Sinä paska mies, elämäni rakkaus. Sait kaiken minulta, rakkautta, seksiä aina kun halusit ja kaiken mitä parisuhde vaatii. Olisin rakastanut sinua elämäsi loppuun asti, ollut vierelläsi enkä ikinä olisi jättänyt sinua. Miksi siis petit minua säännöllisesti,,,seikkailun takiako? Nyt saat seikkailla ja uittaa munaasi niin paljon kuin haluat ja kenen kanssa vaan. Kiitos kumminkin yhdessä vietetystä ajasta. En ole katkera,olen pettynyt
se siitä sitten
kunkkuonpaska
2
383
Vastaukset
- Rehellisyysparasta
Valehtelijaan pettyy aina. Valehteleminen kuinka lapsellista se onkaan ja miten keskenkasvuisen tasolle ihminen voi taantuakaan valehdellessaan?
- hohoij
paska on aina paskan kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402