http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201705172200145172_u0.shtml
missäs nuo pitää kerhoaan
Liivijengi Satudarah MC:n Suomen presidentti kuoli
10
5151
Vastaukset
- NanneJacci
Bandioksen kanssa hengaavat
- jannecaccii
kuka toi ressa on tai siis oli
- Yksi_joukossa
Toi ressa oli yksi minun koulukavereista! Eipä olis peruskoulussa uskonut että Sami Järvisestä kuoriutuu tuollainen kaveri!! :-o Mutta me kaikki mentiin omia polkuja ja se siitä!! ;-)
- mahfia
mikä yrittäjä jolta löyty tuusulasta hallista suomi konepistoolista lähtien aseita ,huumeita ,lääkkeitä.oliko kulttuurin rikastuttajia.hs oli juttua
- Hellespermanni
Nää on kaikki vähä-älyisiä, joiden kertolasku riittää nippanappa 1x1 ja siitäkin saavat usein tulokseksi 3. Paskahousuja, joidenka naamoilla voisi pyyhkiä vessanpönttöä, kun ei niistä yksinään ole mihinkään. Totakin yhtä tuossa ryhmäkuvassa vetelin sen verran pitkin lattiaa, että kyseli äitiänsä.
- Yksi_Joukossa
Olen samalla linjalla sinun kanssa! Ja varsinkin kun olin tuon pressan kanssa peruskoulussa ja hän oli älykäs kaveri eli olis voinut mennä elämässä todella pitkälle, niin kyllä ihmettelin KOVASTI että miksi ja minkä IHMEEN takia alkaa tuollaiseen ja missä vaiheessa "muumit on tippunut kanootista"! ;-)
- asikkako
kaikki nää liivijengit täyttä paskaa .esim mc cannonballin jäsen pasi lahtinen toimi poliisin vasikkana.murha infossa juttua
- alligator
hyvä että pasi puhu reilusti ja tunnusti tekonsa
- uskossako
oisko se lahtisen pasi tullu uskoon
- hmfrkt
Aika usein tosiaan käy niin, että nuo urpokriminaalit ei löydä muuta jengiä missä pärjäisi, kuin hellarijengi.
Yhtä 'älyllistä' menoa molemmisa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068