiselle että haluat seksiä.
- Mies28-
Kyllä mä vaan olen niin ujo tai siis sosiaalisia tilanteita ja etenkin kauniita naisia pelkäävä etten pysty edes lähestymään nuoria kauniita naisia. Olen myöskin niin epäsuosittu etten kehtaa mihinkään tinderiin mennä.
Kaippa se peli on sitten menetetty mun osaltani. Mies28- kirjoitti:
Kyllä mä vaan olen niin ujo tai siis sosiaalisia tilanteita ja etenkin kauniita naisia pelkäävä etten pysty edes lähestymään nuoria kauniita naisia. Olen myöskin niin epäsuosittu etten kehtaa mihinkään tinderiin mennä.
Kaippa se peli on sitten menetetty mun osaltani.Ei kannata turhaan masentua, eikä varsinkaan edes miettiä mitään itsemurhan tekemistä, koska oot vielä nuori mies ja kyllä sä ehdit vielä oikein hyvin sen naisen löytämään ja seurustelemaan elämäsi aikana.
- palstatotuus
Eipä se kannata lähestyä naisia, jotka eivät mitenkään kiinnostustaan sinua kohtaan ilmaise. Mistä päästäänkin taas tähän, että hyvin harva mies kiinnostaa naisia. Kaiken pitää olla tiptop, että minkään tasoinen nainen alkaa miehestä kiinnostumaan.
Itsemurhaa en kannata, mutta helpommallahan sillä pääsee. Ei nämä naiset tästä ainakaan mihinkään ole muuttumassa.
- bultbois
Jee-jee
Panettaa! Panettaaa! Ja Covaa!!
https://m.youtube.com/watch?v=WaqbFz9RQWc - kokemusta-
Tee matka thaimaahan ja opettele puhumaan naisille 😊
Sun pittää sanoa jollekki naiselle että nyt on tosi kyseessä... Kyllä se ymmärtää ja antaa..
- Tosikyse
Toi olis kyllä aika mainio iskurepliikki... "Sun pitäis nyt lähtee meille koska nyt on tosi kyseessä" 😅😅😅
- peräkamarin_Oonan
Vedä edelleenkin vaan kätees. Olet vastenmielinen pervo, etkä saa pillua edes rahalla.
- Mies28-
Kyllä nyt kaikki rahalla pillua saa jopa ne kaikkein rumimmat ja vastenmieliset miehet. Enkä nyt niin vastenmielinen ole ja siitä olenko ruma voi olla montaa mieltä.
- katso
Mies28- kirjoitti:
Kyllä nyt kaikki rahalla pillua saa jopa ne kaikkein rumimmat ja vastenmieliset miehet. Enkä nyt niin vastenmielinen ole ja siitä olenko ruma voi olla montaa mieltä.
Kokeile miestä, voit aloittaa vaikka imettämällä.
Itselläni ei juuri tee mieli seksiä naisen kanssa koska tiedän, että hän ei saisi minusta mitään tyydytystä ja pitäisi todennäköisesti vastenmielisenä. MUTTA jos vain saisin sellaisen naisen jonka kanssa voisin jakaa mustan rakastajan niin kaikki olisivat tyytyväisiä!
Tuntuu että minusta on alkanut tulemaan impotenttikin mutta sillähän ei bottomina ole mitään väliä ja naiseni tyydyttäminen jäisi tuon mustan uroksen vastuulle.Sulla sitä on kyllä aina vaan ne tummaihoiset miehet mielessä ja heidän persehuorana oleminen mielessä. Taidat selvästi olla ihan umpihomo.
DarkFear kirjoitti:
Sulla sitä on kyllä aina vaan ne tummaihoiset miehet mielessä ja heidän persehuorana oleminen mielessä. Taidat selvästi olla ihan umpihomo.
Mitä sitten? Sulle löytyy varmasti muitakin lyhyitä miehiä pantavaksi.
- NouAnssiViskari
Älä valita ei täällä muutkaan saa. Oon kohta 22 ja ekaa tyttöystävää bylsin 16 veenä 5 vuotta sitten no joo ehkä vähä paremmaks pistäny (en parempi ihminen kuiteskaa) ku oon kerta saanu mut oli kyl sellasta amatööri menoo et ei mitää rajaa. Oon harjoitellu tekopillulla paljon joten ei olis tosi tilantees vaikeeta ja kauaakaan mee ku mällit lentää. Mut meitti ei oo pelimiehii joten tarkotus onki saada parisuhde lähinnä. Pillu tulee sit sen jälkee 2 eli ei oleellista. Niin se menee et meille jaadaan huonot ja hyvät kortit. Eli jommat kummat omaa halusi tai ei eikä ole olemassa juurikaan välimuotoja jos epäonni suo. Mut porskutetaan etiäpäin jokainen ollaan ihmisiä hyviä omalla tavallaan. Sattuu vaan olee vaikeeta saada pesää. =)
- NouAnssiViskari
Opilukemaan.com ääh korjaan olet sitte samalla viivalla ja oot myös saanu. Suosittelen kuitenkin että etit parisuhteen jossa sitten pääset bylsiin. Tai jos joku sivusto jossa ilman paskan jauhantaa meet suoraan asiaan ja sanot että haluut panon. Mutta varoitan että nää "deittisivut" on aikas turhia ja se on tuuripeliä. Kukaan ei juuri (monelta kuullut!) vieraile tai tee aloitetta joten sivustojen mainonta itsessään on aika huonoa. Puoltoista vuotta näitä harrastellu mut ei voi sanoo juuta tai jaata.
- FartBear
NouAnssiViskari kirjoitti:
Opilukemaan.com ääh korjaan olet sitte samalla viivalla ja oot myös saanu. Suosittelen kuitenkin että etit parisuhteen jossa sitten pääset bylsiin. Tai jos joku sivusto jossa ilman paskan jauhantaa meet suoraan asiaan ja sanot että haluut panon. Mutta varoitan että nää "deittisivut" on aikas turhia ja se on tuuripeliä. Kukaan ei juuri (monelta kuullut!) vieraile tai tee aloitetta joten sivustojen mainonta itsessään on aika huonoa. Puoltoista vuotta näitä harrastellu mut ei voi sanoo juuta tai jaata.
Taidat säkin olla kiinnostunut vain tummista miehistä ja heidän persehuorana olemisesta.
- kurppa26vuotta
Et edes tiedä mitä paneminen on
- kaikysyäsaa
Pilluu saa rahalla. Paljonko olet valmis maksamaan?
- metrijorma
Varminta ja halvinta ja parasta kun käyt maksullisissa.
- Melkeinneitsyt39vee
Tarpeeks kauan kun on ilman , niin ei enää edes kaipaa. Tosin sun pitää vielä jokunen vuosi kärvistellä, mutta kyllä se aikanaan helpottaa.
- 40v
Ei kannata hätääntyä. Odottelet vielä semmoset 10 vuotta, kun monet nuoret naiset käy ihan kuumana 40-50 kymppisiin miehiin. Ittellä oli hieman samoja ongelmia nuorempana kun ei itseluottamus ollut kovin korkealla, vaikka olen ns. hyvännäköinen kundi. Mutta nyt 40 kymppisenä ei tarvitse alkaa edes iskemään ketään vaan nuoret naiset suorastaan tyrkyttävät itseään. Ehkä vuosien varrella turhat huolet on kadonnut ja epävarmuus on hävinnyt, niin se taitaa toimia puoleensa vetävänä asiana.
- Anonyymi
Niin se menee
- katso
Mitäs jos ryhtyisit homoksi?
Se on nykyään hyvin suosittua ja yhteiskunnallisesti arvostettuakin. - adubadaddubab
Maailmaa hallitaan kämmenen kokoisella alueella, senhän tietävät sidukka-säkit ja homoiksi joutuneet kunnon ihmiset. Muslimeilla sentäs on asiat kunnossa.
- Viinamies---
Ei kukaan voi olla niin ujo että sen takia ei saa seksiä. Taitaa olla enemmän siitä kiinni ettet luota itseesi. Naisille puhutaan ihan tavallisia asioita ja ajattelet ette kelpaa mutta naiset ajattelee ihan samaa ettei ne kelpaa. Netissä on hyvä aloittaa naisille juttelu ja sen pitäis olla aika helppoa kun on paljon erilaisia sinkkuryhmiä facebuukissakin. Ja juo viinaa ja mene baariin juttelee naisille. Rohkea pitää itsekkin olla.
- Anonyymi
Näin häätyy
- Anonyymi
Ihme ettei aloittaja ole ajatellut lainkaan "Real Doll" seksinukkeja. Kannattaa ensin ostaa sellainen ennenkuin itseään alkaa tappaa. Sen kanssa ei tarvitse olla puutteessa, ja voi olla rauhassa kun etsii seuraa, että aina on kuitenkin varma saanto onnistuu treffeillä tai ei. Treffit tulevat rennommiksi kun tietää että saantoa on joka tapauksessa sanoo treffikumppani mitä vain.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133131
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172861Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3721575Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271458- 961332
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1701082Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681081Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143954