Avioliiton laillistaminen ja oleskelulupa

Busumbala

Hei Siskot,
Olen naimisissa Afrikkalaisen miehen kanssa. Häämme oli Afrikassa, Gambiassa. Nyt edessä avioliiton laillistaminen ja oleskeluluvan hakeminen. Kokemuksia? Onko joku tehnyt vasta avioliiton laillistamisen? Miten se käytännössä meni? Hinta?
Entä oleskelulupa, kauanko prosessin käynnistämisestä päätökseen meni?
Asiallisia kommentteja, vaikka se taitaa olla tällä palstalla mahdottomuus....

19

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pröööööö

En ole siskosi. Siskosi asuvat Afrikassa

• Kaikkiaseleipäelättää

Voi kun olet nokkela! ylpeä itsestäsi?

• Nusuebola

Oletko itse ylpeä kun siivooja-jamalin veljet ovat naimisissa ghanalaisten naisten kanssa. He ovat siskojasi. Voivat opettaa kantamaan risuja pään päällä ja miten kanan kaula katkaistaan.

• Naimanen
    • Miks nää ei koskaan jää sinne afrikkaan..

• Mustanmunansisaret

Aika surullista kun nämä kutsuu toisiaan "siskoiksi" ja kyselee loisimisohjeita. Ilmeisesti joku mustan munan sisarkunta.

• mustaamullekin

Ylipainoinen kouluttamaton suominainen tulee kalliiksi veronmaksajille kaikin tavoin. Joudumme elättämään hänet ja seuralaisensa hamaan tulevaisuuteen.

• Lentsu656

Hei!

Minä soitin Suomen Nigerian Suurlähetystöön Abujaan. Sieltä sain ystävällistä palvelua ja neuvot kuinka edetä. Suurlähetystö käyttää Ryan Consulting lakitoimistoa asiakirjojen laillistamiseen. Suurlähetystön nettisivuilta löytyy hinnasto. Ei ole kovin halpaa.

Tärkeintä on laillistaa teidän avioliitto, että tiedot päätyvät Suomen rekisteriin.

Oleskeluluvan suhteen varaudu pettymyksiin .
      Mieheni ei saanut edes visaa suomeen, joten Ruotsin kautta suomeen turistiviisumilla ja täällä Suomessa sitten oleskelulupa hakemus.

• Raaka-_-Watson

Kuten aina, kaikki rikolliset keinot käytössä kun multamunia muilutetaan Suomeen.
        Sitten ihmettelevät miksi niitä arvostellaan.

• Kdjdjfjdjjd

Voi vittu. Rikollisia päivästä yksi. Toivottavasti tantta on nyt ylpeä itsestään

• helsingin-terroristit
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

Kuten aina, kaikki rikolliset keinot käytössä kun multamunia muilutetaan Suomeen.
        Sitten ihmettelevät miksi niitä arvostellaan.

Watsonilla on pahoja hallusinaatioita. Mistään rikollisesta ei ketjussa ole puhuttu. Nytta jotain pitää aina sössöttää.

• Busumbala

Kiitos asiallisista vastauksista😊
      Täytyy vaan ihmetellä Suomalaisen miehen katkeruutta, mikä paistaa näistä kommenteista.......? Sitten nämä moukat vielä ihmettelee miksi naiset rakastuu hyväkäytöksisiin, hyvännäköisiin ja naistaan kunnioittaviin miehiin. Kukaanhan ei voi tietää tulevaan, mutta niin kauan kuin sitä kestää on se sen arvoista. Kyllä on suomijunteilla paljon opeteltavaa!

• eikestänämäliitot

Miksihän ne liitot ei kestä näiden hyväkäytöksen ja hyvännäköisten ja naisia kunnioittavien miesten kanssa. Onhan se varmasti sen arvoista kun parin vuoden päästä on onneton yksinhuoltaja. Ei suomimies ole katketa vaan. ihmettelee kun järkipuhe ei mene perille.

• soomi-mees

Ei pidä yleistää. Tämän palstan miehet ovat pohjasakkaa, joilla ei ole avioliittomarkkinoilla mahdollisuuksia. Kyllä suurin osa suomalaisistakin on fiksuja.

• naisetpentuja

Tämän palstan miehet on fiksuja . Naiset on lapsen tasolla olevia pentuja.

• cuntram

Onko Watsonkin, joka ennusti "Helsingin terrori-iskun"?

• Saman_kokenut

Järjestäkää kirkossa avioliiton siunaaminen. Kirkko auttaa silloin papereiden kanssa.

• oksettavia

Gampialaista gigoloista oli hyvä tv ohjelma. Oksettavia miehiä en huolis.

• Uteliaskenya

Olen aina miettinyt, että alkaako toisen "tyhmyys ja alaluokkaisuus" haittaamaan arkea? Onko se afrikkalaiselle miehelle kova pala sitten kuitenkin, kun nainen luokitellaan hiljaisesti ylempiarvoiseksi yhteiskunnassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe